Heissan
Onneksi Antzin masussa käännytty ihan omatoimisesti

Nyt vaan odottelemaan milloin alkaa tapahtumaan. Täytyykin kohta laittaa oma veikkaus tuohon listaan.
Safiirin koiralla ollutkin sitten hieman huonompi tilanne

Kuinka paljon muuten koiralla on ikää? Olet sen varmaan jossain vaiheessa kyllä maininnut.
Ässäkin aloittanut pöntön halailut..... Jaiks!!!!
Senoran neitikin päässyt uudelle painoluvulle

Vai ei terkka saanut hymyä irtoamaan
Minua huvitti jälleen kerran tänään kaupassa. M hymyili kassoille kuin hangon keksi, perässä olleille miehille jne. Näyttää oikeasti nauttivan siitä kun ihmiset sitten huomaavat ja alkavat leperrellä.....
Vitsit minun alaselkä ja oikea pakara on taas tänään ollut kipeämpi. Päivällä tehtiin pieni happihyppely ja joka askeleella vihlasi pakaraan. Saas nähdä kuinka pahaksi vielä äityy. M:stä oli vasta siellä myöhäisemmillä viikolla enempi ongelmia. Aika loppuvaiheessahan se oli kun vessaankin konttasin
Kaprikselle hyvää reissua!!!
Ihana kun Tuuli jaksaa aina kirjoittaa niin pitkiä viestejä

Pikku mies tuntuu siis viihtyvän päiväkodissa hyvin. Onhan se huomattavastii kivempi jättää lapsi hoitoon kun ei toinen jää katsomaan perään alahuuli pitkällään.
Huomenna sit klo 13 on se np-ultra. Kuulumiset yritän ehtiä sitten tänne kirjoittelemaan. Tästä raskaudesta tietää muuten vasta muutama henkilö, muutamille ihmisille voi olla pieni pommi kun kerron......

Siinähän sitten riittää juoruttavaa...
Täytyy vissiin mennä hakemaan neiti pois sängystä. Latoin äsken sinne kun oli kärtttyinen. Eipä kuulosta siltä että nukahtaisi. Nukkui aika lyhyet päikyt ja sen huomaa. Vielä kun saisi pari tuntia aikaa kulumaan..... sitten yöunille. Ja itse taidan mennä sen jälkeen saunaan. Olisi jääkaapissa holiton situkkakin