HELMIVAUVAT6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kröhöm...kun sannannaa nyt sen salasanan täällä julkisti kaikille,niin kävin muuttamassa sen...Eli uuden saatte tässä huomenna varmaan kaikki kunhan vaan saan aikaseksi sen kaikille laittaa s.postilla eteenpäin...

Huomentaa!
Niin,sen uuden salasanan laitan tässä kohta teille s.postilla,ei muuten mitään vaikka sen vanhan täällä julkaistiinkin,mut kaikki ei tykkää et aivan jokainen (siis kuka ei ole helmiksiä;) saa mennä kuvia katsoon ja kun siellä on useimman oikea nimi esillä...
Mut niin,laittakaa kuvia vaan lisää sinne,ihana nähdä kaikkien palleroita *hih*

Kiitos, minulle tuli ainakin salasana perille. Pitäs vissiin käydä myös katsomassa onko tullut uusia kuvia.

Sunnuntai alkoi aika harmaana, mutta se ei ole haitannut. Me lähdimme uimaan aamutuimaan. Inka tosin olis halunnut nukkua pidempään aamulla. Oli jotenkin niin hellyttävää, kun Inka heräili isukin sylissä aamupalapöydässä. Uimaan mennessä neiti nukkui, mutta heräili sopivasti halliin saapuessamme. Uiminen oli taas todella mukavaa. Nyt kokeilimme kannuttelua elikkäs lorottelimme vettä pikku sankolla ensin nenän edessä siirtyen aina selälle ja sieltä otsaa myöten ihan silmille. Inka hieman hämmästyi ja läpsytteli käsillä vettä, kun pidätti henkeä. Kohta kuitenkin jo nauratti ja rupesimme pallojahtiin. 30 minuutin polskuttelu väsyttää, joten Näppärä nukkuu onnellisena. Tekisi itskin mieli nukkua päiväunet, mutta taidankin keittää kahvit.

Arki alkaa huomenna, kun mies lähtee töihin, huokaus. Pitää ihan olla kiitollinen tästä pitkästä lomasta ja yhteisestä ajasta. Kyllä se tästä taas hyvin lähtee käyntiin. Terkkuja kaikille.

Mun on pakko tulla tänne nyt hehkuttaan!!! Pitkä taistelu (jota en kyl ollut aikaan tehnyt) on ohi,VENLA JOI NOKKAMUKISTA!!!:D Eli tämän äidin tissiposki joi vettä tupperin mukista kuin isot tytöt...;)
Nyt voin alkaa jo siis harkitseen paremmalla mielellä kotoa pois menoa edes hetkeksi kun tiedän että likka ei huuda nälkäänsä mun poissa ollessani,varsinkin kun olen nyt juoksemassa käynyt ja kohta alkaa nyrkkely! Ainoa miinus nyt tässä on et meillä ei ole nyt maitoa mitä Venla saa juoda ,mut vesi vanhin voitehista menee ainakin hätäavuksi.
Voi että mulla on pienet ilot,mut samalla myös pieni suru ,kuinka nopeaa noi meidän pienet vaan kasvaa...

Käytiin aamulla Alma-Estherin kanssa teatterissa, Pumpulirumpu -esitys vauvoille Ateneum-salissa. Oli oikein hauska kokemus, ja kun vauvoille aika harvoin on teatteria niin pakkohan sinne oli mennä. Sitten käytiin vauvauinnissa ja kyllä se on niin hauskaa, päähän tosiaankin kaadetaan vettä ja neidin ilme oli aika uskomaton. Nyt tulee uintiin kahden kerran väli kun lähdetään sukuloimaan Englantiin.

Noniin, tämäkin neiti on nyt naitu neiti!! ;)
perjantaina mentiin siis naimisiin vain muutaman todistajan läsnäollessa, ja lauantaina vietettiin miehen kolmekymppisiä isolla porukalla, jossa sitte näytettiin ite tehty superhauska miehen elämänkertavideo jonka loppuun tuli aivan täytenä yllätyksenä kaikille, méidän häävideo!!Kyllä suurimmalla osalla vieriaista loksahti suu auki, hyvä jos vieläkään ovat saaneet kiinni ;) tintti ja venla olivat kans todistamassa suurta juttua,kumpanakin päivänä!

että semmosta..voin laittaa jonkun hääkuvist tonne uuteen postiin tässä ku ehin ;)

nyt ei ehdi jaaritteleen,tarvii tavaroita purkaa...pöööh...

T:Rouva loore ;D

KIITOS ONNITTELUISTA!!!!!:D
saa nähdä nyt kuinka meitä vihataan, mutta toivotaan että leppyvät pian, me haluttiin nimenomaa tälläset häät, ei sellasia normaaleja juhlia ja toivotaan että sukulaiset ja ystävät osaa kunnioittaa sitä...ja pääsiväthä kuitenkin melkei livenä kirkkoon, videon välityksellä vaan ;)

Nyt sitte kaikkia kortteja uusin vaan...

Laitoin muutaman kuvan meistä kakkospostiin.... ;)

Auts, iso auts...sori Tintti, en taas aatellu kun täällä muitakin liberon salasanoja kerrottu et toi ois ollu niin salainen.

Voih, meillä lähtee toinen lapsi eskariin *snif* aika kuluu niin nopeesti ja vastahan tuo oli Teian ikäinen pikku nappisilmä *toinen snif*

Loore, vau onnea tuoreelle rouvalle! Tosi hienoa!! :oD

Teia heräs tänään seiskalta kuten yleensäkin (ekan kerran) mutta nyt tehtiinkin niin että ei alotettukaan aamua maidottelulla vaan ollaan hommailtu sitä ja tätä ja äsken syötiin puuro ja sitten vasta maidoteltiin...nyt vielä tunnin verran höpötellään (Teia leikkii tossa olkkarin lattialla) ja sitten vasta otetaan aamupäivätorkut samalla kun lähen käymään kaupungilla. Yritetään pikkuhiljaa päästä tähän ""työ""arkeen jotta sitten voin työt aloittaa jossakin vaiheessa kivuttomasti ;o) ..Kovasti tekis mieli täytää jo talo pikku jaloilla :o)

Mutta nyt esikoinen lähtee linkulla ja kohti koulua joten meen sanoon heipat *kolmas snif*

Sannannaa ja Teia ihan ypönä *snif*

Wau! Kukkurakaupalla onnea teille!!! Kävin heti katsomassa kuvat. Niin romanttisia ja kauniita =)

Onnittelut myös siitä, että piditte sellaiset häät kuin ITSE halusitte. Kyllä aikuisten ihmisten pitäisi ymmärtää kunnioittaa teidän toiveitanne. Olen kylläkin huomannut, että jotkut silti haluaa tuoda omat mieltymyksensä jälkeenpäin esille hyvinkin voimakkaasti. Eiköhän sellaisetkin ""vastarannan kiisket"" lopulta ymmärrä ;-)

Nyt vaan sisäistämään uusi sukunimi. Onnea vielä kerran.

Sannannaa : ei se mitään;) Eikä se mua henk. koht. haitannut mut tiedän monia ketkä haluaa pysyä ns. anonyymeinä täällä..mut ""vahinko"" korjattu joten nou proplem :D
Tarviikin tästä lähteä suuntaamaan looren ja Epun luokse,kuulemma olisi herkkuja tuhottavana vielä juhlista,ja mähän en sano tollaselle kutsulle ei *hih*

Loore: Wau, onnea! =) Ihania kuvia olit sähköpostiin laittanut. Täällä sitä edelleen vaan mietitään häitä, mutta asiassa ei oo kauheeta edistystä tapahtunut muutamaan vuoteen.. No, jospa se mies innostuis, kun kerron, että TAAS on tuttu menny naimisiin... Eihän me olla tunnettukaan ku vasta 8,5 vuotta, joten mikäs kiire tässä on.. =)

Matias meni päikkäreille, ja mun pitäis siivota kämppää.. ei vaan millään huvittaisi.. Lauantaina oltiin Särkänniemessä sukulaistytön kans koko porukka, ja Matias jaksoi reissun hienosti, vaikka nukkui vaan yhdet 20 min päikkärit sinä aikana.. Mentiin sinne yhden maissa ja tultiin kuuden jälkeen illalla kotiin. Mies tuli sukulaistytön kans sit vähän myöhemmin, että ennättivät varmasti käydä joka laitteessa. Toinen oli odottanut tätä koko kesän, niin pitihän siellä saada olla tarpeeksi kauan. Vaikka sunnuntaiaamuna eka kysymys olikin, että voidaanko me vielä mennä sinne Särkänniemeen? =)

Hei muuten, huomenna sit Laukontorille, eikös? Sannannaa on kai tulossa, mites muut?

jahas, pakko kai tästä on selviytyä hommiin, että ennättää jotain tänään tehdä..

Heips ja paljon onnea tuoreelle rouvalle!

Nyt ihan lyhyesti kirjoittelen, kun on noita vieraita tulossa. Siispä mä olen ainakin tulossa Eetun kans. Täytyy vaan tarkistaa se aika vai olikohan 10.30?!?

Häitä meilläkin on pyöritelty mielessä ja on niistä puhuttu kovasti. Ehkä sit ens vuonna tai joskus...

Hienoa huomenna nähdä teitä!! Aika oli siis 10.30 ja paikka laukontorin pyöreä penkki :o)

...me varmaan ollaan siellä jo aikasemmin kun aattelin että täältä reippahasti kävelen kaupunkiin kun ei oo noita ""perässä vedetäviä"" mukana ;o)

Mutta huomiseen!!

sannannaa ja Teia

heippa ja paljon paljon onnea loore!!!! kauniit kuvat olit laittanut sähköpostiin =) ehkäpä sitä itsekkin vielä joskus naimisiin pääsee..... ;)

katsooko teidän vauvelit telkkarii?? meidän poju seuras jo ihan pienenä esim. formuloita telkusta. en kyllä sillon antanu kattoo kun hetken mut nykyään Lassi tykkää katella piirrettyjä. Vinkkinä sellane lastenohjelma mikä tulee lauantai aamuna kakkoselta; Himpulat. ainakin kaikki pikkuset meidän lähipiirissä rakastaa tota ohjelmaa. on ostettu kaupasta myös himpulat-dvd. sitä Lassi välillä aamusin kattelee..sellane 30min. vierähtää kivasti aamulla olkkarissa leikkien lattialla leluilla ja välillä katse kiinnittyy tohon ohjelmaan. =)

onkos teidän vauveleille ostettu matkasänkyä?? meillä on hankinnan alla ja mietin onko niissä eroja? entä mistä sais edullisesti? oon ajatellu käydä vantaan lastentarvike liikkeessä kattomassa millasii siellä on...

mut poju heräilee...moikkis!!!!

Tikru,meillä likka katsoo (tai yrittää katsoa,jä äiti täällä kääntää likkaa toiseen suuntaan ettei näkis ,mut pentele katsonhan mä likka tuumii ja vaiks niskat nurin kurkkii mitä kummaa siitä lootasta näkyy;) Tv :tä ja juuri formulat ja moto gp :t on suur suosikit,kaippa se ääni ja nopeat liikkeet kiinnostaa?
Oikea kunnon soseposki toi Venla,tänään sai puuroa ensimmäisen kerran ja olisi syönyt sitä varmaan kaikki mut en vielä viitsinyt paljoa antaa ettei vaan tule hirmuisesti vatsan väänteitä. Vettäkin menee ruuan päälle niin paljon vaan kun antais,oikein kädet harallaan ottamassa nokkamukista kiinni kun vaan sen näkee!:) Kuinka paljon sitä oikein uskaltaa antaa sille,se varmaan jois vaiks itsensä vedestä ähkyyn??!
Kivaa kun päivään tulee rytmiä noiden sosehetkien avulla,oikein odottaa et saa taas syöttää toista;) (Pikkusella jo sellainen kunnon ""kalja""maha kun ruoka maistuu niin hienosti!;) Kunhan vaan nyt päästäis sinne TAYSiin taas testeihin niin sais vähän selkoo maito ym asioista..

jeps,kait mä meen puuhaan jotain kun Venla on unilla..ZAU!

nonni, nyt on sit siivottukin. Jäi eilen laiskuuden iskiessä väliin..

Kiitokset Sannannaa ja Kukkanen kahvitteluseurasta! Olitkin jo ennättänyt laittaa kuvat sähköpostiin. Ihan hyvinhän ne onnistui. =) Matias simahti heti kotiinpäästyä sänkyynsä ja nukkui peräti 2 tunnin päikkärit, joten taisi olla aika rankka reissu... =)

Tikru kyseli matkasängystä; meillä taitaa olla Gracon sänky.. En tosin muista ihan varmaksi, mutta Lastentarvikkeesta se on ostettu. Ihan on sellainen perusmalli, ja hyvin on toiminut reissussa. Jos olisin ostanut sängyn myöhemmin, olisin saattanut päätyä Samsoniten uusiin kevyisiin malleihin. En tosin tiedä, että mitenköhän ne käyttäytyy, jos lapsi nojaa istualtaan sitä seinää vasten? Varmaan kaatuvat?

Muutenpa meille ei kummempaa kuulukaan. Matiaksella tuntuu taas juttua riittävän, joten taidan lähteä seuraksi ""keskustelemaan"". =)

Joo honey, kuvat siirsin ja teillekin laitoin mutta hotmailcom teki taas tepposet ja eihän ne sinne mahtunut joten tuli bumerangina takas...laitan uudelleen kun saan pienennettyä ;o)

Otetaan pian uusiksi kahvittelut, oli tosi mukava nähdä ja turista! Teiakin veti 2,5 tunnin päikkärit kotona eli tuli jutusteltua pojille niiiiiin paljon että kaik voimat läks :o)

Ja nyt mää tartten kahvii ja ison kipon.....sen verran väsyttää tuo reipas kävely urakka.

Hööh,hitto ku en päässy tapaamiseen,oli sen verran aikasin ettei ehitty millään :( höh. Olisitte nyt äideistaki ottanu potretin;) Ton epun kans ei kauheen kiva rattailla oo pitkää matkaa,kyllästyy oleen siellä jos ei uni tuu. Sit kivempi ku saa nostaa kunnolla istuvaan asentoon.

Toi poju nousi jo sitterissäki ite istuun,onneks olin vieressä!Ja mahallaan vetää ympyrää ja lelun jos laittaa lattialle niin samantien kääntyy sinnepäin kyllä. Nyt jo hirvittää että ku se kunnolla tosta ryömiin lähtee niin pulassa ollaan!

Tarvis kans matkasänky hommata,mua se samsoniten isompi sänky kans himottais,mutta 80 e on aika kallis...jos ostais vaan sellasen ihan tavallisen....niin ja syöttötuoli tarvis ostaa ja autoistuin..huih kamala,kukahan ne maksaa...Huomattiin että kaukalossa on 10 kg raja,ja kai toi jo sen verran pian on. Muutenkin se tuntuu niin turvattomalta ku on vanha kaukalo, että tekis jo mieli uus ostaa,mutta ei taida ihan vielä voida sellaseen laittaa?Tarviiki ruveta tutkiin...

jaas,jos menis syömään kakkua,jäi juhlista kaikkee ruokaa ihan sikana,tintinki matkaan jo tungin salaatteja vaikka kuin paljon ja silti kaappi pursuaa. No,onneks mä kyllä tykkään ruuasta ;)

Jeps, oli oikein mukava käydä kahveella Honeyn ja Sannannaan kanssa. Eetu kans söi satsin äipän tekemää ihanaa sosetta ja sit kellistyi unille pariksi tunniksi.

En tiä, mut viime yö oli kyllä pitkästä aikaa kaikista levottomin. Eilen sitä jo sanoin, et viime yö oli levoton, mut viime yö oli kyl vielä pahempi. Joteski kun tunnin välein heräät kääntään toista, laittaan tuttia, syöttään ja muuten vaan kuunteleen toisen jokelluksia niin aamulla on kyl pää iha jäässä... Pual viidestä pual kuuteen lörpötteli oikein urakalla. Kääks, et sillo kysytään hermoja, et saa ite hiljasuuden jälkeen viel unta. Mahtaiskohan nyt tehä niitä hampaita. Taisin olla ite viikkoo vaille 7kk kun tuli ekat alas. Oon kyl miettinyt, et vois sen yömaidon alkaa jättään poies, mut joteski en raaskis kun se on toinen vuorokauden tissittelyistä. Kuitenkin se täytyy kohta jättää pois, ettei jää tavaks.

Tänää ollaan kyl iha kotona, jos vaik ens yö olis vähä parempi. Oikein kaiholla muistelee aikaa, kun sai nukkua oikein 4 tuntii putkeen! Eikös näiden vekaroiden kanssa pitänyt jo tässä iässä helpottaa???????

No, mut aurinkoista päivää kaikille ja kuullaan taasen!

Sannannaa: ei tarttee laittaa enää mun meiliin, kopsasin ne sieltä helmivauvoista suoraan. =)

Meillä viime yö oli taas ""normaali"". Nukkui nätisti 19.30-1.30, sit piti laittaa ekan kerran tuttia. Kolmelta ja neljältä laitoin kans tuttia, ja sit viiden jälkeen otin viereen syöpöttelemään. Matias simahti uudestaan vielä syötyään puol seiskalta, ja mä olin kyllä ihmeissäni! Nukkui peräti kasiin tänä aamuna...

Ai niin, ihmettelin eilen sitä vaunun rengasta, ja rikkihän se taitaa olla.. pirskules.. Ne kun on tilattu Pingpongilta, niin voi olla hankala laittaa takuuseen? Paljonkohan uus maksaa... Meilläkin on edessä istuimen ja syöttötuolin osto, ja en kohta keksi, että mistä sitä rahaa repisi lisää.. Noh, kaipa sitä jotenkin aina selviää. =)

Pitää tänään vissiin kokeilla Matiakselle matkiksia, kun niillä vaunuilla ei nyt liikuta minnekään.. Poju ei oo aiemmin niissä makuuasennossa viihtynyt, kun vissiin täryyttää ikävästi, mutta jokohan tuo uskaltaisi kauppareissun ajan istuskella?

nyt taitaa kutsu kuulua, mut juu, otetaan kahvittelut pian uusiksi, ja toivottavasti muutkin helmiksistä pääsis sit mukaan! =)

Tervehdys!
Meillä oli tänään 6kk neuvola. Strategiset mitat 9200g ja 70,5cm. Hyvin kasvaa! Yöt on menneet tosi hienosti jo melkein viikon verran; kasilta nukkumaan, pari kertaa tuttia ja seitsemältä herätys. Neuvolassa neuvottiinkin ettei kannata enää yöllä antaa maitoa kun kerran pärjää ilman. Saattaa kerrasta jäädä taas tavaksi. Viime yö tosin oli vähän levottomampi kun taitaa hampaat taas vaivata. Kaksi ensimmäistä tulivatkin niin kivuttomasti että kai tää oli ihan odotettavissa. Liikkuminen on täälläkin niin hurjaa ettei varmaan kauaa menee kun täystuho on valloillaan ympäri kämppää. Lueskelinkin noita MLL:n turvaohjeita ja kyllähän meillä hommaa riittäis jos kaikki konstit käytettäis. Ajattelin kuitenkin jättää pöytäliinat pöydille. Jos kukkamaljakot sitten laittais korkeemmalle. Jees, taidan lähtee jyystämään neidille päärynää. Moi!

Ei oltu näköjään ainoita kellä oli tosi levoton yö ;/
Venla pyöri ja hyöri niin mahdottomasti,niin hirmuista menoa oli että jopa mies heräsi ja siihen vaaditaan paljon!:)
Äitini katsoi tänään likan suuhun ja kauhistui,kuulemma (ja kun ite katoin niin saman näin) tosi turvonneet yläikenet likalla,eli taitaa kyl pian puhjeta ylähampaatkin...? Ihme etten ite ollut samaa huomannut ,ehkä en vaan osannut katsoa ""oikeasta "" kohtaa?
Joten toivotaan et pian puhkee jos on puhjetakseen,viime yö oli niiiin pitkä mulle...