P
Piri 37+1
Vieras
Terve!
Täällä ei vielä mitään uutta. Puoliso palas maailmalta, joten nyt saa vauva tulla milloin haluaa. Pitäis vissiin lisätä noita kävelylenkkejä joka päiväisiksi, kun silloin ainakin supistelee. Välillä tulee harjoitussuppareita kyllä muutenkin, mutta ei mitään kivuliaita.
Mä jo ajattelin, että listalla ois puolet jo synnyttänyt, kun alkoi niin vauhdikkaasti tuossa juhannuksen aikoihin, mutta nyt näyttää taas olevan rauhallisempaa. Toivottavasti kaikki pääsee synnyttämään heinäkuun puolella, ettei mene elokuulle...
Piri, jolla on taas toimiva netti kotona..
Täällä ei vielä mitään uutta. Puoliso palas maailmalta, joten nyt saa vauva tulla milloin haluaa. Pitäis vissiin lisätä noita kävelylenkkejä joka päiväisiksi, kun silloin ainakin supistelee. Välillä tulee harjoitussuppareita kyllä muutenkin, mutta ei mitään kivuliaita.
Mä jo ajattelin, että listalla ois puolet jo synnyttänyt, kun alkoi niin vauhdikkaasti tuossa juhannuksen aikoihin, mutta nyt näyttää taas olevan rauhallisempaa. Toivottavasti kaikki pääsee synnyttämään heinäkuun puolella, ettei mene elokuulle...
Piri, jolla on taas toimiva netti kotona..