Höh, mulla vaan ruokailuu aikaistuu ja aikaistuu... Vatsa vaati taas jo ruokaa
Nää kivasti rytmittää näitä päiviä; sapuskat, kahvit ja täällä pyörähdykset.
Kirppu on kyllä yleensä täällä säännöllisesti pyörähtänyt... Just olin kanssa tulossa huhuilemaan.
Ei kai vaan ole tosiaan joutunut lepoon tms.
Siitä tulikin mieleen, että pitäis varmaan tuolla suljetulla osastolla vaihdella vähän kännynumeroita. Vois sitten tekstarilla jollekin heittää, jos jotain yllättävää sattuu. Täällä kun ollaan heti huolissaan

Sen verran tiivis porukka ja tiheätä kuulumistenvaihtoa, että ei täältä montaa päivää saa hukassa olla ilman ennakkotiedotteita!
Mun kännynumeroon näyttikin törmäävän heti, kun nimellä googlas ;-) Eli taisi joku jo käydä poimimassa... Heh.
Kapris, kyllä tollaset 2krt/vko hoidossa on ihan mahdollisia. Varmaan ihan sopimuskysymys... Teillä kyllä näyttää olevan muutenkin puuhaa ja seuraa
Täällä ainakin kaikki kerhot on vasta 3v täyttäneille, joten mihinkään sellasiin ei kans vielä voi laittaa. Meillä ois kyllä sen verran reipas ja pärjäävä tapaus, että hyvin menisi jo nyt. Mutta enpä taida häntä väkisin mihinkään yrittää tunkea... Musta on ihana pitää lapsi kotona!
Nimimerkki omat ja ystäväperheen lapset hoitaneena (kaksi 3-vuotiasta ja kaksi 1-vuotiasta) uskoisin selviäväni näistä kahdesta... Ja onneksi nuo koululaiset kuitenkin kotiutuu usein ihan ajoissa, niin heistäkin paljon apua!
Antzille tosiaan kovasti tsemppejä huomiseen ultraan! Varmasti melkoisen jännittävät paikat sulla nyt, kun olet ollut niin huolissasi. Toivotaan ja uskotaan parasta! <3
Eilen tytön kanssa kaksistaan hänen vaatekaappiaan siivoskellessa vähän makusteltiin, että miltäs se tuntuis jos näitä pieniä vaatteita nyt pikkusiskolle säästettäiskin.. Ollaan jotenkin niin poikaa oletettu, että tuntuu ihan hassulle. Tosin sanoinkin hälle, että jos tää ei nyt oo sisko, niin ehkä seuraava... Hän katsoi mua vähän ihmeissään ja kysyi: "Meinaatteks te viäl muka lisääki hankkia lapsia? " Esikoinen meillä on kyllä vaatinut vähintään viittä
Eilen kyllä makustelin muuten myös tuota tytön nimeä, joka meillä on varattuna

Jänskää! Luulis kyllä tosiaan tähän ketjuun tyttöjäkin tulevan... Elokuisissa näkyy olevan kans muuten pojat vallalla. Olen vähän taustaillut.
Ei maar, nyt tuli romsku. Jos muuten ihmettelette, miten mulla on aikaa kirjotella näitä pitkiä stooreja, niin tiedoksi, että olen pikakirjoittaja ja ajatukset juoksee aina kilometrin edellä :-D
Tehis