M
marjuli
Vieras
Maijustiina, sama homma täällä jätskiä uppoaisi vaikka kuinka jos oikein hyvää sattuu olemaan.No tänään aloitin noilla pusseilla, sopii minulle parhaiten ottaa sellainen alkustartti noilla ja sitten jos/kun paino vähän putoaa niin rakentaa tuo ruokalista uusiksi kokonaan. Tuntuu että on lipsahtanu taas niin sivuraiteille tuo syömishomma kesänaikana, keväällä jaksoin miettiä syömistä paljon (olin imetysdieetillä)mutta nyt menee kaikkea lihottavaa ja epäterveellistä. Veetuttaa vaan kun mies kävi tuossa vaa`lla ja totesi että ohhoh taas on 4kg lähtenyt, minä saan taistella tuohon 4kg varmaan 3 viikkoa.
Pullis kysyi tuosta hoitojutusta, meillä on ukkeli ollut pisimpään hoidossa jotain 6 tuntia, mutta suunnitteilla on kyllä pientä illanviettoa kavereitten kanssa jos silloin poikakin olisi ekan kerran yöhoidossa, saapa nähdä tuleeko siitä mitään!?
Nyt tulee sellaiset hajut tuolta vaipasta, että pitää varmaan alkaa peseen pyllyä(pojalta)
Pullis kysyi tuosta hoitojutusta, meillä on ukkeli ollut pisimpään hoidossa jotain 6 tuntia, mutta suunnitteilla on kyllä pientä illanviettoa kavereitten kanssa jos silloin poikakin olisi ekan kerran yöhoidossa, saapa nähdä tuleeko siitä mitään!?
Nyt tulee sellaiset hajut tuolta vaipasta, että pitää varmaan alkaa peseen pyllyä(pojalta)