Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:psoriasis ja nivelrikko, rannekanavien tukos ne kyl leikataan pian, pojalla aspergerin syndrooma ja dysfasia tytöllä psoriasis.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Iho- ja nivelpsori.
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Ehlers-Danlosin syndrooma. Ja myös ennenaikaiset vaihdevuodet, munasarjojen poiston takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Alkuperäinen kirjoittaja mä:psoriasis ja nivelrikko, rannekanavien tukos ne kyl leikataan pian, pojalla aspergerin syndrooma ja dysfasia tytöllä psoriasis.
Ai niin, mullakin on psoriasis ja nivelrikko. Jälkimmäinen johtuu mulla tuosta mun EDS: stä. Kulumia ja nivelrikkoja tulee pikkuhiljaa joka puolelle. Eka keinonivel tulee lääkärin arvion mukaan viimeistään 10 vuoden päästä. Pitäisköhän laittaa rollaattori jo varaukseen... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:autonomisen hermoston yliaktivaatio
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Astma,atooppinen iho.Ja nyt on ruvennut tulemaan pistemäisiä mustelmia ja PALJON mutta mä en uskalla mennä lääkäriin kun pelkään mitä voi löytyä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Joo. Atopia = ristiallergia (+muita), ihottuma ja allerginen astma; lisäksi migreeni näyttää tulleen jokakuukautiseksi "kaveriksi".
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Kulumia selässä(alimmat nikamat jo alentuneet) joista aiheutuu jatkuvaa selkäkipua. En ole vielä asiaa täysin hyväksynyt, eli meinaa masentaa ja ahdistaa koko asia vaikka sille en mitään voi.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:autonomisen hermoston yliaktivaatio
Miten oireilee? mielenkiintoinen diagnoosi...
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Astma,atooppinen iho.Ja nyt on ruvennut tulemaan pistemäisiä mustelmia ja PALJON mutta mä en uskalla mennä lääkäriin kun pelkään mitä voi löytyä :ashamed:
Millaisia pistemäisä mustelmia?
Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:autonomisen hermoston yliaktivaatio
Miten oireilee? mielenkiintoinen diagnoosi...
Diagnoosin sain kolme viikkoa sitten, ravattuani vuoden sisällä lähemmäs 70 kertaa lääkärissä vaivojeni takia. Eli koko kropan säätely toimii ylikierroksilla.. oireina oli:
- jatkuva huimaus
- aina tunne, että kipeänä
- joka päivä huono olo
- kuuman ja kylmän vaihtelut
- sydän pompotti miten sattuu
- kipuja rinnassa
- paha hengenahdistus
- voimattomuus, heikotus, vapina
- selittämättömiä kiputiloja esim. korvassa, niskassa, selässä jne.
Kaikkia noita oireita toisinaan, paitsi huimaus oli niin pahaa monta kk, että petipotilaana olin todella usein sekä huonovointisuus oli päivittäistä. Nyt olen kolme viikkoa lääkkeitä syönyt, ja huimaus on melkein tipotiessään, muita oireita vielä lievästi. Lääkitys vielä ainakin 4kk, ja lopun elämää tarvittaessa oireiden ilmaannuttua.
+ niin ja lisäksi tietenkin olen hypermobiili, eli yliojentuvat nivelet, atooppinen iho, allergioita lukuisia jne.. että tauteja riittää, vaikka muille jakaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja -.-:Endometrioosi. Hampaat irvessä on täytynyt tämän kanssa oppia elämään, oireet alkoivat melkein heti kun kuukautisetkin, ja paheni nopeasti.