Haluatteko te katsoa mun lapsien kuvia?Kun jokainen epäilee että mä olen provoilija!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:
älä laita lastesi kuvia tänne!!! äläkä muutenkaan nettiin. :) :flower:
Miks ei?

jos nettiin kuvia laitat, niitä ei enää ikinä saa sieltä pois. eikä voi tietää, mihin ne päätyvät.

ja täällä riittää päänaukojia. lyödään lyötyä. sitten saisit vielä kuulla haukkuja lapsiisi kohdistuen. en suosittele. :flower:

Miks ei?

jos nettiin kuvia laitat, niitä ei enää ikinä saa sieltä pois. eikä voi tietää, mihin ne päätyvät.

ja täällä riittää päänaukojia. lyödään lyötyä. sitten saisit vielä kuulla haukkuja lapsiisi kohdistuen. en suosittele. :flower:

:o ok!

Miks ei?

:o ok!
mä vaan ajatelin laitta hetkeks,mut ei sitten :( :x

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Onko sun tytön nimi Lucia? =)
:o :o :o :o :o Mistä tiedät?

Me oltiin joskus samaan aikaan ruotsinlaivalla =). Juttelin sun ja miehesi kanssa leikkihuoneessa, toinen lapsi oli vielä masussa. Tytön nimi jäi mieleen, ja kiharat myös. Suloinen lapsi, mun äiti oli ihan ihastunut häneen :heart:

Onko sun tytön nimi Lucia? =)
:o :o :o :o :o Mistä tiedät?

Me oltiin joskus samaan aikaan ruotsinlaivalla =). Juttelin sun ja miehesi kanssa leikkihuoneessa, toinen lapsi oli vielä masussa. Tytön nimi jäi mieleen, ja kiharat myös. Suloinen lapsi, mun äiti oli ihan ihastunut häneen :heart:
Ai nyt mä muistan sinua!Voi kiva!WAU!!! :D :D :D :D Sinullakin on tosi ihanat lapset!Mä muistan heitä :heart: :heart:

Yhteistyössä