Mukavaa sunnuntaita täältä päin, jossa ei ole kyllä yhtään lunta. Ei tosin sada vettäkään, mikä on vaihteeksi ihan mukavaa

Päästään kohta päivälenkille suht mukavassa säässä.
Kirpulle ensinnäkin varovaiset onnittelut ja toivotaan, että kaikki menee hyvin tällä kertaa.
Harmi, kun Ässällä ei ollut kroppa vielä palautunut, mutta eihän siitä tosiaan vielä kauaa ole. Tsemppiä ja halauksia sinne!
Mukava oli kuulla Soniastakin piiitkästä aikaa. Pikkuiselle onnittelut nimestä! Toivottavasti saadaan se tietoomme mahdollisimman pian

Ikävä kuulla, että mahavaivat vaivaavat tyttöä.
Ja Ninni päässyt pitkästä aikaa herkuttelemaan

Oot kyllä kaiken sen ansainnut. Olen sanonut tätä ennenkin, ettei musta olisi varmastikaan löytynyt moista sitkeyttä ja uhrautuvaisuutta kuin susta. Mä olen vasta viime aikoina itsekin saanut kokea sen, millasta on, kun lapsi herää monta kertaa yössä, eikä nukahdakaan heti. Meidän M, kun on nyt oppinut sen seisomisen jalon taidon, niin sitä nyt sitten harjotellaan yötä päivää...huh

Ja meillä vasta vajaa viikko noita yöherätyksiä takana päin ja sulla sitä on kestänyt vuoden.
Niin ikävä juttu, että Gian A:lla:kin epäillään maitoallergiaa
Johanna kyseli, koska ekan kerran ollaan oltu pois vauvan luota. Me oltiin miehen kanssa kaupungilla syömässä yksi iltapäivä, kun M oli vajaa kaksi kuukautta. Mun sisko hoiti Ämmää sen aikaa. Mun sisko on lähes valmis sairaanhoitaja ja 2 lapsen äiti, joten ei huolettanut yhtään jättää Ämmää sen hoitoon

Mun sisko oli siis täällä meillä silloin ja ei me oltu pois kuin joku kolmisen tuntia. Sen jälkeen ollaan oltu kerran konsertissa ja kerran syömässä ja silloin mun äiti on hoitanut Ämmää. Nyt olis tarkoitus mennä joku lauantai leffaan katsomaan uusi Bondi ja sen jälkeen syömään ja anopin pitäisi katsoa Ämmää sen aikaa. Yökylään ei olla Ämmää vielä jätetty. Meillä on tosi harvoin semmosia juhlia tai menoja, jotka vaatisivat koko yön poissaoloa. Meillä kaikki kaverit on niin vanhoja ja väsyneitä perheellisiä ihmisiä, ettei ne jaksa mitään juhlia värkätä
On se kyllä mieletöntä, miten pitkälle tuo Antzinkin raskaus on jo ehtinyt

Ja pesänrakennusintokin on taas iskenyt

Onnittelut tytön ekasta hampaasta! Meilläkään ei tosiaan tämä hampaiden ilmestymistahti ole ollut mitenkään huikaiseva...yhä edelleen on vain kaksi hammasta, eikä uusia näkyvillä.
Vai on se Senoran mies kumminkin taipumissa sen matkan suhteen. Koska olette ajatelleet lähteä? Kyllä sitä saa kaikenlaista rekvisiittaa olla matkassa mukana, mutta eiköhän siitäkin selviä
Jaahas olis varmaan vielä vaikka mitä poristavaa, mutta täytynee jatkaa hommia, että ehditään vielä valosan aikaan kävelylle. Illalla ollaankin menossa Ämmän kummeille syömään. Ja huomenna sitten taas töihin. Ensi viikolla M käykin sitten harjoittelemassa päiväkodissa. Juu ja influenssarokotuskin olis tarkoitus käydä ottamassa joku päivä.
Vilkutuksia ihan kaikille ja mukavaa viikon alkua!!! Joko on muuten jouluvalmistelut alkaneet? Eikös Niksun ainakin pitänyt tehdä jo valmisteluja nyt marraskuussa, kun joulukuussa alkaa sitten työt. Joko siellä on töihin paluu alkanut kummitella mielessä? Entä mitä Jazz? Millä mielellä siellä ollaan? Niin ja mihin on meidän Omppu karannut? Mitä teelle kuuluu?
Pikku2:n kuulumisia oli mukava lukea. Toivon, että saatte tosiaan vietettyä aikaa kahdestaan ja puhuttua niin, että mieskin huomaisi, minkä emävirheen on tekemässä.
Eipä muuta kuin sunnuntain jatkoja...
Tuuli