Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja verkkis::wave:
moi :wave: =)
:wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja verkkis::wave:
moi :wave: =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä olen niin nuori teihin kahteen verrattuna, etten vielä ymmärrä niistä mitään![]()
NIIIIIN nuori...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:jaffeliinista tulee mieleen appelsiininmakuinen vohveli![]()
*ihania lemppareita meillä*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä olen niin nuori teihin kahteen verrattuna, etten vielä ymmärrä niistä mitään![]()
NIIIIIN nuori...![]()
![]()
Se kuule tekee ihmeita se muutama kuukausikin. Jos vaikka vertaa mun poikaa 2 kk vanhempaan lapseen niin se ero on huima![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Syötä niille kaikkea herkkuruokaa...jogurttia yms. Jos ne maistuis paremmin. Kyllä se ruokahalu sitten palaa kun ovat täysin terveenä
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mies joutuu appivanhempien kans katsoon tuolla telkkua :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä olen niin nuori teihin kahteen verrattuna, etten vielä ymmärrä niistä mitään![]()
NIIIIIN nuori...![]()
![]()
Se kuule tekee ihmeita se muutama kuukausikin. Jos vaikka vertaa mun poikaa 2 kk vanhempaan lapseen niin se ero on huima![]()
![]()
![]()
*Pöllyttelee rintasulkiaan* B):saint:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mies joutuu appivanhempien kans katsoon tuolla telkkua :kieh:![]()
Voi mies parka!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mies joutuu appivanhempien kans katsoon tuolla telkkua :kieh:![]()
Voi mies parka!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:en kasta lusikkaa puuron joukkoon ennenku oon antanut tipat sillä lusikalla. Kuulostaa pöljälle, mut toimii mulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä olen niin nuori teihin kahteen verrattuna, etten vielä ymmärrä niistä mitään![]()
NIIIIIN nuori...![]()
![]()
![]()
![]()
*Pöllyttelee rintasulkiaan* B):saint:
*etsii kiivaasti taas sitä ryppyvoidepurkkiaan* |O
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mies joutuu appivanhempien kans katsoon tuolla telkkua :kieh:![]()
Voi mies parka!![]()
Niin...kai mun täytyy kohta lähteä yöpuulle, niin kiva kun oliskin jäädä jutteleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mies joutuu appivanhempien kans katsoon tuolla telkkua :kieh:![]()
Voi mies parka!![]()
Veit jalat suusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Mitäköhän mun piti kommentoida...unohtui jo :| No ainakin D-vitamiineista, et mä annan ne aina ennen aamupuuron syöntiä. Ja olen jopa muistanut antaa ne, kun oon tehny siihen sellasen oman muistisäännön, et en kasta lusikkaa puuron joukkoon ennenku oon antanut tipat sillä lusikalla. Kuulostaa pöljälle, mut toimii mulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Löytykö?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mies joutuu appivanhempien kans katsoon tuolla telkkua :kieh:![]()
Voi mies parka!![]()
Niin...kai mun täytyy kohta lähteä yöpuulle, niin kiva kun oliskin jäädä jutteleen.
Älä välitä...mie meen kanssa ihan kohta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:joo, mä häippäsen nyt :wave:
h.y.k.u.o.k.k
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Vinkkiä kaivataan: Miten saatte lapsen lautasen pysymään ruokailussa siinä pöydällä, siis sillon ku lapsi syö itse?
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Eli jäikö tänne taaskaan ketään muita ku määäää? :ashamed: