EX-Kermit 33 - marraskuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Neuvolasta soittivat tänään ja aluksi th oli sitä mieltä, että A:lle ei tarvitse tehdä maitoaltistusta ollenkaan, koska imetys onnistuu niin hyvin.. Sain sitten vakuuteltua hänet, että olisi se nyt hyvä tehdä. Eihän sitä koskaan tiedä mitä voi sattua, ja pakko A:lla on joku korvike varalla olla. Ihan minunkin mielenrauhan kannalta. Ensi viikon alussa muutama tippa korviketta A:n kasvoille ja seurataan tuleeko reaktiota. Viljojen kanssa jatketaan nyt kauralla, ja ensi viikon 6kk neuvolassa mietitään noita hommia lisää.

Mies on tosiaan alkanut kuorsaamaan. Voi luoja, miten ärsyttävää... Luulisin, että johtuu lihomisesta tuo kuorsaus. On kerännyt painoa ainakin kymmenen kiloa vuoden aikana. Siltikään ei ole pullukka, 185/85.

Aika kamala Senoran tuttavan tytön tilanne :( Voi vitsit, miten pälli lääkäri!

niskakipuinen-gia

Iltaa!

Kovasti tuntuu kiireitä olevan joka suunnalla ja niin vaan itselläkin venyi tietokoneen availu näin myöhään.. No parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Tuulille piti vastailla niistä liikkeistä, että oon hurjan aikaisessa vaiheessa alkanut tuntemaan erinäisiä muljahduksia tuolla masussa (rvko 14 ->), mutta nyt ne alkavat olemaan semmoisia enemmän potkujen tyyppisiä muksauksia =D Ja ehdottomasti Tuuli tulet naamakirjaan, on suht helposti opittava sivusto!

Kapris, juu tosiaan kohta puoliväli häämöttää.. Iiks! Nopeasti vierähtänyt tämä odotusaika ja juurikin niinkuin sanoit, varkain!

Johannalla ja pienelle Piiperöiselle vilkutuksia! Ja jaksamisia juhlien käytännön järjestelyihin!

Täälläkin ihana talven ihmemaa valloillaan! Outo voima tuolla lumella vaan on, kun heti on paljon pirteämpi ja iloisempi mieli!

Ihanaista viikonloppua kaikille halausten kera!

Tiuhti ja Hippunen (17+1)

Lauantaita... hirmuisen nopeasti nää päivät menee... mitenkähän sitten kun alan jotain päivisin tehdäkki... nykyään tuntuu että notkun vaan netissä ja syötän tyttöö... Tyttö järjesti täksi päivää päivää pyykkipäivän. Ykäs sänkyyn illalla. Oli vaan syöny liikaa ja purlautti ylimääräiset pois. Vähä aikaa käytiin alakerrassa kattomassa tilannetta - ei sillä mitää tautia ollu, yritti vaan konttausasentoon lattialla. Vaihdoin lakanat sänkyyn ja lähdettiin jatkamaan nukutusta ja nukkumista. Nyt sitte pyykkikone hurisee.

Ihana kyllä kun Tiuhtilla noi liikkeet tuntuu... Milloinkas päivittelet mahakuvaa suljetulle??

Toivottavasti Gian A:lla ei ole maidonkaan suhteen mitään ongelmia, vaan se reaktio ois ollu ihan tuotekohtaista tai jotai...

Lauantai-iltapäivää joka talouteen.

Meikäläiset palas sisälle pulkkamäestä. Nelkkuki kokeili ja silmät selällään laski kakkosen kanssa. Parin laskun jälkeen jo häntäki alko hymyilyttään. Sitte ku iskin hänet takas rattaisiin, meinas alkaa protestoimaan. Täytyy ottaa mäenlaskurevanssi ens viikolla ku siippa on huikeat neljä päivää vapaalla. Sitä ootellessa.

Meillä on tää viikonloppu kituperhe. Siippa töissä aamusta iltaan (tai tänäänhän kaupat menee kii jo kuudelta) ja ykkönen sählyleirillä.

Matkustelugeehen. Jouluksi mennään Pikkusyötteelle. Talvilomasta ei vielä tietoa mitä tehhään.

Nyt näkemisiin taas.

Sunnuntaita!

Mulla on kaamea kiire koulutöiden kanssa... :/ Pitää nyt 3vk joka pv tehdä harjottelun jälkeen vähän ja vkl mahd. paljon niin saan tehtyä ajoissa. No, sitten saa rauhassa keskittyä neitiin ja uuteen tulokkaaseen. :)

Meillä on keskiviikkona 4D-ultra. Joku taisi siitä kyselläkin että kannattaako? Me tykättiin kun Emppua odottaessa käytiin ja siksi päätettiin mennä nytkin. Mennään aika "aikaisin", eli nyt rv25, mutta meille on kuitenkin tärkeintä, että ne rakenteet näkyy hyvin. Jos saadaan hyvä naamakuva niin se on vaan plussaa! :)

Kääk! Mulla on alkanut paino nousta. :( Just kun ajattelin, että tässä raskaudessa saan sen pidettyä tiukasti kurissa. En kyllä ole mielestäni mitenkään kamalasti herkutellut, joten ehkä se on sitten vauvasta tulevaa tai turvotusta (jep, turvotus alkoi JO NYT! Empun kanssa ei tullut ollenkaan). Painoa ei ollut tullut vielä viime neuvolassa yhtään, mutta nyt vaaka näyttää 1,5kg enemmän.

Mutta ei kerkeä enempää! Pitää mennä tekemään eväät huomiseksi. Ja sitten pikkuhiljaa nukkumaan. Jos neiti suostuu nukahtamaan...

Anteeksi omanapaisuus!

antzi ja elias 24+1

talvista ja lumista !! maanantaita kaikille!

Tässä aamupuurot kun on syöty (huomatkaa miten aikaisin ollaan liikkeellä :D ) niin rynnätään samantien nauttimaan lumesta. vielä kun sitä on :)

ihana safiirin nelkku kun hänkin päässyt pulkalla laskemaan. ilmeet varmaan näkemisin arvoisia =)

johannalle tsempit yh-arkeen ja hyviä ristiäisten valmistelu hetkiä. joko nimi oli päätetty?

antzille ihanaa 4d-ultraa.
äläkä huoli kiloista. toi 1,5kg on tosi vähän ja voi hyvin olla sitä turvotusta joka häviää pois ihan ittestään yhtä nopeesti kuin on tullutkin.

nyt syömään loppuun ja sit ulos =)))))

Maanantaita täältäkin!

Pulkkamäkeen on meidänkin suunta, odotellaan vaan että pyykkikone saa hommansa valmiiksi ensin. Lauantaina pääsi pikkuännäkin pulkkailemaan ekaa kertaa ja voi pojat että oli hauskaa. Hilpeyttä sai aikaan myös pulkkalenkki, siis pojat istuivat pulkassa kun lenkitin koiria...=)

Antzille ihanaa 4d ultraa! Äläkä tosiaan murehdi niistä kiloista...=)

Jazzille toivottelen letkeää loman viimeistä viikkoa, ensi maanantaina sitten päästään taas tositoimiin...;-) Toivottavasti teidän hoitokuviot ratkeavat mahd. pian!

Jahas, pesukone piippaa, eli pulkkamäkeen päästään tuota pikaa... Heikunkeikun ja vilkutuksia kaikille säädyille!

Niksu ja pulkkamäkeen hinkuvat ännät

Hello.

Miehen reissu siirtyi! Onneksi! Kyllä sitä ehtii olemaan yh:na sitten taas kun tyttö on vähän isompi. Toivottavasti eivät keksi mitään muuta reissua nyt tilalle. Mutta se siunattu joulukuu on tulossa ja silloin mies on kotona for sure!

Nimi on suljetulla, eli on jo päätetty.

Hei ihanaa viimeistä lomaviikkoa Niksulle ja Jazzille!
Ja Antzi ei nyt sitten murehdi liikaa sitä painoa, 1,5 kg tossa kohtaa raskautta on aikas vähän. Tiuhti saa vilkutukset, se on yksi hujaus, kun sinä ja Antzi olette viimeisillä viikoilla ja täällä jännitetään taas... =0)

Nyt hipihopi tilaamaan jostain nettikaupasta säilytyslaatikoita,
mä aion saada meidän varastot järjestykseen!

Johanna ja Söpötti 3 vkoa 5 pvää

Heippa

Tänään selvitty reissusta kotiin. Puolen päivän aikaan tultiin ja äsken lähti vessan remppaajat. Pönttö saatiin paikoilleen. Huomenna vielä seinälaattojen saumaus ja kaapiston paikoilleen laitto.

Muuten oli mukavaa reissussa, mutta M nukkui huonosti (samoin minä). Herännyt yöllä moneen kertaan itkemään. Oisko hampuja tulossa. Äskenkin sai kauhean itkukohtauksen eikä meinannut rauhoittua. Aika sippi olo itsellä.....

Antzi menossa ultraan.Mehän käytiin M:stä, oli kiva kokemus.

Lunta tullut ihan kiitettävästi. Onneksi tänään ei just silloin satanut kun ajeltiin kotiin. Inhoan ajaa talvella. Kolme autoa oli ojassa matkan varrella.

Nyt taidan mennä laittamaan saunan kuumenemaan ja menen sinne rentoutumaan.

Hyviä pulkkahetkiä :)

Antzi pääsee huomenna ultraan... Ja varmaan ennemmin kuin arvaammekaa, nii ollaan jo jännäilemässä synnytystä.

Ihana ku Johannan miehen keikka siirtyi. Ei niin pienen kanssa tarvii jäädä hoitamaa yh-arkea. Toivotaan ettei tuu sit toista reisua tilalle.

Katzulla ja Gialla on tulossa puolivuotissynttärit?? Mitenkäs meinaatte juhlistaa?? Toivottavasti noi Katzun M:n itkukohtaukset on ohimenevää...Tai sitten tosiaan 'vain' hampaista. Evakkoreisukin tehty ja pääsette sisustamaan veskiä ihan tosissaan.

Pikkukermiitit on eri puolilla päässy pulkkailemaan.. pöh.. ja meijän pulkka on vielä kaupassa.. :)

On ollu kiirusta, ettei oo palstallekka kerenny, nytkin vain pikaisesti. Eilen käytiin hakemassa influenssa-piikki ja jotenki neiti aamusta jo aavisti, että jotain tapahtuu, eikä nukkunu aamupäiväunia. Sitten piikin jälkeen käytiin vielä postissa ja kaupassa ja kun päästiin kotiin, niin nukkui kaksi tuntia. Puuh... piti käyä kyl monta kertaa kattomassa onko toinen hengissäkää. Pikkuisen nosti lämpöä, mutta ilman suppoa mentiin. Ja tosiaan kahta hammasta puskee... sekä ylös että alas... Huomenissa on tulossa vieraita. Pitäis ruveta järjesteleen kämppää.

Löysikö Johanna hyviä varastolaatikoita?? Jos tosipaljon tarviit, niin Savenmaalta löytyy...

t. senora ja N 7kk

Huomenta.

Senora, mies menee Ikeaan tänään. Passitin sen sinne, niin saan "kunnollisia".
Ja mikä ihaninta, menee myös hakemaan meidän sänkyyn uuden paksun petauspatjan Jyskistä, 7 cm taivas. Meidän vanha sijauspatja kun on ihan muhkurainen.

Täällä on kaikki muutkin jossain kiireissä, mutta ei jaksa nyt ketään alkaa huutelemaan, tää joulunalusaika on kiireistä itse kullekin. Pidetään ketju hengissä sitten vaikka harvoin henkäyksin, kunhan pidetään.

Johanna ja ÄhinäPuhina-Nuhanenä

Moi!

A:lla maitoaltistus käynnissä. Nyt on päikkäreillä. Koirallekkin just laitoin pistoksen nivelrikon vuoksi. Ekan kerran vähän jännitti pistää, kun en ole sitä koskaan tehnyt, mutta nyt menee jo helposti.

Toivottavasti Senoran N:lle hampaat tulisi mahdollisimman nopeasti ja kivuttomasti! Kuten myös Katzun M:lle! Täällä myös hampejen kanssa taistelua. A on ollut aika ärtsy aika ajoin.. Onneksi suurimman osan päivästä on iloinen. Nukkumaan meneminen on vaan hieman hankalaa, itkua tulee. Poitsu myös turhautuu normaalia helpommin.

Senora kyseli juhlista. Meille tulee viikonloppuna A:n mummot ja pappa, kummit, sedät ja tädit kakkukahveille. Miehellä on samaan aikaan synttärit joten menee kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

Meidänkin pulkka on vielä kaupassa. Semmonen meinattiinkin ostaa A:lle puolivuotislahjaksi. Onkos suosituksia??

Johannan tyttökin kohta 1kk... :)

Itsellä ollut kumma olo tänään ja eilen.. Varmaan hormoonihässäkkää.. Herkistyn aikas helposti ja ei oikein naurata. Ensi kuun alussa olisi aika ehkäisyneuvolaan, jossa pääseen sitten pähkäilemään niitäkin juttuja.

gia

Iltaa kaikille!

Senora, päivittelen masukuvan suljetulle, kunhan saan otettua sellaisen, missä näkyy masun koko hyvin.. Sitä nimittäin jo löytyy =) Vaikeaksi käy masun piilottelu, en ole vielä työpaikalla kertonut tulokkaasta. Ens viikolla aattelin paljastaa...

Antzille tuohon painonnousuun liittyen, että elähän stressaa moisella! Mulla on tullut jo paaaljon enemmän kuin tuo 1,5 kg, eikä edes hirvitä vielä ;) Tsemppiä 4d-ultraan, itekin varailin semmoiseen aikaa..

Ihanaisia pulkkahetkiä on monet päässeet viettämään! Täytyy ottaa ilo irti tuosta lumesta, niin kauan kuin se nyt maassa viivähtää..

Ihanaista viikonjatkoa jokaiselle,
toivoo Tiuhti ja Hippunen 17+5

Täällä pitää kiirusta näin viimeisellä kesälomaviikolla...=) Tänään paistoin jouluksi perunalaatikot ja poikien kanssa leivottiin pipareita. Tai minä leivoin ja tenavat kävivät vuoronperään syömässä taikinaa - isompi antoi pöydästä pienemmälle kun ei repsukka itse vielä ylettänyt...;-)

Pikkuännä sai tänään influenssarokotuksen, 10kk mitat 73,5cm ja 9,3kg. Eipä tuolle mitään oireita tullut, toivotaan että yökin menisi hulinoitta. Isäntä on reissussa, tulee ehkä ylihuomenna, joten mielelläni nukkuisin öisin mahdollisimman paljon ja rauhassa. Esikolla on huomenna 3vee neuvola ja saa samalla sitten myös tuon influenssarokotuksensa.

Oltiin viikonloppuna 70vee juhlissa ja sen jälkeen pojat menivät pikkuännän kummilaan yökylään. Oli tosi kivaa istua iltaa tuttavapariskunnan kanssa ja NUKKUA yö heräämättä kertaakaan kenenkään mölinöihin. Oli sunnuntaina erinomaisen levännyt olo...=)

Pitää huomenna tulla kurkkimaan Antzin 4d-ultran kuulumisia! Mekin kuultiin tänään iloisia vauvauutisia, kun esikon kummit ilmoittivat lisääntyvänsä toukokuussa...=) Ihanaa...=))))

Heikunkeikun ja iloista viikonjatkoa!

Niksu

Pikaisesti..

Nyt on sitten ihan päinvastaisia uutisia täältä suunnalta. Isäntä sai tänään kerättyä rohkeutensä ja kertoi avioliittomme olevan ohi. Täällä on itketty ja itketty..

Huomenna pitäs mennä selvittämään vakuutusasioita. Meinataan vaihtaa vakuutusyhtiötä, mutta jotenkin se on ihan toisarvoinen asia..

Tuntuu, että koko elämältä vedettiin tänään jalat alta.. Esikoinen tajusi tänään tilanteen ja on kyllä minulle kova pala katsoa kuinka hän kärsii.. Siirihän ei tästä hommasta mitään ymmärrä, mutta tulee kyllä huomaamaan isin poissaolon..

Isäntä meni täksi yöksi vanhempiensa luokse, mutta tulee aamulla tänne.. Ei oikein uni meinaa tulla jne. Pahinta tässä kaikessa on se, että isäntä valehtelee minulle.. Sain selville, että hänellä on joku toinen.. mutta hän ei myönnä mitään. En pysty olemaan ystävä jos en luota häneen..

Sorry, tää valitusvirsi.. Aion nousta tästäkin suosta vielä voittajana!!!

Pikku2

Todella paljon voimia sinulle pikku 2! Voin vain kuvitella miten paha olo sulla on. Vaikeaa tulee varmasti olemaan, mutta onneksi sinä olet vahva nainen ja kasvat entistä vahvemmaksi!

Voimia lähetän minäkin sinulle Pikku2! Sinulla on hyvä asenne, pidä siitä kiinni. Voittajana selviydyt tästä varmasti, lopulta päällimäiseksi tunteeksi varmaan jää helpotus siitä, ettei sinun tarvitse yrittää enää miellyttää ketään oman hyvinvointisi kustannuksella. Muistathan nyt pitää sitten omista oikeuksistasi kiinni!

Halauksia,
Niksu

Pikku2:lle nyt hurjasti voimia!!! Lapsillekkin on varmasti aluksi kova pala, mutta lapsethan sopeutuu tilanteisiin nopeasti. Suruaika on vietettävä, ja sen jälkeen aloitettava uusi sivu elämässä. Kaikkea hyvää sinulle ja lapsille..

A:n maitoaltistuksesta vielä pikaisesti. Sivelin korviketta poskille, ja siitä ei tullut mitään. Usean tunnin päästä otin korviketta aivan pienen tipan sormeen päähän, ja laitoin sen A:n suuhun. Eiköhän pojan suun ympärille heti lehahtanut punaisia läikkiä. Se on nyt sitten selvä homma.

gia

Pikku2, sinä selviät kyllä.

Kerro sitten sille uudelle naiselle, että miten teidän eroprosessi eteni:
eroa otettiin myös vällyjen alla... Mä olen niin paha ihminen, että mietin heti, että mitenhän sä saat tän kostettua miehellesi. =0(
Mä en tajua niitä neuvoja, jotka käskee olla parempi ihminen ja nousta tälläisen asian yläpuolelle... Sun miehelläsi on ollut tää toinen jo teidän avioliittonne aikana, usko pois. Huuda, potki, raivoa ja itke, mutta pidä huoli, että lapset ovat silloin hoidossa.

Ihme prkl:n sontaläjä, kun antoi sun luulla, että hän yrittää vielä.
Hankkisi munat.

Gia.. Ikävä juttu, että reagoi maidolle. Kotona tehty altistus ei kuitenkaan riitä, vaan altistus täytyy tehdä myös sairaalassa. Tai ensin varmaan ihotestit/verikokeet. Mutta Aa ei siis ole reogoinut sun syömisistä? Ei ole ollut mitään oireita? Miten teitä on neuvottu etenemään tästä eteenpäin?

Johan pikku2:n mies uutisen pläjäytti. *pui nyrkkiä* ... Kovasti sinulle voimia tähän eroprosessiin. Lapset selviää ajan kanssa ja niin sinäkin... Mahdollisimman pian aloita oma elämä!

Harmillista on tuo Gian A:n maitoaltistuskin.. Onneksi ei reagoi sun syömisiin, eli rintamaito sopii ja sä et joudu millekkää ruuanvälttelydieetille.

Mulla ois iloisempia uutisia... N on jo jonku aikaa sanonu ÄITI! sanavarastoon kuuluu myös ihi ja issi... toi jälkimmäinen kyl tarkottaa tissiä... ihi on sit isi... !!! Nousee neiti konttausasentoon mutta ei viel nytkäytä eteenpäin.

VOi pikku2. Olen niin pahoillani puolestasi. Onneksi sinulla on lapset, joiden avulla elämä kulkee (on pakko kulkea) eteenpäin. Tuska on varmasti ihan kamala. En tiedä miten voisin auttaa, haleja ja jaksamista!

Antzilla 4D -siis ihanaa, Muistan kuinka ihmettelimme pikkumiehen ultrassa kasvonpiirteitä ym. Käsittämätöntä!

Minä täällä painin ultra-asian kanssa. Neuvola-ajan varasin eilen, sain joulukuun 18.pväksi. Nyt mietin että tilaisinko alkuraskauden ultran. Varmaan edelliselle viikolle jos saisi. Olisi sit (siis toivottavasti) kasi viikko meneillään. Oireet ovat vahvistuneet. Rinnat tosi arat ja väsymys. Voi kääk, iltaisin ei meinaa silmät auki pysyä.

Jasso, ny heräsi pikkumies, ´nukkuikin peräti 40 min.

Kirppu 5+3

Katson velvollisuudekseni poiketa täällä, koska perääni (heh) on kyselty.
Otin syksyllä etappitapiksi sen, kun Johannan tyttö on saatu kärvisteltyä ulos;-) Tämän jälkeen on ollut tarkoitus vähitellen hivuttautua ulos elleilyn maailmasta.

Me ihmiset olemme sellaisia, että teemme asioita, joista jää itsellekin "käteen" jotakin. Olen kokenut jo pitkään, ettei tästä ole jäänyt kuin korkeintaan pahaa mieltä sillointällöin. Hyväntekeväisyys on asia erikseen ja sellaisena en tätä palstailua ole pitänyt :-)
Pitää myös hyväksyä se, että asioita tulee ja menee. Elämä kulkee eteenpäin ja joku asia, joka on tuntunut aiemmin hyvältä ja antoisalta, ei välttämättä olekaan sitä enää puolen vuoden tai vuoden kuluttua.

Tämä ketju on antanut paljon. Miten monet kyyneleet onkaan vieritetty tässä ruudun äärellä. Ja miten monet naurunpyrskähdykset on tullut päästeltyä niin, että mahdollisille läsnäolijoille on saanut olla selittämässä...
Yhdessä on itketty ja naurettu.
Kiitän teitä kaikkia näistä antoisista hetkistä ja mukana elämisistä elämän suurien riemujen ja surujen äärellä <3

Pikku2, olen todella pahoillani, että näin viimein kävi. Merkit olivat valitettavan selvät :-( Vaikka et tällä hetkellä pystykään ajattelemaan näin, niin ole onnellinen päästessäsi erilleen ihmisestä, joka on syvimmiltään noin mätä. Miten voi pitää naista vielä panopuuna ja esittää kaiken olevan hyvin, vaikka peli on ollut täysin selvä?!?!? Minun vainunenäni aavisti tätä jo silloin, kun niistä ihmeellisistä roskisepisodeista ym. kerroit. En vain saanut sanottua enää suoremmin, mitä tässä olen yrittänyt viestittää.
Toivon edelleen, että sinulla on joku, jolle oikeasti asiaa purkaa. Ja toivon todella, että et enää vajoa sen läjän jalkojen juureen. Ei hän ole sen arvoinen!
Isot halaukset sinulle ja lapsille Pikku2 <3

Toivotan kaikille ihanaa joulun odotusta ja antoisia hetkiä jälkikasvun kanssa! Lisäksi toivon paljon lisää pikku-kermittejä :-)
HALAUS <3

Tehis

Tervehdys.

Kiitokset Niksulle ja Johannalle muistamisesta, täällä tosiaan vikaa kotiviikkoa vietetään ja ensi viikolla alkaa ihan erilainen elämä. Tai melkein. Lapset ovat joulukuun vielä kotihoidossa ja tammikuusta alkaen menevät kaupungin ryhmäperhepäivähoitopaikkaan.
Niksulle myös oikein antoisia viimeisiä kotipäiviä ja hurjasti tsemppiä töihin.

Pikku2:lle suuri halaus! Olen pahoillani, että tässä kävi näin, mutta toisaalta myös äärimmäisen helpottunut sinun puolestasi, että asia on nyt selvä eikä sinun tarvitse enää yrittää tsempata oman hyvinvointisi ja lastesi kustannuksella. Nyt voit aloittaa oman elämäsi rakentamisen ja suunnata katseesi kohti tulevaa.
Toivon ettet katkeroidu ja säilytät uskosi parempaan huomiseen. Toivon myös, että välisi lastesi isään säilyy asiallisena, lastenne vuoksi, jotta he kärsisivät tilanteesta mahdollisimman vähän. Kostamisesta seuraa usein koston kierre, joka mustaa mielen ja maailman. Tsemppiä ja jaksamista.

Olen ollut aika samoissa mietteissä kuin Tehis. Totesin, että nyt elämän siirtyessä taas uusille urille töihin paluun myötä, olisi sopiva hetki siirtyä taustalle. Hiljalleen olen jo ottanut etäisyyttä ja uskon ettei aikani enää jatkossa riitä palstailuun.
Haluan myös osaltani kiittää teitä kaikkia ihania ihmisiä saamastani tuesta ja yhteisistä hetkistä täällä elleissä. Toivotan teille kaikille rauhaisaa ja onnellista joulun odotusta ja kaikkea hyvää elämäänne!

Lämpöisin rutistuksin,
Jazz kera lapsukaisten

Mä taidan olla samassa veneessä Jazzin kanssa. Tuntuu, ettei aika tahdo nytkään riittää minkään järkevän kirjoittamiseen ja ensi maanantaista alkaen sitä aikaa on sitten vieläkin vähemmän...=/

Jazzille ja Tehikselle joka tapauksessa leppoisaa joulun odotusta ja kaikkea hyvää elämään sekä iso kiitos seurasta!!!

Letkeää keskiviikkoa muillekin, toivottelee laskujenmaksuun matkaileva Niksu

Yhteistyössä