Heippa onko teistä kukaan. Just nyt ihastunut tai rakastunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9MM.

Tunnettu jäsen
13.05.2024
2 785
145
63
39
Millast teil on just nyt jotka ootte?. Mul on ihan hirvee tilanne. Siis tapasin naisen ja eka en ollut ihastunut. Tai mitään ja se halus olla. Mut nytkun mä kerroin tunteesta nih on kylmempää. Joo må mokasin se olis halunnut täs yks ilta seksiä ja mä vähän innostuin mut joku juttu esti harrastamasta ku oon menneisyydessä kiinni ja tavallaan en haluis "pettää" sitä menneisyyden rakkautta joka ei ole tullut todeksi. Mut siiskun tää nyky tilanne on paha. Mä en nyt pysty keskittyyn mihkään kun sydän ikävöi sitä naista. Millä te saatte ikävän tunteen toista kohtaan pois sydämmestä et pystytte tehå jotain muuta? Mä juon vodkaa enkä vaan unohda. Siis ku tää on mulle uutta tai pitkäst aikaa et oikeesti välitän jostain näin paljon. Ja kyl mä tiedostan etten oikeen oo poikaystävä materiaalia. Mut tiiätteks sen ku ikävä surettaa sydåmmes. Mut sitku ollaan yhes ni ei vaan pysty sanoon mitä sydämmes on.
Mä en ees tiennyt et mä voisin enään näin tuntea. Ku livenä ois ollut mahdollista mennä yhteen aika monenkin kaa ni kukaan ei oo tuntunut miltään ku tällä palstalla rakastuin yhteen en oo sen jälkeen kokenut mitään naisen suuntaan paitsi nyt. Mut oisko teillä vinkkei muutakuin vodks mil sais ikävän pois.

Meinasinkin tässä juuri joku pääivä kysyä, miten sinulla menee sen tapaamasi naisen kanssa.
Mä välitän siitä ihan hitosti ja haluisin vaan halailla ja pussailla sitä. Mut on tää venkslaus aikamoista. Mut siis ku onhan siinä vaikeutensä. Mut mun sydän vaan kaipaa sitä lujemmin. En vaan ollut viel valmis seksiin. Vaik nainen sanoi mulle et liten saa mut haluamaan sitä. Ois vaan pitänyt harrastaa seksiä. Mut mä tykkäsin ku sain sen ottaa lusikkaan. Sen verta viel seksist ni kyl mä haluisin myös nuolla sieltä ku se on very exiting. Mut pidemmis suhteis mis ollut ni ykskään nainen ei oo pitänyt et sitä nuollaan alhaalta ni en oo sitä sit kunnolla oppinut mut mä tiiän et mä oon hulluna siihen ja it turns me on. Ja se on varma et kyo mulle yks nainen riittää ihan hyvin. Mitä sä tuumaisit jos ehottaisit miehelle seksiä ja se pyytäis et ootetaan vähän?

”…mut joku juttu esti harrastamasta ku oon menneisyydessä kiinni ja tavallaan en haluis "pettää" sitä menneisyyden rakkautta joka ei ole tullut todeksi.”

Ei voi olla totta 😅

Et ”halua pettää” jotain jota ei koskaan oikeesti ole ollutkaan. Oikea kunnon mies ei ikinä sano hoin vaan antaa kunnon kyydit seksinnälkäiselle hottikselle 😎

Ihan oikeesti nyt, hoida homma seuraavalla kerralla.

”…mut joku juttu esti harrastamasta ku oon menneisyydessä kiinni ja tavallaan en haluis "pettää" sitä menneisyyden rakkautta joka ei ole tullut todeksi.”

Ei voi olla totta 😅

Et ”halua pettää” jotain jota ei koskaan oikeesti ole ollutkaan. Oikea kunnon mies ei ikinä sano hoin vaan antaa kunnon kyydit seksinnälkäiselle hottikselle 😎

Niin. Mut se naisen kaa kuitenkin pelastettiin maailma ja kaikki sujui sen kaa luonnostaan. Setis mä oon ollut sinkku kymmnenen vuotta ja on menetetty monta naista ku aina niille kerron mörköäidistä. Ainakun ois ollu aoasti nainen ni muistan vaan mörköäidin ja sit lopetan kaiken. Mut täst naisest tykkään tosi paljon.

Mä välitän siitä ihan hitosti ja haluisin vaan halailla ja pussailla sitä. Mut on tää venkslaus aikamoista. Mut siis ku onhan siinä vaikeutensä. Mut mun sydän vaan kaipaa sitä lujemmin. En vaan ollut viel valmis seksiin. Vaik nainen sanoi mulle et liten saa mut haluamaan sitä. Ois vaan pitänyt harrastaa seksiä. Mut mä tykkäsin ku sain sen ottaa lusikkaan. Sen verta viel seksist ni kyl mä haluisin myös nuolla sieltä ku se on very exiting. Mut pidemmis suhteis mis ollut ni ykskään nainen ei oo pitänyt et sitä nuollaan alhaalta ni en oo sitä sit kunnolla oppinut mut mä tiiän et mä oon hulluna siihen ja it turns me on. Ja se on varma et kyo mulle yks nainen riittää ihan hyvin. Mitä sä tuumaisit jos ehottaisit miehelle seksiä ja se pyytäis et ootetaan vähän?

😘

Ei ole kiva tulla torjutuksi, jopa kerta toisensa jälkeen. Mutta suhteen tai mahdollisesti kehittyvän suhteen alussa on varmaan ihan ymmärrettävää, että osapuolilla on eri ajatukset ja tarpeet. Itse olen nuorempana hypännyt vähän turhan aikaisin juttuun juuri seksin kautta, vanhempana sitten viisastunut.

😘

Ei ole kiva tulla torjutuksi, jopa kerta toisensa jälkeen. Mutta suhteen tai mahdollisesti kehittyvän suhteen alussa on varmaan ihan ymmärrettävää, että osapuolilla on eri ajatukset ja tarpeet. Itse olen nuorempana hypännyt vähän turhan aikaisin juttuun juuri seksin kautta, vanhempana sitten viisastunut.
Joo ja se oli pimppi paljaana. Ja halusin kovastikkin sitä. Ja sanoin kyl et panettaa kovin ku se kysyi miks en haluu sitä. Ku se saa sen kovaksi pelkäl halauksel. Noh joo oon kertonutkin tääl et mä oon ollu jokaisessa parisuhteessa kokovartalo kyrpä ja juossut urakalla vieraissa olin siis täysi sika kumppaneilleni. Frendikin vihasesti sanoi et mä vaihdan naista kuin sukkaa. Mut tavallaan palkinto oli et onneks nuorena juoksin ku en ois saannut tota lasta joka tuli. Mä olin ennen lapsen äitiä tosi mulkku yhelle naiselle mut otin random kolme naista baarista sänkyyni kotiin mis nainen oli. Nojoo nainen harrasti seksiä vieraan miehen kaa samal ku mul oli sit toises sängys ne kolme. Mut se oli sillon alta kolmekymppises ja toikin nainen petin ni on nyt kolmen hienon lapsen äiti. Itseasiassa frendi nainen sanoi kun kuulin tästä palstasta et elä mee sinne ne on hullui. Mut tännekun tulin mun maailma on muuttunut ja nyt vois suhdekin mennä erilailla ku tullut kypsyyttä. Mut nuorena olinkin tän kylän rattopoika shamed

Ja joo katariina souri puhui hyvin yliskesualisuus yhteiskunnasta. Mut paljon sekusuaalistq materiaa ja miten se vaikuttaa aivoihin jääkö siitä oppi päähän. Et seksil ei pitäisi olla kiire. Mulkin ongelma kohat. Mut jees et tulin kertoon sen ehkä se on niin et jokainen kaipaa terapiaa ja mulle se on kirjoittaminen. Nih saa "järkeistettyä" ettei mee negaan. Ja joo seksihurjastelu ja ihastuminen uudestaan ja uudestan ja heti niiden mukana meno ei oo hyvä homma. Parempi alkaa heti rakentaa yhteinen maailma tai jos se ei onnistu olette väärä pari toisillenne?

Mut joo nyt on ongelma. Mun pitäis päästää vaan irti ja unohtaa ja keskittyä päähetkeen. Et ei pidä leikkiä tulella jos on isommin tunnetta. Todellisuus on toinen. Mä en vaan osannut näin tuntevani livessä yllätti mut. Mut on osattava päästää irti. Mut uskokaa tuntuu tosi pahalle et tekis jotain väärää. Mä en muistanutkaan mitä tunteita sydämmelle hyvät tuo. Oonhan mä ollut vuosikausia pimeyden energiassa ja se oli oma moka hittokun välillä sortuu kerskaukseen ja liioitteluun. Anteeksi että syvästi ihastuin ja sekoilin jälleen kerran. Ni mä menin taas aika pitkälle. Mut en mä sua unohda sä oot se rakas jonka kaa ois kiva nähdä yhdes maailmaa. Ja ps enmä oo koskaan ollut seksimaanikko et vähempikin riittää. Mut jos tykkäät haleista ja pusuist ehkä voisin ilostua tehdessäni noin siis ehkä joskus tosi harvoin voin tuollaisestakin innostua. Olisko mitä tunnekello et mitä pitää tunteessa tehdä päivittäin,kuukausittain ja vuosittain? Nyt mä otan loppuspurtin ilman seuraa. Haen uimajutun kortin ja aamuklo 6.30. mä rakastin joka hetkee minkä koin tällä palstalla. Rakkaus ehkä jopa siunasi läsnäolollaan ja saatiin kokea ehkä jopa rakkautta? Mennäänkö iluiseksi ajoiksi rakkauteen Jumala korkeimpana pyhänä. Kaikki rakkaus isälle olen kiitollinen että meillä on myös rakastava isä. Ja koko maailman pitäisi kumartaan onnesta että meillä pienokaisilla on rakastava isä jonka huomaan voi aina mennä aina voi jutella Jumalalle jos on huolia tai sit vain kirjoittaa kirje. Ja oikeita ajatuksia paperille millainen oikeesti on sisältä se pieni herkkä sydän joka ei haluu pahaa vaan kaikille hyvää ni kaivakaa se lapsen sydän esiin kuonasta la liiallisesta himosta. Mäkin just taas sotkeennuin. Tänään juon. Käytiin tytön ja frendin kaa syömäs. Lupasin ensviikol viedä tytön elokuviin. Nipistän satkun vuokrast et saan tehtyä sen. Tyttö loukkaantui ja pahotti mielensä mun toominnasta ku en tullut myyjäisiin koululle. Totuus oli se et hitto mul risa talvi takki ja kengist pilkottaa varpaat nih oon suojellut tyttöä ettei se joutuis noloon valoon isästään ja risoist vaatteist se oli mun moka. Noh tänään tyttö tuli munkaa siis syömään ja antoi neljä suklaa muffinssia ni maksoin niist sille 20€ et saa ostettua halloween kamaa ja sil oli viel omaa rahaa jälel. Mut nyt sulkeudun yksinäisyyteeni ja käyn vain lähialepas. Hyvä kirja ja haen huomen ehkä ruisleipää marski juusto metukka ja voi ja maito. Mul on oboy kaakaota se ja leipä mauskis. Käyn välil ehkä tääl kurkkaa mut koitan lukee kirjat ja lopettaa ulkoiset haihattelut anteeksi et taas hurahdin niihin. Hitsi ku se kiltteys ettei haluis pahottaa toisenmieltä sit sitä suostuu itelle vääriin juttuihi. Mis mun eläkekortti viipyy et pääsen syksyn aamu 6.30 sauna ryhmään.

Ja joo katariina souri puhui hyvin yliskesualisuus yhteiskunnasta. Mut paljon sekusuaalistq materiaa ja miten se vaikuttaa aivoihin jääkö siitä oppi päähän. Et seksil ei pitäisi olla kiire. Mulkin ongelma kohat. Mut jees et tulin kertoon sen ehkä se on niin et jokainen kaipaa terapiaa ja mulle se on kirjoittaminen. Nih saa "järkeistettyä" ettei mee negaan. Ja joo seksihurjastelu ja ihastuminen uudestaan ja uudestan ja heti niiden mukana meno ei oo hyvä homma. Parempi alkaa heti rakentaa yhteinen maailma tai jos se ei onnistu olette väärä pari toisillenne?

Tämä on tosi hyvää pohdintaa!

Ainiin maksoin tytölle 4muffinsist ku niillä ei ollut kauppa käynnyt 20€ sai shoppailu rahaa ja voi valmistuu halloween juhliin. Mulle juhlat on välil kyl teennäisiä pitää olla tietynlain mut sit se ulkona olo. Mut arvatkaa mitä. Mul tekee just makeaa mieli ja syön yjen suklaamuffinsin ja sit on pitsaa. Mut tykkäättekö te et pitsa maistuu makealle? Mä en tän päiväseen pitsaan tuli aiolin souce. Mä haluun maistaa rasvan enkä mitään makeaa soossia jos roskaruokaa syön. Mites teillä?

Ei voi olla totta

Et ”halua pettää” jotain jota ei koskaan oikeesti ole ollutkaan. Oikea kunnon mies ei ikinä sano hoin vaan antaa kunnon kyydit seksinnälkäiselle hottikselle

Oot hiukka huono puhumaan.

Sulla on jonkun toisen nainen. Nainen joka ei rahasyistö oo virallusesti sun kanssa

Jatkumona tästä vois naisena, tässä asiayhteydessä, päätellä että sun kielityöskentely on tylsää

Ei voi olla totta

Et ”halua pettää” jotain jota ei koskaan oikeesti ole ollutkaan. Oikea kunnon mies ei ikinä sano hoin vaan antaa kunnon kyydit seksinnälkäiselle hottikselle

Olen Setiksen kanssa kumma kyllä tässä asiassa samaa mieltä.

Tämä menneisyyden rakkaus on joku haavekuva jostakin mitä ei ole koskaan ollut olemassakaan. Romantisoit liikaa ja jää tjossittelemaan ja pyörimään menneisyydessä. Se juna meni jo.
Nyt eteenpäin.

Ei ole siis kohdalle osunut naista, jonka kanssa tuntuisi että voisit jutella ja rakastella yöt ja päivät.
Kokonaisvaltaista kaipausta, epätoivoa, levottomuutta päässä, sydämessä ja vatsalla.
Olet ehkä tässä vaiheessa?

Sitten voit kuvitella onko tämä nainen vielä vieressäsi 5 v. kuluttua ja millainen suhde on ja kuuluuko hänen istua siinä sohvalla vai ei.
Miksi ehkä arvelluttaa?
Ja vinkiksi, ei kannata pihtailla, hyvä olo, läheisyys on ihana asia

• Tykkää
Reactions: Setis.
Pidä @9MM. Ittes miehenä äläkä änkeä itteäs kaikkiin turhanpäiväisiin reikiin!

Jyystö on iha v.itun tylsää.
Joo kiitos. Mä kuvittelin just cowboy hattu pääs sut ku sanoit ton
Pidätkö edes cowboy hatuista? Joo mun on nyt parempi olla yksin. Lasketko jo päiviä lomaan? Ainiin tytön muffinssi oli hyvää kehotin sitä leipomaan useamminnvarsinkin jos tiukkaa. Sämpylöil ja voil pärjää jonku aikaa ja puurol.

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
⚓🛟🛞🧭

Hellyttävää
Suomalaisen
Miehen
avautumista.

Tulin vain
kurkkaamaan
+ toivottamaan
Erinomaista
Iltaa..

Biisijako ei
minulta.
Kuopion
Jenni on
toki upea..

ヾ⁠(⁠ ͝⁠°⁠ ͜⁠ʖ͡⁠°⁠)⁠ノ⁠♪

🧭🛞🛟⚓

Joo kiitos. Mä kuvittelin just cowboy hattu pääs sut ku sanoit ton
Pidätkö edes cowboy hatuista? Joo mun on nyt parempi olla yksin. Lasketko jo päiviä lomaan? Ainiin tytön muffinssi oli hyvää kehotin sitä leipomaan useamminnvarsinkin jos tiukkaa. Sämpylöil ja voil pärjää jonku aikaa ja puurol.

Lasken!

Ja cowboy-tyylinen hattu löytyy vaellu/kalastusvarusteista.

Sämpylöihin voi upottaa perunaa, porkkanaa, pinaattia, sieniä tai vaikka omenaa. Ja oikeastaan mitä vaan mikä jäi yli.

Eikä sun tarvitse olla yksin. Tärkein kai se, ettet minkään pervosetien vuoksi sekstaile turhanpäivöisten typyjen kanssa.

Lasken!

Ja cowboy-tyylinen hattu löytyy vaellu/kalastusvarusteista.

Sämpylöihin voi upottaa perunaa, porkkanaa, pinaattia, sieniä tai vaikka omenaa. Ja oikeastaan mitä vaan mikä jäi yli.

Eikä sun tarvitse olla yksin. Tärkein kai se, ettet minkään pervosetien vuoksi sekstaile turhanpäivöisten typyjen kanssa.
Joo no mitä tää tarkottais sulle jos nyt lähdet et koskaan enään näe minua? Ja sit se menettäminen tuntui pahalle ja jäin. Mut joo vikaa mussa päästin sen liian pitkälle. Mut joo tunteet olikin tallessa ja se olo yllätys. Kävittekö te ala-asteel luokkaretkel? Mä meni kuudennen. Puoles jykylään ja pääsin kahen päivän luokkaretkelle ahvenanmaalle. Tunnetko sä paljon nykyään ikävää jos oot erossa jostain?.

Listen to Washed Out - All I Know (Moby Remix) by Sub Pop on #SoundCloud

Oot hiukka huono puhumaan.

Sulla on jonkun toisen nainen. Nainen joka ei rahasyistö oo virallusesti sun kanssa

Jatkumona tästä vois naisena, tässä asiayhteydessä, päätellä että sun kielityöskentely on tylsää
Oho, sä et oo ollenkaan enää ajan tasalla. Pieni päivitys tähän: Annie on ollut leski jo jtn 4 kk ja me ollaan nyt kihloissa. Aloite tuli Annieltä oikeastaan jo vuosia sitten kun oli varmaa että Kössi juo ja savuttelee itsensä hengiltä ennen aikojaan.

Rahasyistä hän ei ole enää kenestäkään miehestä riippuvainen, mutta haluaa jatkaa elämäänsä Setiksen rinnalla ❤️ 🥰

Tietysti tunne on molemminpuolinen.

Saako kielityöskentelyni nyt sinulta yhtään parempaa arvosanaa? 😇

Tämä menneisyyden rakkaus on joku haavekuva jostakin mitä ei ole koskaan ollut olemassakaan. Romantisoit liikaa ja jää tjossittelemaan ja pyörimään menneisyydessä. Se juna meni jo.
Nyt eteenpäin.

Ei ole siis kohdalle osunut naista, jonka kanssa tuntuisi että voisit jutella ja rakastella yöt ja päivät.
Kokonaisvaltaista kaipausta, epätoivoa, levottomuutta päässä, sydämessä ja vatsalla.

Sitten voit kuvitella onko tämä nainen vielä vieressäsi 5 v. kuluttua ja millainen suhde on ja kuuluuko hänen istua siinä sohvalla vai ei.
Miksi ehkä arvelluttaa?
Kiitokset sinulle tuosta, hahmotat ysimillisen homman ihan samalla lailla.

9MM ei suoraan sanoen osaa elää jalat maassa, esim

”Setis mä oon ollut sinkku kymmnenen vuotta ja on menetetty monta naista ku aina niille kerron mörköäidistä. Ainakun ois ollu aoasti nainen ni muistan vaan mörköäidin ja sit lopetan kaiken.”

Hän sortuu enemmän kuin toistuvasti mitä pahimpaan mokaan, alkaa uuden kivan naisen kohdattuaan ulvomaan jonkun entisen rakkauden perään. Eihän siinä voi käydä muuta kuin nainen tekee luonnollisesti ritolat kun 9Mm pitää tätä jonain jämäpalana ja korvikkeena ”suurelle rakkaudelleen jota ei koskaan saanut.

Sälli ei koskaan opi mokistaan ja loppuelämä tulee olemaan tuollaista uikutusta mitä se nytkin on…

Kiitokset sinulle tuosta, hahmotat ysimillisen homman ihan samalla lailla.

9MM ei suoraan sanoen osaa elää jalat maassa, esim

”Setis mä oon ollut sinkku kymmnenen vuotta ja on menetetty monta naista ku aina niille kerron mörköäidistä. Ainakun ois ollu aoasti nainen ni muistan vaan mörköäidin ja sit lopetan kaiken.”

Hän sortuu enemmän kuin toistuvasti mitä pahimpaan mokaan, alkaa uuden kivan naisen kohdattuaan ulvomaan jonkun entisen rakkauden perään. Eihän siinä voi käydä muuta kuin nainen tekee luonnollisesti ritolat kun 9Mm pitää tätä jonain jämäpalana ja korvikkeena ”suurelle rakkaudelleen jota ei koskaan saanut.

Sälli ei koskaan opi mokistaan ja loppuelämä tulee olemaan tuollaista uikutusta mitä se nytkin on…
Ihan kuin kirjoittaisit omasta elämästäsi.

Nyt eteenpäin.

Miksi ehkä arvelluttaa?

Tai
Selvitä rohkeasti onko mitään mahdollisuuksia tähän menneisyyteen rakkauteen vai ei ole.
Et jää asiaa murehtimaan ja saat asiaan ratkaisun ja pystyt pohtimaan tulevaisuuttasi puhtaalta pöydältä

Ihan kuin kirjoittaisit omasta elämästäsi.
Kade-Kake valehtelee taas umpikateellisena Setikselle sydämensä kyllyydestä 🤣

Ps. Ai että kun huvitti kun naimisissa oleva 50 v harrastajakaverini ihastui Annieen kun tapasi hänet ensi kertaa, nyt parina päivänä liikuttiin kimpassa luonnossa. Huomioi ihan liikaa ja meitä molempia huvitti hänen käyttäytymisensä. Nyt pitää luovuttaa majoituspaikka eli ei siitä nyt tämän enempää.

Yhteistyössä