Ex-Kermit 37 - maaliskuu 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maaliskuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Safiirilla hienot neuvolakuulumiset. Tosin nuo supparit ei oo kivoja...

Antzilassa taijetaan olla vielä yhtenä kappaleena. Päivittäinen raportti olis suotavaa... Suppareita sinneppäin!

Meillä meni viime yö tosi hyvin. N nukahti seiskalta. Muutamia kertoja heräili, mut eka tankkaus puol kolmelta. Viien maissa näytti siltä et ny on unet nukuttu, mutta vielä sain tainnutettua ja herättiin koko perhe klo 7.20. Oli kiva seurata tuota tytön nukkumista. Välil havahtui hereille, vaihtoi asentoo... nukkui mahallaan, selällään, kylellään... tyynyn päällä, täkin päällä... pitkin sänkyä ja välillä poikittain... Nyt on sitte ekat päikkärit otettu.

Huomenta

Safiirilla ollut neuvolassa kaikki ok :) Vai livisti pikkuinen karkuun. Meillä oli M:stä sykkeet aina korkeat.

Mulla muuten aika ajoin kirvelee (ehkä tuo kuvaa parhaiten) alamahaa. Saattaa kestää jonkun aikaakin. Sit pari kertaa esim aivastaessa tullut ihan mieletön kipu. Vähän vastaava kuin suonenvedossa.

Senora tarkkaillut nukkuvaa neitiä :) Mä kävin just laittamassa neidin tokille unille. Aamulla otti tunnin tirsat 8.30-9.30 (heräsi 6.40 aamulla) ja sit klo 10 mentiin puistoon ja 11.30 tultiin takaisin kotiin syömään. Yritin tarkoituksella venyttää hieman näitä tokia unia, jotta ei tarvisi laittaa enää päikyille.

Antzille täältäkin suppareita!!!!

Heipparallaa

Pikaisesti Katzulle... voisko tuo alamahakirvely johtua virtsatietulehduksesta? Siks tuli mieleen ku terkka katto pisusta oikein tarkkaan noitten supistelujen takia jollaki pitemmällä tikulla ettei mulla oo sitä.

Heippa!

mä kävin itseasiassa aamulla laittamassa raporttia, mutta kaikki katosi johonkin. :( Eli liikkuminen aiheuttaa napakoita harjoitussuppareita, mutta ei siis mitään kovin kipeitä. Eilen illalla tuli näitä samaisia suppareita 5min. välein ja olin jo aika toiveikas. Mutta ei siis mitään vielä... Jotenkin nyt ei yhtä paljon ahdsita, kun tietää että ti viimeistään alkaa tapahtumaan! Mutta kovasti toivon että päättäisi vaavi sitä ennen tulla itsestään.

Safiirille onnea sykkeistä! :) En kyllä osaa sanoa noista sykkeistä ja sukupuolesta, meillä kummallakin ollut yhtä korkea syke! Hmmm... oliskohan Elias sittenki tyttö?! :)

Senoralla nukuttu, hienoa! Meillä Emppu nukkuu aivan unelmasti nykyään, menee (useimmiten) ilman tappelua nukkumaan n.20.00 ja nukkuu siitä aamu 8 ilman että tarvitsee meitä! Saattaa herätä itkemään tms. mutta nukahtaa itse. Päivällä sitten 1,5h unet. Ollaan kyllä varauduttu siihen, että uusi tulokas ja muutto ym. saattaa pistää rytmit uuteen uskoon.

Katzun kivuista tuli mullekin virtsis mieleen, kannattaa tarkastuttaa!

Mutta nyt meen anopin avuksi pizzan tekoon. :) Hän on täällä meillä nyt ke asti apuna ja empun hoitajana jos lähtö tulee... Miestä ei olekaan paljon näkynyt kun on tehnyt 16h työpäivää... Joten ihan kiva kun on ollut apua. Onneksi kohta vkl ja lähdetään miehen ja empun kanssa tampereelle kyläilemään. Mun tuurilla tietty synnytys käynnistyy just sillon. Sitten vaan pikaisesti nokka takasin kohti naistenklinikkaa! :)

Terkkuja!!!

Antzin kuulumisia taas pikakurkkimassa... Hienoa kun on joku takaraja tiedossa, varmaan oma mielikin pysyy rauhallisempana?

Ässälle onnittelut ihanista neuvolakuulumisista! Safiiriko meinaa pysyä kovana eikä tiedustele Jänskiksen sukupuolta...? Mä en kyllä moiseen pystyis - onhan siinä aina se mahdollisuus sitten vielä ettei tenava halua näyttää kalleuksiaan... ;-)

Me ajateltiin laittaa meidän tuplikset myyntiin - oliskos kellään tarvista??? On sellaset tosi siistit tummansini-valko-kuvioiset Emmaljungan tuplarattaat vm. -05. Ollut käytössä ainoastaan meidän pojilla, eli aika pienellä kulutuksella ja säilytetty sisätiloissa aina. Mukana jalkapussi.

Laitoin suljetulle vähän äänestyohjeita... =) Vinks vinks....

Leppoisaa torjantaita kaikille säädyille, tää lähtis nyt hakeen meidän isomummelia meille saunaan ja iltaa viettämään...

Niksu ja yliaktiiviset ännät

Huomenta

Niin ei minua kovin usein "kirvele" tuota alamahaa, nytkään ei useampaan päivään. Voihan se olla ihan kohdun kasvuakin. No jos alkaa enemmän vaivaamaan niin sitten soittelen neuvolaan.

Täytyykin mennä äänestämään :)

Antzihan se täällä ilmottautumassa... No, ei oo enää montaa päivää tiistaihin :)

Katzullahan varmastikki tuo kirvely on kohdunkasvua. Virtsis tuli tosiaan heti mieleen ku just olin tullu sieltä neuvolasta missä terkka hätäili että jos mulla ois se oireettomana.

Varoitus: eriteilmoittelua

Eli limatulppa tuli äsken ulos. Eihän sekään mitään kerro että pian tulisi lähtö, mutta ihana huomata että kroppa valmistautuu synnytykseen! Aika paljon on sen jälkeen joulinut mahaa kivuliaastikin, mutta ei mitään säännöllisiä suppareita.

Siinä taas tilannekatsausta tältä erää! :)

Mites me nyt ollaan noin pieleen veikattu... =) Mä veikkasin työkaverillekin tuota 3.3. päiväystä ja heidän poika syntyi 12.3..... Jospa se Antzikin pääsisi työntouhuun näin viikonlopun kunniaksi.

Hyvää alkanutta viikonvaihdetta kaikille, ja kiitoksia äänestäneille. (tosin se äänestysaika alkaa vasta virallisesti maanantaina, mutta kaipa laskevat kaikki äänet kun kerran ovat äänestyksestä jo ilmoittaneet..)

N

Täytynee varalta äänestää uudelleen maanantaina. En nimittäin löytänyt mitään äänestä-nappulaa vielä tänään.

Voi järkky, tuossa yhessä sairaalassa on kuollu keisarileikkaukseen äiti ja vauva. Eilen aamulla. Viimeksi joskus elokuun tienoilla kuoli sektiossa äiti siinä samassa sairaalassa. Kamalaa!

Pikainen tervehdys täältäkin. Viime aikoina ollut taas melkoista elämää, niin on jäänyt kommentoimatta...

Antzin kuulumisia pitää seurata päivittäin, on niin lähellä!! Tsemppiä kovasti koitokseen, joka pian palkitaan :) Muillakin odottajilla tuntuu menevän huonovointisuuksia lukuunottamatta hyvin, kiva kuulla.

Muillekin tervehdyksiä!

Omasta elosta sen verran, että tosiaan aika tiukilla on oltu viime aikoina. No, jos joku muistaa, niin alkaen elokuusta, koko ajan on joku ollut kipeenä ja sama tahti on jatkunut ihan näihin päiviin saakka. Itellä kyllä tänään on vähän kurkussa tuntunut, mutta eipä yllätä. Tee oli just viikon verran vatsataudissa ja isäntä kovassa flunssassa kuumeineen. Ja kuin kruununa, isäni menehtyi viikko sitten. Odotetusti, mutta kuitenkin liian pian ja yllättäen. Surutyötä olen joutunut tekemään hautajaisjärjestelyjen merkeissä, mutta kaikki on järjestyksessä niiltä osin nyt. Kyllä se vaan koville ottaa, vaikkei niin läheisissä tekemisissä koskaan oltukaan.

Elämäntäyteistä ja iloista kevättä kaikille teille! Palaan taas joskus kurkkaamaan.

Omppu ja elämäni valot

Ompulle osanottoni :O( voimia sinulle kovasti!

Antzille suppareita! Mulla ei oo tullu limatulppa kun esikoisesta, 2 päivän päästä siitä meni vedet. voi vitsit pian saadaan ihastella uuden pikkukermin syntymää =O)

Oonkohan mä muistanu safiirin sakkia onnitella talon johdosta?? luin kyllä ja hymyssäsuin kuvittelin teidät nauttimaan OMASTA pihasta! On se vaan huippua!!
Että onnea vaan!! =O)

Kokeilin tänään sitä Doppleria, ja siellähän se tuttu jumpsutus kuului! =O)

hauskaa päivää kaikille!! ÄssÄ +kuopus 10+1

Heippa

Yhdessä kasassa ollaan! Uskaltauduin Tampereellekin lähteä kun ei ollut mitään oireita... Mutta ehkä huomenna! :)

Ompulle hali! :(

Antzi ja Elias tänään TASAN 40rv

Voi Omppua :( Osanotto isäsi poismenon vuoksi!

Antzia tulin kurkkimaan. Tuossahan hän vielä on yhtenä kappaleena. Jatkamme jännittävää odottamista.

Ässälle kiitokset talo-onnitteluista. Mää oon varannu ittelle koko kesäksi ruohonleikkauskoneen :)

Hain tänään nelkun koevedokset. Julmettu, minkä hintasta valokuvaamoissa on nykyään! Pelkät vedokset makso 129,-!!! Tuohon sisältyy kuvausmaksu. Muttei mitään kansioita tms. Hard rock hallelujah! Oon ittelle tosi vihanen ku pässi en tajunnu kysyä hintoja etukäteen... Ois isäni saanu otettua nelkusta kuvan ihan ilmaseksi. Hän harrastaa valokuvausta, joten ois ollu ihan melkein ammattilainen asialla.

Ääh, nyt alkaa taas kiukuttaa. Päivällä kiukutus jo laimeni ku käytiin paikallisessa pulkkamäessä mäkeä laskemassa ja makkaraa paistamassa.

Safiiri ja Jänskis 16+5

ps. kuka kyseli sen meidän leikatun koiruuden ikää? Viime syksynä koira täytti 10vee. Tilanne on tällä hetkellä sellanen, että siitä kasvaimesta löyty sekä hyvä- että pahalaatuisia soluja. Asia ois kunnossa jos se oltais saatu poistettua kokonaan. Nyt koiran täytyy käydä tähystyksessä 3 kuukauden välein.

Yhteistyössä