Epäilen että mies pettää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jouluna antoi miehelleni 2 dvd leffaa lahjaks mikä mun päässäni alko vaivaamaan (eihän se nyt pettämistä tarkoita mutta mun mielestä arvokas lahja työkaverille).

Jos se olis oikeesti miehen rakastajatar, se ei ois saanut lahjaksi dvd:itä saatika sinä et olisi ikinä niitä lahjoja nähnyt.

Jos mies on muuten ok ja ennallaan sua kohtaan, ei tarvii mun mielestä syyttä epäillä... Aiheuttaa moinen epäily vaan turhaa ahdistusta suhteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
aika kummallinen suhde naispuoliseen työkaveriin, kun täytyy kotiin tuoda.

Musta se just kertoo et kyseessä on kaverisuhde, vai oisko jostain muka romanttista jos ois itse toinen nainen ja pääsis oikeen vierailemaan ykkösnaisen sisustamaan kotiin?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Onk muita "vihjeitä" pettämisestä? Kuulostaa kyllä tosi ihmeelliseltä esim. miksei miehesi kertonut oma-alotteisesti, että olivat työkaverinsa kanssa käyneet teillä kahvilla..
aika kummallinen suhde naispuoliseen työkaveriin, kun täytyy kotiin tuoda.

No töissä toi mies tuntuu viihtyvän. Tänäänkin se meni töihin vaikka piti olla vapaata. Ja työpäivä oli normaalia lyhyempi niin aloin miettimään niin hulluja että jospa ei mennytkään töihin... Tupareissa niiden välinen huumori oli pervoa välillä, mutta toi olis jo liian läpinäkyvää... nainen sanoi mulle että käyttäytyypä miehes ihmeen kiltisti, töissä se on vähän eri.. ei kukaan voi pettää noin törkeesti ...

joo serkun ukkokin kertoi rehellisesti että oli työkaveri muijan kans käynyt kahvilla. ehkei muuten mut naapuri oli nähnyt. niin ja eipä kauaa mennyt kun ero tuli .ja sen myötä tuli ilmi useampi nais seikkailu kotona olleen .

usko jo, se pettää sua. musta alko tuntuu että josko ootki se sama nainen joka sillon aikasemmin kirjotteli niistä auton avaimista, mitkä löyty miehen takin taskusta ja oliki tän naistyökaverin :D mitä miehes tekee työkseen, jos noin liukuvaa toi työaika?

Yhteistyössä