Haluatteko te katsoa mun lapsien kuvia?Kun jokainen epäilee että mä olen provoilija!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Onko sun tytön nimi Lucia? =)
:o :o :o :o :o Mistä tiedät?

Me oltiin joskus samaan aikaan ruotsinlaivalla =). Juttelin sun ja miehesi kanssa leikkihuoneessa, toinen lapsi oli vielä masussa. Tytön nimi jäi mieleen, ja kiharat myös. Suloinen lapsi, mun äiti oli ihan ihastunut häneen :heart:
Ai nyt mä muistan sinua!Voi kiva!WAU!!! :D :D :D :D Sinullakin on tosi ihanat lapset!Mä muistan heitä :heart: :heart:

Se taisi olla noin vuosi sitten, mä muistan kun sun mies kysyi minkä ikäinen mun poika on (poika oli mun sylissä) ja sanoin että 8 kk. =)

Onko sun tytön nimi Lucia? =)
:o :o :o :o :o Mistä tiedät?

Me oltiin joskus samaan aikaan ruotsinlaivalla =). Juttelin sun ja miehesi kanssa leikkihuoneessa, toinen lapsi oli vielä masussa. Tytön nimi jäi mieleen, ja kiharat myös. Suloinen lapsi, mun äiti oli ihan ihastunut häneen :heart:
Ai nyt mä muistan sinua!Voi kiva!WAU!!! :D :D :D :D Sinullakin on tosi ihanat lapset!Mä muistan heitä :heart: :heart:

Se taisi olla noin vuosi sitten, mä muistan kun sun mies kysyi minkä ikäinen mun poika on (poika oli mun sylissä) ja sanoin että 8 kk. =)
juu kyllä jotain vuosi sitten =) =) Mä olin ollut kolmella kuulla raskaana silloin,me matkustettiin ahvenanmaalle,mä vielä muistan että mull oli kauhea pahoinvointi enkä pystynyt sen takia keskustella enemmän sun kanssa :D :D :D Sull on tosi kauniit lapset :heart: :heart:

moikka milanna, oletko sie venäjältä kotoisin? kirjoitat aivan kuten venäjältä lähtöisin oleva ystäväni puhuu! =) hauskaa, tulee aina hänen iloinen persoona mieleen kun luen sinun kirjoitustasi.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
moikka milanna, oletko sie venäjältä kotoisin? kirjoitat aivan kuten venäjältä lähtöisin oleva ystäväni puhuu! =) hauskaa, tulee aina hänen iloinen persoona mieleen kun luen sinun kirjoitustasi.
Olen Virosta,mut äidin kieli on Venjäjä :D

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Olen Virosta,mut äidin kieli on Venjäjä :D

:) ok, hauskaa!

Vähän asian vierestä, mutta miksi se on pahempaa laittaa lapsen kuva itse nettiin kuin se että sitä lapsesta olisi kuva vaikka jossakin lehtijutussa tai vaikka kaksplussan kannessa? Samalla tavallahan niitäkin kuvia voidaan väärinkäyttää ja nykyisin ne lehtiartikkelitkin ovat aika usein netissä

Ei tosiaan kannata lasten kuvia laittaa, vaikka minkälaisia olisi kuvat. Juurihan oli se uusin pedofiilijuttu suomalaismiehestä joka osan kuvista poiminut koneelleen netissä olleista ns.tavallisista perhekuvista :o Eikä hullut tarvitse välttämättä niitä alastomien lasten kuvia vaan riittää pelkät normaalikuvatkin niiden sairaaseen touhuun :x

Yhteistyössä