V
vierailija
Vieras
Niin miten reagoitte jos varmistus kysymys on minä rakastan sinua niin vastaatteko takaisin ääneen tai ääneti mulle tulee siitä jostain syystä hyvä mieli
aiheuttaako se teille jotain tuntemuksia tuo teksti? Tai alatteko ajattelemaan jotakuta kun huomaatte tuon tekstin? Vai oletteko siitä onnellisessa asemassa että olette rakastuneet ja sydän on täynnä vai onko teillä syfämmissä vajavaisuutta? Onko teiltä koskaan lähtenyt palaa sydämmestä niin että tunnistatte sen aukon? Aiiniin ja kyl mä oon välillä ainakin toivottanut takaisin samoilla sanoilla ainakin mielessäni kun onko sen tunnustaminen ääneen vaikeaa? Tai jotenkin nolottaa miten te käytätte tuota rakkaus asiaa elämässänne? Et käytättekö koskaan sitä ja miltä se teistä oikeasti tuntuu sanoa se sille kenelle sen nyt sanottekaan? Lipsuuko teiltä koskaan liian kauniita sanoja liian äkkiä mut onkin jo pidempään oikeasti miettinyt toisinpäin itekin aika monesti oon jos en nyt täysin sulkeutunut nih ainakin aika paljon. Mikä teillä sulkee teijän sydäntä ja millaista se on jos se on täysin auki onko se hallitsematonta energiaa?