Millast teil on just nyt jotka ootte?. Mul on ihan hirvee tilanne. Siis tapasin naisen ja eka en ollut ihastunut. Tai mitään ja se halus olla. Mut nytkun mä kerroin tunteesta nih on kylmempää. Joo må mokasin se olis halunnut täs yks ilta seksiä ja mä vähän innostuin mut joku juttu esti harrastamasta ku oon menneisyydessä kiinni ja tavallaan en haluis "pettää" sitä menneisyyden rakkautta joka ei ole tullut todeksi. Mut siiskun tää nyky tilanne on paha. Mä en nyt pysty keskittyyn mihkään kun sydän ikävöi sitä naista. Millä te saatte ikävän tunteen toista kohtaan pois sydämmestä et pystytte tehå jotain muuta? Mä juon vodkaa enkä vaan unohda. Siis ku tää on mulle uutta tai pitkäst aikaa et oikeesti välitän jostain näin paljon. Ja kyl mä tiedostan etten oikeen oo poikaystävä materiaalia. Mut tiiätteks sen ku ikävä surettaa sydåmmes. Mut sitku ollaan yhes ni ei vaan pysty sanoon mitä sydämmes on.
Mä en ees tiennyt et mä voisin enään näin tuntea. Ku livenä ois ollut mahdollista mennä yhteen aika monenkin kaa ni kukaan ei oo tuntunut miltään ku tällä palstalla rakastuin yhteen en oo sen jälkeen kokenut mitään naisen suuntaan paitsi nyt. Mut oisko teillä vinkkei muutakuin vodks mil sais ikävän pois.
Mä en ees tiennyt et mä voisin enään näin tuntea. Ku livenä ois ollut mahdollista mennä yhteen aika monenkin kaa ni kukaan ei oo tuntunut miltään ku tällä palstalla rakastuin yhteen en oo sen jälkeen kokenut mitään naisen suuntaan paitsi nyt. Mut oisko teillä vinkkei muutakuin vodks mil sais ikävän pois.