M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä et vaan oikeesti tajua mitään lasten psykologiasta. Eikä kyllä tajua äitisikään vaikka mitä kokemusta olisi, jos tollasia lapselle puhuu.
Ilmeisesti sä oot niitä vanhempia, jotka ei edes tajua tekevänsä lapselleen pahaa, vaikka niin tekevät. Hanki asiata (lasten psykologiasta) tietoa niin koko perhe voi paremmin.
ja mun neuvolatäti myös joka sanoin suoraan hänelle että olet läski, kun ongelmia jatkuivat ruoan suhteen
Tuskin se varmaan ihan noilla sanoilla on sanonut!
se sanoin suoraan että on läski, mullakin oli vähän suu auki, kun ensiks luulin että aika pahasti se oli sanottu, mut sitten älysin että ehkä parempi näin
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä et vaan oikeesti tajua mitään lasten psykologiasta. Eikä kyllä tajua äitisikään vaikka mitä kokemusta olisi, jos tollasia lapselle puhuu.
Ilmeisesti sä oot niitä vanhempia, jotka ei edes tajua tekevänsä lapselleen pahaa, vaikka niin tekevät. Hanki asiata (lasten psykologiasta) tietoa niin koko perhe voi paremmin.
ja mun neuvolatäti myös joka sanoin suoraan hänelle että olet läski, kun ongelmia jatkuivat ruoan suhteen
se sanoin suoraan että on läski, mullakin oli vähän suu auki, kun ensiks luulin että aika pahasti se oli sanottu, mut sitten älysin että ehkä parempi näin
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä et vaan oikeesti tajua mitään lasten psykologiasta. Eikä kyllä tajua äitisikään vaikka mitä kokemusta olisi, jos tollasia lapselle puhuu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä et vaan oikeesti tajua mitään lasten psykologiasta. Eikä kyllä tajua äitisikään vaikka mitä kokemusta olisi, jos tollasia lapselle puhuu.
Höpölöpö, juurihan kirjoitit, että on sanonut lapsellasi olevan lievää ylipainoasinä yrität nyt kääntää jutun pois omista sanomisistasi
terveydenhoitaja ei edes käytä sanaa läski!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivon todella lastenne puolesta, että tähän puuttuu joku viranomainen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivon todella lastenne puolesta, että tähän puuttuu joku viranomainen![]()
no sitten ei muuta kun soittoa sinne vaan jos kerrankin oot noin huolissaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä et vaan oikeesti tajua mitään lasten psykologiasta. Eikä kyllä tajua äitisikään vaikka mitä kokemusta olisi, jos tollasia lapselle puhuu.
Höpölöpö, juurihan kirjoitit, että on sanonut lapsellasi olevan lievää ylipainoasinä yrität nyt kääntää jutun pois omista sanomisistasi
terveydenhoitaja ei edes käytä sanaa läski!
se sanoin suoraan niin, alussa se puhui lievästä ylipainosta, viimeks kun oli 5v neuvola se sanoi niin, ehkä mun olisi pitänyt heti alussa selittää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivon todella lastenne puolesta, että tähän puuttuu joku viranomainen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivon todella lastenne puolesta, että tähän puuttuu joku viranomainen![]()
no sitten ei muuta kun soittoa sinne vaan jos kerrankin oot noin huolissaan![]()
Kaikista pelottavinta koko maailmassa on se, että ihminen ei itse myönnä tai edes ymmärrä virheitään. Siitä kehittyy sitten koko ajan isompi soppa..
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivon todella lastenne puolesta, että tähän puuttuu joku viranomainen![]()
Kaikista pelottavinta koko maailmassa on se, että ihminen ei itse myönnä tai edes ymmärrä virheitään. Siitä kehittyy sitten koko ajan isompi soppa..
Kyllä mä myönnän sen, että en mä lapselle paineita halua ja stressiä, mutta se oli ainoa keino ja mä luulen se on paras keino joka ainakin toimi, jos mä näen että se on masentunut, stressaantunut niin ettei syö mitään, sitten mä alkan itsekin stressata. Vittu, siis luuleeko joku että mä haluan omille lapsille jotain pahaa ja että en luule heitä yhtään tai mulla on itsellä jotain anoreksia ongelmia, huoh sitten.
Itsestäkin nyt mä sanon, että mä en ole mikään läski, en siis luule niin, mutta olen nykyään tosi löysää, mihin en ole tottunut, mut jos läskisk itseä prkle täällä sanon niin se on vain sana joka ei tarkoita että oikeasti luulen että olen joku ylipainoinen tai jotain, vaan sanon sen kun olen vihainen itselle ja ei mahdu vaateihin..
vielä jos joku halua tehdä ilmoitusta, niin ei muuta kun peheliin käteen ja soitto vaan sinne, luuleeko joku tosissaan että mä pelkään? Täällä voi vaikka joka päivää ihmisiä käydä on aihetta tai ei
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivon todella lastenne puolesta, että tähän puuttuu joku viranomainen![]()
Kyllä mä myönnän sen, että en mä lapselle paineita halua ja stressiä, mutta se oli ainoa keino ja mä luulen se on paras keino joka ainakin toimi, jos mä näen että se on masentunut, stressaantunut niin ettei syö mitään, sitten mä alkan itsekin stressata. Vittu, siis luuleeko joku että mä haluan omille lapsille jotain pahaa ja että en luule heitä yhtään tai mulla on itsellä jotain anoreksia ongelmia, huoh sitten.
Itsestäkin nyt mä sanon, että mä en ole mikään läski, en siis luule niin, mutta olen nykyään tosi löysää, mihin en ole tottunut, mut jos läskisk itseä prkle täällä sanon niin se on vain sana joka ei tarkoita että oikeasti luulen että olen joku ylipainoinen tai jotain, vaan sanon sen kun olen vihainen itselle ja ei mahdu vaateihin..
vielä jos joku halua tehdä ilmoitusta, niin ei muuta kun peheliin käteen ja soitto vaan sinne, luuleeko joku tosissaan että mä pelkään? Täällä voi vaikka joka päivää ihmisiä käydä on aihetta tai ei
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Sano mitä sanot,mutta minä kyllä jo näytän jollekin viranomaiselle nämä sun tekstit.Sähän olet ihan kamala lapsilles.
Lähetä turun terveydenhoitajille tai lastikseen!
AP:n oikea nimi on Jelena Tikkanen, voit ilmoittaa sen samalla.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Sano mitä sanot,mutta minä kyllä jo näytän jollekin viranomaiselle nämä sun tekstit.Sähän olet ihan kamala lapsilles.
Lähetä turun terveydenhoitajille tai lastikseen!
AP:n oikea nimi on Jelena Tikkanen, voit ilmoittaa sen samalla.
Tiedän kyllä heidän nimet
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:huhuh... mut juu jatkakaa, mä poistun on tärkeämpi hommia nyt, pay, pay :wave: