GALLUP: Siistittekö alapäänne ennen synnytystä tai sisätutkimusta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mandariini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mandariini

Vieras
Mulle tuli vain mieleen, että mikäköhän mahtaa olla ylesisin tapa?

Itse siistin aina ennen sisätutkimusta.

-1. synnytykseen siistittynä
-2. synnytykseen ihan vain luomuna..

Ja kolmas olisi pian edessä ;)
 
Kyllä!!
Viimeks jouduin lähtee töistä kotiin siistimään, kun olin totally unohtanut lääkäriin menon. (Lapsettomuushoidoissa siellä käydään välillä tiheään, niin meinaa unohtuuki välillä).
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En todellakaan. Molemmissa synnytyksissä kätilö on hoitanut senkin homman.

tekeekö kätilöt oikeesti niin?

No mulla siistittiin silloin, kun ekassa väliliha leikattiin.. Mutta ei ole kyllä muissa!

mulla siistittiin molemmissa synnytyksissä ennen ponnistusvaihetta. Ei kyllä leikattu välilihaa, mutta kai se tehtiin sen varalta kuitenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En todellakaan. Molemmissa synnytyksissä kätilö on hoitanut senkin homman.

tekeekö kätilöt oikeesti niin?

No mulla siistittiin silloin, kun ekassa väliliha leikattiin.. Mutta ei ole kyllä muissa!

mulla siistittiin molemmissa synnytyksissä ennen ponnistusvaihetta. Ei kyllä leikattu välilihaa, mutta kai se tehtiin sen varalta kuitenkin.

siis kätilö varmaan leikkelee sieltä emättimen ja peräaukon suulta isoimmat puskat tuota operaatiota varten, mutta kuka oikeasti antaa karvojen kasvaa siellä? :o Mulle "siistiminen" tarkoittaa lähinnä bikinirajaa ja se välillä jää ja ehtii sänkeä tulla. Alempaa siistin AINA.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En todellakaan. Molemmissa synnytyksissä kätilö on hoitanut senkin homman.

tekeekö kätilöt oikeesti niin?

No mulla siistittiin silloin, kun ekassa väliliha leikattiin.. Mutta ei ole kyllä muissa!

mulla siistittiin molemmissa synnytyksissä ennen ponnistusvaihetta. Ei kyllä leikattu välilihaa, mutta kai se tehtiin sen varalta kuitenkin.

siis kätilö varmaan leikkelee sieltä emättimen ja peräaukon suulta isoimmat puskat tuota operaatiota varten, mutta kuka oikeasti antaa karvojen kasvaa siellä? :o Mulle "siistiminen" tarkoittaa lähinnä bikinirajaa ja se välillä jää ja ehtii sänkeä tulla. Alempaa siistin AINA.

No loppuraskaudesta en kyllä kaksosmahan vuoksi yltänyt siistimään paikkojani :)
 
Oikeasti hei..
Mä en millään jaksa uskoa, että viimesillään raskaana olevat jaksaa pitää alapäänsä ajeltuna AINA? Saatika sitten, että rupeais ajelemaan niitä karvoja just ennen synnytystä supistusten keskellä.. Tai ainakaan kovin tarkkaan!!

Ja mitä teille tarkottaa "siistiminen"? Ajatteko melkein kaikki pois jolloin jää tää "perusviiva" jäljellä? Vai ihan vaan ns. bikinirajat?
 
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
En kumpiinkaan. Eikä ole kätilötkään siistineet. Eka synnytyksessä väliliha leikattiin, muta ei mulla alle 30v vielä siinä kohtaa karvaa kasvanut muutenkaan.

Sama juttu mulla, mutta ei mulla siellä karvaa kasva vielä nyt 37-vuotiaanakaan.
 
Luuletteko tosiaan, että jotain gyneä tai kätilöä kiinnostaa onko alapäästä ajeltu karvoja vai ei...
Jos työn vuoksi tarvitsee, se kyllä hoidetaan ihan henkilökunnan toimesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
En siisti, gynellä käyminen ei oo mikään näyttelytilaisuus...Kunhan vermeet on puhtaat, muuten saa olla iha siinä tilassa missä nyt sattuu olemaan..

Mä olen miettinyt samaa, ettei ole mikään näyttelytilaisuus ;)
Kerran olen erehtynyt ajelemaan oikein kunnolla (lähes paljaaksi) ja kyllä tuli kiusallinen olo!!
EN KYLLÄ EREHDY TOISTA KERTAA
 
No mä nyt satun siistimään aina paikkani vaikka en olis minnekään menossa. Oli synnytyksessäkin siistit vehkeet. :D Mutta mulla oli raskausaikana jännä se että karvaa ei oikeastaan kauheesti kasvanut. :o Oliko muilla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luuletteko tosiaan, että jotain gyneä tai kätilöä kiinnostaa onko alapäästä ajeltu karvoja vai ei...
Jos työn vuoksi tarvitsee, se kyllä hoidetaan ihan henkilökunnan toimesta.

Näin minäkin kuvittelin, kunnes näin naislääkärin kauhistuneen ilmeen pehkoni nähdessään. :)
Lapsi lähti syntymään yllättäen reilusti etuajassa ja vauhdilla, joten ei ollut kotona aikaa siistimiseen.
 

Yhteistyössä