Apua,meinaa meitin ketju jäädä jalkoihin taas,missäs kaikki oikein luuraa???

Pojat päikkäreillä, ja äiti,luonnolisesti,surffailee netissä...Ootteko kattelleet huuto.netin sivuja,siellä on kyllä mahtavat valikoimat lasten vaatteita yms,eilisen illan niitä kattelin mutten vielä huudellu..mietin et pitäiskö iteki laittaa sinne noita vaatteita,joita siis epulta jääny pieneksi ihan hirvee määrä,ja suurin osa iha uusia,muutaman kerran päällä olleet. Mutta,taidan säästää kuitenkin,jos joskus se pikkukakkonen...

Mä oon kauhee osteleen kaikkia vaatteita epulle,aina jää jotain ihanaa käteen.Mutta oon suonu sen ilon itselleni että sille saan ostella kun itelle ei tuu ostettua mitään,mutta eipä sitä ny paljoa tarvikaan.
Kävin kirpparilla ja mies oli laittanu epun makkariin lattialle,ja meni keittiöön ruokaa laittaan ja rapisteli siinä jotain pussia,niin yhtäkkiä eppu kurkkas nurkan takaa!

oli siinä miehellä ollu hauskaa ku yks kurkkii nurkan takaa ja naureskelee. Oli lelutki jääny ku keittiöstä kuulu rapinaa!hih!ei vais,tosissaan toi poika menee jo iha suvereenisti vaikka mihin,käsillä vetää eli ei vielä kontata osaa kuitenkaan. Mä oon ihan paiseessa ku johtoja yms on joka nurkassa,ja ne tietty kiinnostaa kaikista eniten!Pakko alkaa vähä raivaanmvaikka mitän laatikoja yms en aio sitoo kiinni,mutta nuo johdot tarvii kyllä saada piiloon..
Unista,meillä kyllä nuo yöt on ihania,22 nukkuun ja 8 tissiä ja 10 ylös. Päivisin, n.4-5 puolen tunnin unet,yhet saattaa olla hiukka pidemmät mutta muuten tuo 30-40 min on vakio uniaika. Oon jo siihe tottunu,ettei enää pitkiä unia oteta. Tuntuu kuitenkin että nyt herra nukkuu plajo enemm'än kun mitä pari kuukautta sitten,tietty se varmaan vaikuttaa että hereillä ollessa se meno ja ryömiminen on niin kauheeta,että väsähtää sitte aiemmin?
Tiistaina terkka,jännittää miten painoa tullu,oma vaaka näyttää 9,9kg mutta se nyt saattaa heittää vaikka kuinka plajon. niin ja me saadaan se rokotus,blääh

saa kyllä mies tulla mukaan ettei tarvi yksin sitä huutoa kuunnella!
Laittakaahan kuulumisia!!!