Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No sellainen, joka on itsekin vielä lapsi. Silti mun mielestä on rohkeaa, jos vaikka 15 vuotias ei keskeytä raskautta, vaan päättää kaikesta huolimatta pärjätä ja hoitaa sen lapsen ja olla äiti. Vaikka onkin ehkä siihen liian nuori.
En usko, että kukaan voi ihan täysin olla valmis äiti, ennenkuin on jo tovin ollut äiti.
Mä en oikeesti ymmärrä miksi sitä seksiä pitää edes harrastaa 15 vuotiaana, koska ei kuitenkaan ole valmis vanhemmuuteen , voi olla että olen vaan kalkkis mutta kuitenkin, olis niin paljon mietittävää muutenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alle 25vuotiaana pitäisi vielä elellä rällävuosia, ei olla äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alle 25vuotiaana pitäisi vielä elellä rällävuosia, ei olla äiti
Minkäslaisia on rällävuodet? Mun mielestä näin on kivempi, että kun olen 29, mulla on 10 ja 5 vuotiaat lapset. Kuka haluaa ryvettyä rällävuosissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Vie:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alle 25vuotiaana pitäisi vielä elellä rällävuosia, ei olla äiti
Minkäslaisia on rällävuodet? Mun mielestä näin on kivempi, että kun olen 29, mulla on 10 ja 5 vuotiaat lapset. Kuka haluaa ryvettyä rällävuosissa?
Rällävuosina saa olla vapaa kuin taivaan lintu, ei olla vastuussa kenestäkään paitsi itsestään. Esim. matkustella ja asua ulkomailla tai ihan miten kukakin tykkää.
Alkuperäinen kirjoittaja K-k:Minusta osoittaa eräänlaista kypsymättömyyttä antaa joku ikä sille, mitkä ovat oikeat vuodet tulla äidiksi ja mitkä vääriä. Biologisesti siitä voidaan tietysti vetää johtopäätöksiä ideaalimmista ikäryhmistä ja se on kyllä tuonne 18 vuodesta ylöspäin, eikä edes kovin montaa vuotta tarvitse mennä eteenpäin, kun se alkaa laskea ideaalista riskialttimmaaksi. Äidiksi kasvetaan, sellaiseksi ei synnytä. Ikä ei aina suoraviivaisesti kerro yksilön henkilökohtaisesta kypsyydestä ryhtyä vanhemmaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Vie:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alle 25vuotiaana pitäisi vielä elellä rällävuosia, ei olla äiti
Rällävuosina saa olla vapaa kuin taivaan lintu, ei olla vastuussa kenestäkään paitsi itsestään. Esim. matkustella ja asua ulkomailla tai ihan miten kukakin tykkää.
Moniko alle 25 vuotias matkustelee kauheasti? Kenellä on sen ikäisenä varaa sellaiseen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Biologisesti 20-25 v. on ideaalein ikä äidiksi. Mielestäni alle 18 v. on liian nuori äidiksi. Itse tulin äidiksi 23 v. Nyt olen jo liki 40 v. ja olen akateemisesti koulutettu, lapseni ovat aina menestyneet hyvin koulussa ja muutenkin elämässään. Ja niitä rillutteluvuosia ehdin pitää nuorena ennen raskauttani. Lasten syntymien jälkeen en ole käynyt "viihteellä" eikä mieheni. Kerkesimme sitä baarielämää näkemään ennen raskauttani.
Ja joku nainen on jo kypsä äidiksi 18 v. joku ei vielä 45 v. ole kypsä äidiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Vie:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Vie:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alle 25vuotiaana pitäisi vielä elellä rällävuosia, ei olla äiti
Moniko alle 25 vuotias matkustelee kauheasti? Kenellä on sen ikäisenä varaa sellaiseen?
Ainakin minä ja kaikki opiskelututtuni, kyllä sitä rahaa aina matkusteluun löytyi ja silloin olikin aikaa matkustella kuukausitolkulla. Ja usea meistä asui myös ulkomailla.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Biologisesti 20-25 v. on ideaalein ikä äidiksi. Mielestäni alle 18 v. on liian nuori äidiksi. Itse tulin äidiksi 23 v. Nyt olen jo liki 40 v. ja olen akateemisesti koulutettu, lapseni ovat aina menestyneet hyvin koulussa ja muutenkin elämässään. Ja niitä rillutteluvuosia ehdin pitää nuorena ennen raskauttani. Lasten syntymien jälkeen en ole käynyt "viihteellä" eikä mieheni. Kerkesimme sitä baarielämää näkemään ennen raskauttani.
Ei rillutteluvuodet tarkoita ainoastaan baarielämää vaan yleistä vapautta.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Biologisesti 20-25 v. on ideaalein ikä äidiksi. Mielestäni alle 18 v. on liian nuori äidiksi. Itse tulin äidiksi 23 v. Nyt olen jo liki 40 v. ja olen akateemisesti koulutettu, lapseni ovat aina menestyneet hyvin koulussa ja muutenkin elämässään. Ja niitä rillutteluvuosia ehdin pitää nuorena ennen raskauttani. Lasten syntymien jälkeen en ole käynyt "viihteellä" eikä mieheni. Kerkesimme sitä baarielämää näkemään ennen raskauttani.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vie:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Vie:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alle 25vuotiaana pitäisi vielä elellä rällävuosia, ei olla äiti
Ainakin minä ja kaikki opiskelututtuni, kyllä sitä rahaa aina matkusteluun löytyi ja silloin olikin aikaa matkustella kuukausitolkulla. Ja usea meistä asui myös ulkomailla.
Enemmän sitä rahaa on sitten matkusteluun, kun on vanhempi ja työpaikka ja lapset maailmalla. Nuori äiti myös jaksaa paremmin, mitä vanhempi.
Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen, alle 18 v. on liian nuori äidiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Vie:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alle 25vuotiaana pitäisi vielä elellä rällävuosia, ei olla äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Biologisesti 20-25 v. on ideaalein ikä äidiksi. Mielestäni alle 18 v. on liian nuori äidiksi. Itse tulin äidiksi 23 v. Nyt olen jo liki 40 v. ja olen akateemisesti koulutettu, lapseni ovat aina menestyneet hyvin koulussa ja muutenkin elämässään. Ja niitä rillutteluvuosia ehdin pitää nuorena ennen raskauttani. Lasten syntymien jälkeen en ole käynyt "viihteellä" eikä mieheni. Kerkesimme sitä baarielämää näkemään ennen raskauttani.
No sitä vapautta oli ihan riittämiin ennen raskautta. Ihmettelen, jos joku on sitä mieltä, että 20-25 v. on liian nuori äidiksi, koska jos sen ikäinen ei ole henkisesti kypsä äidiksi, on jossakin vikaa jo. Aikuinen nainen kyseessä.