Alkuperäinen kirjoittaja mä:
kyse ei ole muutaman päivän ahdistuksesta vaan siitä että ei voi suunnitella mitään! koska näitä voi tulla koska vaan! normaali elämä on sitä että voi edes suunnitella että ensiviikonloppuna mennään leffaan yhdessä , mutta ahdistuneisuus häiriön kanssa ei voi, tai toki voi mutta mitään takeita minkään onnistumisesta ei ole ikinä.
Ei sitä ole ilman ahdisytuneisuus häiriötäkään

!
Voi, mä en tiedä mitä sanoa! Kun elämä nyt vaan
on ennalta arvaamatonta, ihan aina. Jotkut asiat tekee siitä arvaamattomampaa ja toisille ennustettavuus on tärkeämpää kuin toisille, mutta voihan sitä elää ihan normaalisti ja suunnitella ja sitten muuttaa suunnitelmaa, jos tulee esteitä, niin kaikki tekee!
Vaikka sinulla on elämänkumppani, sinä olet silti sinä, etkä mitenkään vastuussa kumppanistasi ja hänen tekemisistään eikä hän ole vastuussa sinun onnestasi. Jos olet suunnitellut elokuviin menoa ja se, jonka kanssa piti mennä, saa juuri keuhkokuumeen, miten suhtaudut? Kuka vaan voi yllättäen sairastua ja joutua perumaan menon.
Jos käsitin oikein, tämä oli ensimmäinen kerta, kun tähän oireeseen törmäsit, sait siis nyt tietää siitä. Miksi se siis tästä eteenpäin sotkisi ja muuttaisi kaiken? Miksi se nyt tulisi useammin?
Rankka tilanne, mnutta sinun on vaan itse päätettävä, hyväksytkö kumppanisi sairauden, vai hyväksytkö jonkun muun mahdollisen tulevan kumppanin jonkun muun epäytäydellisyyden, dsillä täydellistä elämää et voi saada :hug: !