V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja xx:Saihan Anni Sinnemäkikin lapsen 16-vuotiaana!
Taisi olla Vee niinkuin Vahinko...
So? Väliäkö sillä, jos rakas lapsi on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja xx:Saihan Anni Sinnemäkikin lapsen 16-vuotiaana!
Taisi olla Vee niinkuin Vahinko...
Alkuperäinen kirjoittaja Riippuu ihan ihmisestä:Mutta yleistäen sanoisin että alle 20-vuotias on liian nuori, samoin ihminen, jolla ei peruskoulun jälkeen ole mitään muuta koulutusta.
Alkuperäinen kirjoittaja lee:Omalle tyttärelleni en toivoisi tulevan lasta ennen kuin on ainakin 16 vuotias. Mutta on monia reilusti yli 30 vuotiaitakin naisia,jotka ovat sellaisia että moni teinikin on fiksumpi ja valmiimpi äidiksi. Siinä mielessä ei mielestäni katso ikää.
Alkuperäinen kirjoittaja u:Alle 20v..miettikääs vähän minkä ikäisiä omat vanhemmat ovat olleet kun ovat saaneet teidät![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No sellainen, joka on itsekin vielä lapsi. Silti mun mielestä on rohkeaa, jos vaikka 15 vuotias ei keskeytä raskautta, vaan päättää kaikesta huolimatta pärjätä ja hoitaa sen lapsen ja olla äiti. Vaikka onkin ehkä siihen liian nuori.
En usko, että kukaan voi ihan täysin olla valmis äiti, ennenkuin on jo tovin ollut äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:sellainen joka ei vielä tajua sitä, että äitiys ei ole pelkkä "kiva juttu" vaan vastuu toisesta ihmisestä n seuraavat 20 vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja .:esittää yhden kysymyksen aiheeseen liittyen. Moni vastaa, että esim. alle 20-vuotias on liian nuori saamaan lapsen. Haluaisinkin tietää, että kuinka moni näin vastanneista hyväksyy abortin? Eli jos esim. 17-vuotias tulee raskaaksi, kumpaa pitäisitte parempana, aborttia vai lapsen pitämistä?
Alkuperäinen kirjoittaja .:esittää yhden kysymyksen aiheeseen liittyen. Moni vastaa, että esim. alle 20-vuotias on liian nuori saamaan lapsen. Haluaisinkin tietää, että kuinka moni näin vastanneista hyväksyy abortin? Eli jos esim. 17-vuotias tulee raskaaksi, kumpaa pitäisitte parempana, aborttia vai lapsen pitämistä?
Itse sain esikoiseni 20-vuotiaana. Minulle se oli hyvä ikä ja perheemme on edelleen tyytyväisenä koossa, koulut käyty, vakaat tulot ym. Mutta olen huomannut, että moni ikäiseni ei todellakaan ole valmis äidiksi, ei edes vielä nyt 25-vuotiaana. On siis paljon persoonastakin kiinni. Itse olen myös sitä mieltä (vaikkei tätä kysyttykkään), että 30-vuotias on taasen jo aika vanha ensisynnyttäjäksi. Itse aion hankkia kaikki lapseni ennen tuota ikää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:sellainen joka ei vielä tajua sitä, että äitiys ei ole pelkkä "kiva juttu" vaan vastuu toisesta ihmisestä n seuraavat 20 vuotta.
Eikä edes aina riitä se 20v. jospa vaikka sattuukin että lapsi tarvitsee tukea paljon kauemmin, eihän me voida valita lapsiamme.