EX-KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *kapris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuulille hurjat halitukset ja onnittelut tiitiäisen 'tapaamisesta' *rutistaa* Muistelinkin että sinulla oli loppuviikosta ultra ja heti wabbilaisten kuulumisten jälkeen piti poiketa tälle puolen lurkkimaan joko sun ultrakuulumiset ovat täällä..
Terkut myös Ässälle, Kaprikselle, Tehikselle, Ompulle jaRuusalle ja Kirpulle ja ja ja ... ihan kaikille... hurjan äkkiä teillä nuo viikot on kertyneet...

Pikapikaa...

Ihanaa Tuuli, täällä yksi kummitäti taas riemuitsee :-)

Ja rakenneultra tosiaan oli eilen. Kaikki hienosti.
Ei ole tulossa tällä kertaa isänsä mukainen pallopää, vaan pää oli kapeaa mallia :-)
Muutenkin oli vähän pikkuruisen kokoinen. Laskettu aika oli pakko taas siirtää eteenpäin siihen 14.10. Joudun siis muutaman päivän ottamaan palkatonta lukukauden alkuun.
Siellä se Möykky imeskeli peukkuansa niin hanakasti, että leukaluut vaan lonksuivat :-D
Tähän asti olen ollut sitä mieltä, että poika on tulossa. Nyt jäi kuitenkin vähän tyttöfiilis. En kysynyt enkä nähnyt mitään, mutta joku mutu-fiilis vain...
Pitää kiitää, moikkelis.

Tehis rv 19+5 (takapakkia siis mentiin)

Onnittelut Tuulille, ihan tuli kyynel silmään kun luin sun ultrakuulumisia. Nyyh! Myös Tehikselle onnittelut, kaikki siis kunnossa. Mullakin jäi tosiaan "tyttöfiilis", sillä ekaksi kun lääkäri katsoi kuvaa niin sanoi että jos olisi poika niin tässä pitäisi vehkeet näkyä. Sitten pyllistyskuvassa kun näkyikin jalkojen välissä jotain, niin perui puheitaan mutta sanoi että voi olla myös napanuora joka siellä roikkuu... Minä se päätin että napanuora se on (näytti niin pitkältä eikä mitään kivespusseja näkynyt) ja on ihan tyttömäinen olo. Toisaalta, viimeeksi olin satavarma että tulee poika ja tuli tyttö... No, samapa tuo. Voisi vaan laittaa noita vaaleanpunaisia serkuille kiertoon jos tietäisi että tulee poika. Ja isi haluaisi olla "suuri rakastaja" (ne saa vaan tyttöjä).

Hauskaa perjantaipäivää

Kirppu

Tehiksellekin onnea hyvistä näkymistä! Niin ja tietysti Kirpullekin, taisin unohtaa, kun olin niin hyvilläni Tuulin uutisista :).

Itelläni alkaa olla vaikeuksia pysyä tuolilla, meinaa kammottaa se ens viikon np-ultra.. pitäis yrittää varautua pahimpaan, mutta en osaa! Esikoista odottaessa kävi melko ikävästi, kun niskapoimua ultrasivat ja ultrasivat ja sit kätilö sanoi, että täytyy näyttää lääkärille näitä kuvia.. kätilö sai tulokseks 2,1 ja sitten siinä odoteltiin varmaan vartti (tai joku ikuisuus) ja kätilö palas ja sanoi, että lääkäri tutki kuvat ja tulos oli 1,9 mm että ei hätää. Eipä...vähänkö mietin pitkän aikaa, että kuinkahan luotettava tuo tulos nyt loppujen lopuks oli, että miten tarkasti ne oikeesti pystyvät mittaamaan! Aika paljon varmaan ultraajastakin kiinni?

Senoralle kiitos terkuista :)

Hyviä ultrakuulumisia kaikilla. Erityisonnittelut lähtee Tuulille, tuo epävarmuus on jotenkin niin kauheeta. Hyvä että koitat iloita raskaudesta. Mä en ole vieläkään pystynyt iloitsemaan, on niin kova pettymyksen pelko takaraivossa. Rv 29 mennään, mitään en ole hankkinut edelleenkään. Psyyke torjuu kaikki onnentunteen tapaisetkin..olenkohan mä ainoa? Ihan tuntuu, että jos olisin iloinen ja ylpeä vatsastani, niin jotain pahaa tapahtuu..

Taidan olla tosi sekaisin, vaikea selittää.

Tsemppiä kaikille ultraan menijöille, Omppu oli vuorossa ainakin ja oliko muita?? Tehiksellä la. siirtyi, onko sun muut raskaudet mennyt yli vai ali vai ajallaan? Hyvät viikonloput! Terkuin; BM

bellamariia, älä huolehdi turhista.. Kasvava vauvasihan ei ole turha asia, vaan iloitse siitä. Itsestä tuntuu nyt hyvältä kun alkaa tulemaan semmonen odottava olo.. maha kasvaa vauvamahaksi ja kymmenisen viikkoa olisi jäljellä (näin karkeasti sanottuna)
En minäkään suuria ole hötkyillyt,ja välillä huolehtinut aivan liikaakin, mutta anna itsellesi lupa nauttia ja lupa hössöttää.. Vauvasikin varmaan ajattelisi ja haluaisi sinun olevan iloinen ja huoleton.
Raskautesi on kuitenkin jo niin hyvin edennyt, että Tuskin sinun iloisuutesi sitä saa muuttumaan (tai siis olisi saanut koko aikana)

Mervi ja jäppiäinen 29+6

Pikaisesti tulin vielä viikonloppuja toivottelemaan.
Saisi se oma kone kohta palata reissultansa, että ehtisi paremmin kirjotella. Vaikkakin näyttää aikas kiireiseltä tuo kesäkuukin...

BM, ei täälläkään erityisempiä tunteita tämä raskaus herätä. Ja se on tosi outoa. Olen kyllä ollut ihan rauhallisin mielin niiden alkuviikkojen kipujen jälkeen. Tuohon eiliseen ultraankin menin aivan tyynenä. Totta kai silti realistisena, mutta en jaksa turhia murehtia. Ei vaan siltikään nostattanut mitään erityisiä tunteita edes tuo Möykyn näkeminen. Mutta niin se on erilaista joka kerta. Se äidin rakkaus syttyy aina vähän eri tavalla. Kyllä se sieltä tulee meillä kaikilla, ennemmin tai myöhemmin, tätäkin tulokasta kohtaan :-)

Mervillä ja BM:llä onkin jo kivasti viikkoja, voi että!

BM kyseli mun synnytysajankohdista... Kaikki menneet ihan pikkusen yli; 40+2, 40+1 ja 40+6. Joten en tosiaankaan tätäkään odota ennen lokakuun puoliväliä. Eikä sillä lasketulla ajalla sen suhteen mitään väliä olekaan, ainoastaan tuon virkavapauden takia... Ja kun mulla ei edes siellä äippäloman lopussa ole mitään väliä, koska kesäloma on kuitenkin, kun äippäloma loppuu. Itse asiassa en edes pidä koko äippälomaa.

Nyt pitää lähteä kotiin hommiin. Olenkin vähän ollut laiskalla tuulella sen jälkeen kun appivanhemmista pääsin ;-)

Tehis rv 19+5

Sitä vaan Tehikselle, että sähän saisit "käytettyä" koko äitiysloman, jos jäisit sille varhennetulle (50 päivää) äippärille? Vai olenko väärässä? Saako sitä varhennettua pitää kuka tahansa, vai pitääkö olla joku erityinen syy? Mä olen vähän ulkona näistä kuvioista..

Tuulille, Kirpulle ja Tehikselle valtavat onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja Ompulle tsempitystä tulevaan ultraan. Kestopeukut on täällä teille kaikille vuorollaan pystyssä :-)

BM:lle: Kyllä nuo fiilikset tutuilta kuulostavat, mutta koita olla murehtimatta turhia. Kyllä hankinnat ehtii myöhemminkin, mutta ois tietysti tehdä ne ilman ylimääräistä stressiä. Itselleni meinasi vähän käydä niin, varsinkin kun oli ensimmäinen kyseessä eikä tiennyt, että mitä/minkälaista sitä olisi hyvä hankkia.

Meillä oli tänään pikkumiehen ensimmäinen neuvola. Pituutta oli tullut syntymästä lisää 2.7 cm ja painoa 530g. Kysyin, että pitääkö maidonantoa ruveta rajoittamaan tuollaisella painonnousulla, mutta rintamaitoa ei kuulemma ruveta säännöstelemään :-) Muutenkin herra käyttäytyi hienosti koko reissun ajan.

Hyvää viikonloppua kaikille
sämpy ja poitsu 2.5 vko

Onnitteluja kaikille hyvistä ultrakuulumisista, ja mielettömillä viikoilla olette jo, melkein synnyttämässä :)
Ainakin osa siis ;)

Täällä vauva-arki menee hyvin, jotain iltakitinöitä on, muttei mitään pahempaa.
Tänään ostin trikoisen kantoliinan ja siinä neiti on nyt ottanut unta palloon kohta 3 tuntia!!! Koko aamun ja keskipäivän olikin sitten valveilla, välillä muutaman minuutin unia vaan...

Sämpy: meillä painoa tulee viikossa 300grammaa, mutta neuvolantäti vaan kehuu koko ajan mun maitoa :D
Ja en usko, että rintamaidolla elävää aletaan sen enempää säännöstelemään, eri asia olisi, jos saisi vastiketta...
Neitokaisen mitat on siis 5140g, 55.2 cm.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Maaria ja neiti huomenna 5 viikkoa

Käväsin minäkin kurkkaamassa ja pakko kommentoida tuohon painoasiaan...eli meidän pikku prinsessa joka siis syntyessäänkin painoi jo 4390 g painaa nyt melkein 5 kk vanhana 8750 g ja pituutta on 68 cm. Melkein täysimetyksellä ollaan oltu mitä nyt kuukausi sitten alettiin pikkuhiljaa perunamössöjä ja hedelmäsoseita maistelemaan. Suunnilleen sellainen kilo per kuukausi on meidän painon nousu ollut. Kattovat neuvolassa että pysyy suurinpiirtein käyrällä vaikka yläkäyrällä mennäänkin.

Onnellista odotusaikaa kaikille ja iloista vauva-arkea jo synnyttäneille !

Mariia ja Ella kohta 5 kk

Lauantain illan huumaa ja kiitokset taas kerran kaikille viesteistä! Täytyy myöntää, että oli aika hermoja raastavaa istua odotushuoneessa silloin torstaina ja odottaa, että pääsee ultrattavaksi. Ehdin varmaan noin tuhat kertaa miettiä, onko mennyt kesken vai ei.

Mervi, kirjoitit kyllä tosi ihanasti tuosta, miten pitäisi uskaltaa iloita tästä raskaudesta. Minä nyt olen vielä niin alussa, että varovaisuus on ihan paikallaan ja luulenpa, että olen muutenkin vähän enemmän tuota Bellamariian tyyppiä, että hankinnat jäävät kyllä ihan viime metreille. Bellamariia, ymmärrän sinunkin ajatuksesi, mutta jos kumminkin nyt uskaltaisit jo vähän iloita :) edes pikkuriikkisen :)

Vai on Tehiksellä ja Kirpulla molemmilla tyttöfiilikset. Saapas sitten nähdä syksyllä, kuinka käy!

Ja miten Jazzin sokerirasituskoe meni? Ai niin taisit joskus kysyä, miten olen viihtynyt uudessa työpaikassa. Kiitos kysymästä, oikein hyvin. Mukava työilmapiiri ja paljon uudenlaista puuhaa. Mutta ei minua silti harmita, että olen raskaana :) Katotaan nyt, miten tämä tästä etenee ja missä vaiheessa kerron uudessa paikassa. Kuitenkin olen tyytyväinen, että lähdin sieltä vanhasta työpaikasta. Kaikesta tästä väsymyksestä huolimatta oma olo tuntuu jotenkin energiseltä ja tehokkaalta.

On mukava lukea teidän jo synnyttäneiden tuntemuksia. Sämpy, voisin kuvitella, että minulle kävisi juuri samanlailla kuin sinulle; että menisi hetki, ennen kuin tajuaisi, että hei sehän on meidän makuuhuone, mistä se itku kuuluu... Eikä näyttänyt sinua synnytys tosiaan pelästyttäneen, kun jo suunnittelet toista :) Ei vaan tosiasiahan se on, että tässä alkaa jo ikä painamaan meikäläistäkin. Meillä melko suurella todennäköisyydellä jää lapsiluku yhteen. Vaikeahan se on vielä sanoa, kun ei ensimmäinenkään ole syntynyt, mutta näin ollaan alustavasti puhuttu. Ensimmäisen suunnittelemiseen+tekemiseen on mennyt niin kauan aikaa, että taitaa tulla meillä biologia vastaan. Naksilla taisi olla jo tulokkaalle nimi päätetty, entä miten teillä Sämpy? Onko nimen valinta vaikeaa?

Ompulle; kiva, kun pahoinvointi alkaa helpottamaan ja tsemppiä np-ultran odotteluun! Minäkin jo odotan sitä...tuntuu, että siihen on vielä ikuisuus! Jaksankohan odottaa sinne asti? Missähän vaiheessa se epäusko taas iskee? Kuinka moni teistä on muuten tehnyt sen veriseulan yhtä aikaa np-ultran kanssa? En nyt äkkiseltään muista. Niin ja Ruusalta piti kysyä, että onko sinulla nyt sama neuvolatäti kuin silloin keskenmenneessä raskaudessa? Miten ne neuvolassa suhtautuvat siihen, jos soitan ja sanon, etten sitten missään tapauksessa halua sen ja sen nimisen terveydenhoitajan kanssa olla tekemisissä tämän uuden raskauden aikana? Onko kenelläkään käytännön vinkkejä, miten asia pitäisi ilmaista? Niille, jotka eivät muista tai tunne taustoja, niin minulla on todella huonoja kokemuksia neuvolasta keskenmenneen raskauteni ajoilta. Ei tässä vielä kiirettä ole, ajattelin mennä neuvolaan vasta np-ultran jälkeen. En vain jotenkin kestä sitä turhaa lässytystä. Sori tuo yleistys, varmasti niitä on mukavia ja samalla kertaa asiallisia terveydenhoitajiakin.

Olen miettinyt näitä omia oireitani ja tietty verrannut siihen keskenmenneeseen. Tässä raskaudessa olen ollut plussasta asti pahoinvoiva 24h vuorokaudessa. Ei mitään oskentamista, mutta semmoinen tasainen kuvotus sekä päivällä että yöllä, kun herään vessaan. Lisäksi rinnat ja varsinkin nännit on todella arat. Keskenmenneessä raskaudessa oireet alkoivat myöhemmin ja siinä paha olo ja päänsärky oli aina iltaisin ja niin kokonaisvaltaista, etten pystynyt kuin makaamaan. Eipä sen puoleen, että nytkään olisin ollut kovin aktiivinen iltaisin, mutta ei minun sentäs ole tarvinnut maata koko iltaa sängyssä. Olen voinut käydä kaupungilla ja harrastamassa, mitä viimeksi en voinut tehdä ollenkaan. Nukkumaan menen kyllä jo yhdeksältä ja nukahdan heti. On ollut vähemmän aktiivista tuo makuuhuone-elämä viime aikoina ;)

Apua taisi tulla romaani ja kukaan ei varmaan jaksanut lukeakaan loppuun asti...no, ette menettäneet mitään:)

Kaikille terkkuja!

Tuuli

Seuraava romaani..

Viime perjantaina soittelivat sairaalasta kromosomituloksia ja terveen vauvan kromosomisto löytyi lapsivesinäytteestä.. Saatiin siis taas hetkeksi huokaista.. Pakko myöntää, että viimeiset kaksi ja puoli viikkoa on ollut hermot aika riekaleina ja ajatus pyörinyt vaan oman navan ympärillä.. tai siis paremminkin navan alapuolella.. Kiitos kaikille positiivisista ajatuksista !!!

Nyt odotellaan keskiviikon(30.5.) neuvolaa, maanantain(4.6.) rakenneultraa ja tänään soitin vielä Fermediin ja varasin ajan keskiviikko(20.6.) UÄ + verikokeisiin.. Meillä kun tuo esikoinen päätti syntyä jo viikolla 33+3 niin tätä raskautta seurataan nyt sitten hieman tarkemmin jos avautumista kohdunsuulla tapahtuu tai tulehdusta tms.

Olo on ollut fyysisesti mitä parhain.. (koputtaa puuta/päätä) Ei etovaa oloa, ei närästystä, ei pohjekramppeja (suonenvetoa) eikä mitään muutakaan mainittavaa.. No, hieman väsymystä.. mutta rautanappia poskeen niin eiköhän se siitä.

Täällä oli keskeustelua lasten ikäerosta.. meillä jätettiin ehkäisy pois kun tuo esikoinen oli puoli vuotias.. toinen olisi saanut tulla, mutta ei vaan alkanut kuulua. Olin kerennyt asennoitumaan, että olen töissä puolisen vuotta ja pääsen taas äitiyslomalle, mutta luonto tipautti ruusuiset suunnitelmat ja minut maan tasalle.. ja siellä ollaan oltu jalat tukevasti jo neljä vuotta.. Nyt siis km jouluviikolla 06 ja nyt vihdoin ja viimein koeputkihedelmöityksen ansiosta raskaana RV 18+4. Lapsille tulee siis ikäeroa 4v ja 9kk. Toisaalta jälkeen päin ajateltuna luulen pääseväni helpommalla nyt.. poitsusta on jo iso apu ja luulen että mustasukkaisuuskin on jo tuossa iässä hieman lievempää.. Odottaa ainakin jo nyt tulevaa vauvaa innolla.. juttelee masulle ja suunnittelee mitä kaikkea opettaa sitten vauvalle.. No, saas nähdä kuin käy..

Pitää tästä lähteä vähän kotihommia tekemään ja sitten iltavuoroon töihin, joten palailen sitten taas joku päivä..

Olen niin iloinen puolestanne Pikku2! Varmasti on ollut raskasta aikaa odottaa tuloksia. En pysty edes kuvittelemaan. Toivottavasti loppuodotus sujuu rauhallisesti ja tulokas pysyisi tällä kertaa mahassa vähän kauemmin :)

Muuten onko normaalia, että minulla aina välillä oikealta puolelta about munasarjojen kohdalta vihlaisee? Ei siis mitään jatkuvaa kipua vaan aina joskus tulee semmonen nopea terävä yksittäinen vihlaisu.

Mukavaa viikkoa toivottelee

Tuuli

Pikana...

Hienoa Pikku2, että tulokset olivat noin hyvät!!! Onnittelut<3

Tuuli; kaikenlaiset vihlaiset, jomotukset ym. epämääräiset tuntemukset ovat kyllä ihan asiaankuuluvia.
Mulla tämän raskauden alussa oli tosi voimakasta toispuoleista kipua sekä alavatsalla että selässä.
Luultavasti sullakin Tuuli kaikki ihan ok!

Täällä kroppa vähän väsy lapio- ja kottikärryhommista. En vain voi pitää näppejäni irti, kun hommaa on niin paljon...

Mukavaa viikon alkua kaikille!

Tehis rv 20+1

Ihanat kuulumiset pikku2:lla!!!!
Varmaan on ollut "aika" pitkät päivät tulosta odotellassa, mutta onneksi tosiaan kaikki hyvin =))

Ja Tuulikin sepustellut pitkät pätkät =)
Kyllä sinun kannattaa pyytää eri neuvolantäti ja kyllähän se sulle täytyy antaa.
En vain tiedä miten se käytännössä toimii, että voit pyytää eri tätskyä, kun meillä ainakin on suorat numerot "tädeille" (oma on alle 30v ja aivan ihana!!!!! ja myös pätevä) vai onko teillä joku keskus neuvolassa josta varataan ajat?! No, toivottavasti saat todella mukavan terkan!!!

Täällä ihan paniikki taas päällä, kun ei ole yhtään liikkeitä tuntunut viikkoon. Siis ei tuntunut kuin silloin yhtenä päivänä useasti (ja ihan voimakkaana, ei mitään hipaisuja) ja sen jälkeen ei mitään.... =(((
Jos ei nyt kuulu/tunnu mitään niin menen perjantaina kuunteluttamaan sydänäänet neuvolaan.

Ihana oli lukea Sämpyn ja Maarian ja Mariian vauva-kuulumisia!!
Hyvin kasvavat vauvelit.
Oi kun itsellä on tuohon vauva-aikaan vielä NIIN pitkä aika...
Mutta nautin nyt tuosta ihanasta esikoisesta täysin rinnoin ja taidan kyllä hemmotella häntä liikaa, kun jotenkin on "surku" olo, kun kohta hän ei ole enää se pienin ja ainut silmäterä... =/ no, kaipa se kuulu jotenkin asiaan?! :))

terkkuja kaikille ja ihania odotuksen jatkoja.
Kunhan vain kaikki (minä mukaan lukien) pytsyisimme siihen onnelliseen ja huolettomaan raskauteen - edes jotenkin.

Kapris 17+4

Kapris, netistä katoin, oli vaan yksi ajanvarausnumero laitettu, eikä terveydenhoitajien nimiä ollenkaan. No ehkäpä ne ymmärtää ja jos ei ymmärrä niin soitan sitten monta kertaa ja eri aikoina, että saan sieltä langan päähän jonkun, joka ymmärtää...Ja jospa se viime syksyinen terveydenhoitaja olisi vaikka jäänyt vuorotteluvapaalle tai varhaiseläkkeelle tällä välin :)

Tuuli

Heippa kaikille,

Pikaistunto tulossa jälleen.

Oikein mukava kuulla pikku2 hyvistä uutisista. Voin vain kuvitella millaista viime viikot ovat olleet, mutta nyt voi hyvillä mielin keskittyä odotukseen.

Korjaan vielä tuota paino-asiaa, että kysyin sen lähinnä vitsinä neuvolasta, että ruvetaanko rintamaitoa säännöstelemään, kun tiesin vastauksen etukäteen. Koitin pistää hymiötä perään kirjoituksessani, mutta taisi silti olla huonosti kirjoitettu. Halusin vaan oikaista tämän sen vuoksi, että ettette luule, että rupean pitämään poikaa täällä nälässä :-) Meillä siis oli tullut painonlisäystä liki 400 g/vko, kun huomioidaan synnytyksen jälkeinen painonlasku.

Tuulille: Kyllä kai voi pyytää eri tätiä neuvolaan. Siihen minä kiinnitin huomiota, että menisit neuvolaan vasta np-ultran jälkeen. En tiedä miten siellä teillä toimitaan tai kuuluuko teillä np-ultra raskauden seurantaan, mutta minä sain np-ultra-ajan neuvolasta suoraan ja Äitiyspolilla ultraan mennessä kysyivät neuvolakortit sun muut paperit, mitä olin neuvolasta saanut. Meille oli tullut uutena kokeiluna tänä vuonna veriseula ja minä kävin niissä kokeissa np-ultran yhteydessä. En kyllä sen kummemin asiaa miettinyt, mutta oisin halunnut tietää, että jos jotain riskiä johonkin vakavampaan sairauteen olisi.

Hyvää viikonalkua kaikille. Tehiksellä alkaa pian pitkä loma :-)
sämpy ja poitsu

Kiitos Sämpy, hyvä pointti! Mihin minä joutuisinkaan ilman teitä...Tässä on tosiaan vuosi vaihtunut tällä välin, joten minun varmaan kannattaa kysäistä neuvolasta, josko käytäntöihin on tullut muutoksia. Np -ultra kuului raskauden seurantaan jo silloin viime syksynä, mutta me haluamme ehdottomasti myös sen veriseulan ja siksi ajattelin mennä yksityiselle np -ultraan+veriseulaan.

Tuuli

Meillä (kuulutaan hus:siin) varattiin itse np-ultra aika, mutta kättäriltä ilmeisesti lähettävät sen ajan kotiin, kun ovat ensin saaneet tiedot neuvolasta...

Mutta jos ajattelitte mennä yksityiselle, niin sitten ei niin "paniikkia" =))

Nyt ulos nauttimaan lämmöstä :)

Heippati!

Heti kärkeen, ihanat uutiset Pikku2, hyvä hyvä! Ja Tuulikin vaikuttaa pirteältä, hienoa! Ihan varmasti voit toivoa neuvolatädiksi eri tyyppiä, uskoisin, että onnistuu, kun perustelet. Odotusaika on kumminkin niin herkkää aikaa, että luulisin, että ymmärtävät, ettet halua käynneistä mitään painajaisia.

Kiitos kaikille ultratsempeistä! Tulivat kyllä tarpeeseen :). Nyt on siis np-ultra takanapäin. Menomatkalla meinasin päästä hengestäni...tuli vähän ohiteltua kireellä aikataululla.. mut ei siitä sen enempää.

Ultran mukaan kaikki hienosti ja vastasi viikkoja 12+0. Lasketuksi ajaksi tuli kuitenkin 12.12. eli 40+2 olis sitten viikkoja. Poikaa odottaessa oli sama homma, en tajuu mikä ihme kalenteri niillä siellä Hyvinkäällä on..no, mut pari päivää sinne tänne.(JESTAS MIKÄ SADE!!!!!) Puolisen tuntia täti ultraili ja katteli sisuskalut sun muuta ja turvotus oli 1,5 mm. Aika kauan joutui mahaa hölskyttämään, että sai pienen oikomaan toista jalkaansa, ei meinannut millään raajaa suoristaa, ja kävi jo tietty kaikenlaista mielessä, mutta lopulta sitte ojentautui :). Ultran jälkeen kävin sit siinä vapaaehtoisessa seerumiseulassa ja jos (toivottavasti ei) ei pariin viikkoon mitään kuulu, on kaikki senkin puolesta ok.

Nyt onkin sit olo niinkuin maratonin jälkeen, jotenki ihan puhkipoikki! Suokaa taas jälleen kerran anteeksi tämä itsekeskeisyys :)

Omppu ja Toivo elää, 12+0 :)

Kitti Tuuli :).

Juu, kyllä, tullut tuollainen mahdollisuus Hyvinkään sairaalassa käydä halutessaan seulassa ja jotenkin tuntui luonnolliselta tätä mahista käyttää.