V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aapee:No, tuossa riidan ja mykkäkoulun aikaan kiukunpuuskassani mä sen ehkäisyn lopetin. Aion kyllä kertoa miehelle että näin tein.
Meillä oli tosi kova riita. Menin lasten huoneeseen nukkumaan ja olen nukkunut siellä pari yötä. Lapset kyllä lohduttaa äitiä![]()
En vaan voi käsittää, että mies haluaa kieltää minulta kaikkein tärkeimmän asian elämässäni. Lapset ovat minulle kaikki kaikessa, enkä voisi kuvitella että lapsia olisi vain 3 (tai vain neljäkään). Haluaako mies sitten onnettoman vaimon ja lapset jotka joutuvat vieraitten hoitoon, mutta saisi velattoman talon. Sekö sitten on elämää? En tiedä miten tässä käy.
Alkuperäinen kirjoittaja Aapee:No, tuossa riidan ja mykkäkoulun aikaan kiukunpuuskassani mä sen ehkäisyn lopetin. Aion kyllä kertoa miehelle että näin tein.
Meillä oli tosi kova riita. Menin lasten huoneeseen nukkumaan ja olen nukkunut siellä pari yötä. Lapset kyllä lohduttaa äitiä![]()
En vaan voi käsittää, että mies haluaa kieltää minulta kaikkein tärkeimmän asian elämässäni. Lapset ovat minulle kaikki kaikessa, enkä voisi kuvitella että lapsia olisi vain 3 (tai vain neljäkään). Haluaako mies sitten onnettoman vaimon ja lapset jotka joutuvat vieraitten hoitoon, mutta saisi velattoman talon. Sekö sitten on elämää? En tiedä miten tässä käy.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eihän mies yksinään elättäisi, saahan lapsistakin rahaa, eikä me kuluteta niin paljon kun olen kotona kun voin tehdä paljon ruokia itse. Onhan me tähänkin asti pärjätty miehen palkalla ihan hyvin nyt kun mies saa enemmän palkkaa kun otti toisenkin työpaikan kun saatiin talon valmiiksi. Ja lainan lyhennyksetkin laskettiin sen mukaan mitä miehen tulot ovat, joten ei siitä ongelmaa tulisi.
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eihän mies yksinään elättäisi, saahan lapsistakin rahaa, eikä me kuluteta niin paljon kun olen kotona kun voin tehdä paljon ruokia itse. Onhan me tähänkin asti pärjätty miehen palkalla ihan hyvin nyt kun mies saa enemmän palkkaa kun otti toisenkin työpaikan kun saatiin talon valmiiksi. Ja lainan lyhennyksetkin laskettiin sen mukaan mitä miehen tulot ovat, joten ei siitä ongelmaa tulisi.
no ei hyvää päiväää... mies otti toisenkin työn! siis ootko sä nyt ihan pimee akka? sä haluut maata kotona ja haluat vielä neljännen lapsenkin siihen ettei sun tartte vaan mennä töihin. ja miesraukka painaa kahta duunia!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Monestako lapsesta olette sopineet kun aloitte ensimmäistä yrittämään?
Alkuperäinen kirjoittaja Aapee:Kyllä minä miehelle kerroin alunperin, että haluaisin monta lasta. Miehelle sopi myös että lapsia tulisi useampia, mutta nyt sitten ei enää sovikaan.
Ei minulle tämä talo merkitse mitään, ihan sama vaikka myytäisiinkin koko talo pois, mutta lapset merkitsevät. Mikään ei ole niin ihanaa kuin kiireettömät aamut ja päivät lasten kanssa ja seurata heidän tohujaan ja kehitystään joka päivä. Miten kukaan voi kieltää haluamasta lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja Aapee:Kyllä minä miehelle kerroin alunperin, että haluaisin monta lasta. Miehelle sopi myös että lapsia tulisi useampia, mutta nyt sitten ei enää sovikaan.
Ei minulle tämä talo merkitse mitään, ihan sama vaikka myytäisiinkin koko talo pois, mutta lapset merkitsevät. Mikään ei ole niin ihanaa kuin kiireettömät aamut ja päivät lasten kanssa ja seurata heidän tohujaan ja kehitystään joka päivä. Miten kukaan voi kieltää haluamasta lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja Aapee:Kyllä minä miestä kunnioitankin kaikessa, paitsi tässä ettei haluakaan enää montaa lasta, kuten aluksi.
Olen katsellut netistä tila-autoja ja me voitaisiin vaihtaa sellaiseen ja mahduttaisiin isompana perheenäkin. Ei ne ole sen kalliimpia kuin meidän nykyinenkään auto. Ei suinkaan auton perusteella lapsia kukaan jätä tekemättä. Lapsille ei välttämättä tarvitsekaan omaa huonetta, on vain hyväksi jakaa huone toisten kanssa. Toki tähän taloon saisi helposti laajennuksenkin jos tarvis tulisi, olen vähän suunnitellut mielessäni miten sen voisi toteuttaa.
Näköjään kukaan tässä ketjussa ei ymmärrä äidin tarpeita ja äidinrakkautta, mutta kaipa kaikkiin aloituksiin vaan pitää saada v....lla vaikkei aihetta oikeasti olisikaan.