Että voikin pahoittaa mielensä tuntemattoman sanoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja profiili pois?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samaa sanon mitä muutkin. Ei ne "pakit" välttämättä tarkoita että olisit sen miehen mielestä (huom. vain yhden miehen! Niitä on paljon muitakin) ruma ollut, et vain sen tyyppinen.

Jos treffailisin netissä niin kyllä sammuisi mielenkiinto, jos mies kuvassa ei olis yhtään mun tyylinen. Ei tarvi olla ruma. Esim. Mikko Leppilampi ei varmaan ole mikään susiruma kovinkaan monen mielestä, mutta ei sytytä mua millään tavalla. Eikä Johnny Deppkään enää ole komea, oli se joskus aikoinaan. Taas nyt sitten jääkiekkoaikaan jaksan hämmästellä itseäni, kun tykkään kauheasti Leo Komarovista! Ei se munkaan mielestä ole mikään hämmästyttävän hyvännäköinen, mutta jotain siinä on mikä mun silmääni miellyttää kovasti.:)

Suosittelisin tekemään tosiaan kuvallisen profiilin niin karsiutuu ainakin ne pois, jotka jostain käsittämättömästä syystä hakee esim. pelkkiä blondeja tms.:) Ja unohda tuommonen typerä juttu!

Olen käynyt muutamilla treffeillä tässä hiljattain. Eivät ole olleet minun tyyppiäni, eikä toisia treffejä ole tullut kenenkään kanssa. Yksi mies sanoi heti suoraan, että treffit loppuvat ennen alkamistaan, koska olen liian ruma. Toinen taas sanoi, että olen upeampi kuin mitä kuvista sai käsitystä.

Kyllähän sitä itsellekin käy sillai, että juttu voi netissä luistaa, mutta sitten livenä on vaan vaikeaa jutella. Ei se tarkoita, että toinen olisi epämuodostunut tai ällöttävän ruma, enempi vaan sitä, että ei oo omaa tyyppiä.

Otan tällä hetkellä treffailun mahiksena tavata ihmisiä ja vähän jutella. En etsi mitään, joten en oleta mitään löytävänikään.

Olen käynyt muutamilla treffeillä tässä hiljattain. Eivät ole olleet minun tyyppiäni, eikä toisia treffejä ole tullut kenenkään kanssa. Yksi mies sanoi heti suoraan, että treffit loppuvat ennen alkamistaan, koska olen liian ruma. Toinen taas sanoi, että olen upeampi kuin mitä kuvista sai käsitystä.

Kyllähän sitä itsellekin käy sillai, että juttu voi netissä luistaa, mutta sitten livenä on vaan vaikeaa jutella. Ei se tarkoita, että toinen olisi epämuodostunut tai ällöttävän ruma, enempi vaan sitä, että ei oo omaa tyyppiä.

Otan tällä hetkellä treffailun mahiksena tavata ihmisiä ja vähän jutella. En etsi mitään, joten en oleta mitään löytävänikään.

uskoitko itekkään tuohon ?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26265048:
uskoitko itekkään tuohon ?

Sillä määrällä negatiivista palautetta ulkonäöstäni jo vaippaikäisestä lähtien minun on huomattavasti helpompi uskoa olevani ruma kuin upea. Tällanen marsu tuplahuuli, jolla on paskovan kissan silmät.

[QUOTE="vieras";26264872]Kuulostaa että sun pitäis vielä hetki itsekseen työstää eroa ja menneitä, että et ois ihan vielä valmis uuteen suhteeseen :) ja ton sanoin ihan hyvällä. Mä suosittelen, että et laita kuvaa profiiliin, mutta aika pian vaihdat kuvia niiden kanssa joiden kanssa kirjoittelet. Koska ei se ulkonäkö ole sellainen, että välttämättä pitää olla kaunis tms, vaan että jotain ihmistä kohtaan vaan tuntee kivoja fiiliksiä ja toista ei , ja onhan se ulkonäkö siinä tärkeä. Siis omaa silmää miellyttävä ulkonäkö, ei välttämättä mikään kiiltokuvapoika-/tyttö.[/QUOTE]

Mä luulin et olen työstänyt sen eron jo...ehkä en sitten olekaan. Mulla on tavallaan sovittuna treffit yhen kanssa(sekin kuvaton ja ei olla vaihettu kuvia) mutta en taida mennä,mutta nyt tarvis sitten jotenkin kauniisti asia ilmaista.Siis voishan sitä mennä mutta tää tapaus nyt tuntuu niin kurjalta etten kyllä heti perään jaksaisi toista. Ehkä mä nyt kuitenkin poistan sen profiilin sieltä,en ole koskaan ees innostunut mistään nettideiteistä mutta kunhan nyt koitin.Musta on paljon mukavampaa kun törmää oikeesti jossakin johonkuhun.

Mä luulin et olen työstänyt sen eron jo...ehkä en sitten olekaan. Mulla on tavallaan sovittuna treffit yhen kanssa(sekin kuvaton ja ei olla vaihettu kuvia) mutta en taida mennä,mutta nyt tarvis sitten jotenkin kauniisti asia ilmaista.Siis voishan sitä mennä mutta tää tapaus nyt tuntuu niin kurjalta etten kyllä heti perään jaksaisi toista. Ehkä mä nyt kuitenkin poistan sen profiilin sieltä,en ole koskaan ees innostunut mistään nettideiteistä mutta kunhan nyt koitin.Musta on paljon mukavampaa kun törmää oikeesti jossakin johonkuhun.

ja saat sinäkin arvostella. Jospa et itse halua olla sen kanssa?

[QUOTE="hih";26265435]Sä oot niin ihana aina <3 t. yks vanha tuttu menneisyydestä[/QUOTE]

mulla olis vissiin paljon vanhoja tuttuja jos kaikki olis sitä mitä väittää.:laugh:

[QUOTE="vieras";26264745]Miks en nettideittaile? Koska sillon et huomaa ihmisen muita ominaisuuksia. Vaikka et olisikaan miss/mister suomi niin jota kuta voi mielyttää luonnossa toisen ilmeet ja kasvot + olemus![/QUOTE]

Toisille ulkonäkö ja siihen liittyvät "muut ominaisuudet" on se tärkein asia, mutta ei suinkaan kaikille. Netin välityksellä on helppo huomata, onko perusasiat toisessa itselle kolahtavia esim. poltatko, haluatko lapsia, musiikkimaku, harrastukset. Toki ulkonäkö voi vaikuttaa puolin ja toisin, mutta ei se saisi olla ainut valintakriteeri. Suosittelisin laittamaan kuvan profiiliin, silloin ei mene aikaa hukkaan väärien tyyppien kanssa. Ei kaikki tykkää silikoniblondeistakaan =)

Helpoin tapa olisi joo laittaa se kuva sinne mutta mä en laita ja se siitä.Kyllä mä sen varmaan poistan sieltä,ehkä nyt pari päivää seuraan tilannetta mutta ei musta ole tälläseen nettijuttuihin vaikka olisi kuinka nykypäivää.Harmi miten nykymaailma on pelkkää nettiä ja parinetsintäkin on pelkkää virtuaalielämää. Mä olen liian herkkä tälläsille asioille,livepakit tuntuu kans pahalta mutta jotenkin siitä on jäänyt ihan erilainen maku,parempi,vaikka onhan sekin tehnyt mielen kurjaksi.Ja kun nyt niin paljon kuitenkaan ole niitä pakkeja saanut niin jokanen uus pakki tuntuu aina yhtä pahalta.

Yhteistyössä