V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miks ei?Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:älä laita lastesi kuvia tänne!!! äläkä muutenkaan nettiin.:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:älä laita lastesi kuvia tänne!!! äläkä muutenkaan nettiin.:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Miks ei?Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:älä laita lastesi kuvia tänne!!! äläkä muutenkaan nettiin.:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:älä laita lastesi kuvia tänne!!! äläkä muutenkaan nettiin.:flower:
peesi. mun mielestä jos joku ei usko niin antaa olla uskomatta.
Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Miks ei?Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:älä laita lastesi kuvia tänne!!! äläkä muutenkaan nettiin.:flower:
jos nettiin kuvia laitat, niitä ei enää ikinä saa sieltä pois. eikä voi tietää, mihin ne päätyvät.
ja täällä riittää päänaukojia. lyödään lyötyä. sitten saisit vielä kuulla haukkuja lapsiisi kohdistuen. en suosittele. :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Voinko mä laita edes profiliin?![]()
mä vaan ajatelin laitta hetkeks,mut ei sittenAlkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Miks ei?Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:älä laita lastesi kuvia tänne!!! äläkä muutenkaan nettiin.:flower:
jos nettiin kuvia laitat, niitä ei enää ikinä saa sieltä pois. eikä voi tietää, mihin ne päätyvät.
ja täällä riittää päänaukojia. lyödään lyötyä. sitten saisit vielä kuulla haukkuja lapsiisi kohdistuen. en suosittele. :flower:
ok!
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Voinko mä laita edes profiliin?![]()
on mulla aina välillä ollut tytön kuva profiilissa..omaa kuvaa en ole vielä laittanut ettei kaikki tule kateeliseksi kuinka kaunis olen![]()
Oletko sinä vielä täällä? =) :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Onko sun tytön nimi Lucia? =)
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Ai nyt mä muistan sinua!Voi kiva!WAU!!!Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Me oltiin joskus samaan aikaan ruotsinlaivalla =). Juttelin sun ja miehesi kanssa leikkihuoneessa, toinen lapsi oli vielä masussa. Tytön nimi jäi mieleen, ja kiharat myös. Suloinen lapsi, mun äiti oli ihan ihastunut häneen :heart: