A
ap
Vieras
Uskotteko mihinkään yliluonnolliseen? Minkälaiseen henkimaailmaan uskotte? Kaukaa ei tarvitse hakea todisteita, että jotain yliluonnollista kuitenkin on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyyne tyllerö:meillä kummittelee :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Mä uskon yliluonnolliseen, henkimaailman juttuihin, uudelleen syntymään yms, mutta jumalaan en ole koskaan uskonut. Mun mielestä niillä ei ole mitään yhteistä.
Yhteistä näille kaikille on se ettei niistä ole olemassa pienintäkään tieteellistä todistetta.Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Mä uskon yliluonnolliseen, henkimaailman juttuihin, uudelleen syntymään yms, mutta jumalaan en ole koskaan uskonut. Mun mielestä niillä ei ole mitään yhteistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Koen sen näin; ne asiat, joita emme nyt kykene selittämään, mielletään yliluonnollisiksi. Ne asiat, jotka ovat nykyisin meille päivänselviä (esim. UV-säteily), olivat tuntemattomia vielä satoja vuosia sitten. Ihmisen tajunta laajenee jatkuvasti ja räjähdysmäisellä voimalla. Kaikkea ei tarvitsekaan voida selittää vielä, jotkut asiat vaativat yksinkertaisempien juttujen omaksumista.
Jumalalla en lähtisi selittämään yliluonnollisia/selittämättömiä ilmiöitä. Höpönlöpönlöllöö.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ihan hyvä kirjoitus Blumella munkin mielestä (onpas yllättävää löytää sinut tällaisesta ketjusta). Itse aiheeseen en ota kantaa, en yleensä tykkää keskustella uskoon liittyvistä asioista. En ole niitä tarpeeksi pohtinut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kukaan ei ottanut kantaa tuohon kielillä puhumiseen? Mitä ajatuksia se herättää?
Minä (ei-uskovainen) olen sitä muutaman kerran kuullut, ja mä en voi olla enää sen jälkeen uskomatta johonkin. En tiedä mihin, mutta johonkin yliluonnolliseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ihan hyvä kirjoitus Blumella munkin mielestä (onpas yllättävää löytää sinut tällaisesta ketjusta). Itse aiheeseen en ota kantaa, en yleensä tykkää keskustella uskoon liittyvistä asioista. En ole niitä tarpeeksi pohtinut.
Ylläripylläri vaihteeksi. Minä pysyn poissa mesen puolelta, minun pitäisi malttaa mennä jo pian sänkyyn. Vaan hah, enkös vastannutkin harvinaisen neutraalisti, aiheen huomioiden.
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kukaan ei ottanut kantaa tuohon kielillä puhumiseen? Mitä ajatuksia se herättää?
Minä (ei-uskovainen) olen sitä muutaman kerran kuullut, ja mä en voi olla enää sen jälkeen uskomatta johonkin. En tiedä mihin, mutta johonkin yliluonnolliseen.
Kyllä se minäkin osaan höpäjää suustani kaikennäköistä sontaa, mikäli sille päälle satun. Eikä siinä mitään yliluonnollista ole![]()