K
Kuumeilija82
Vieras
Hirvee vauvakuume! Eikä mulla oo miestä edes! Parissa viimesessä suhteessa oon ollu niin onnellinen, et oisin ollu valmis vaikka heti tekemään vauvoja. Ihastumisvaiheessa siis. Sen jälkeen järki lyö vastaan. Ekassa mies ei halunnu eikä ollu varma ees meidän tulevaisuudesta (sitoutumiskammoinen), muuten hyvä mies, mut joo ero tuli, kun en jaksa jahkailla. Tokassa suhteessa mies osottautu väkivaltaseks henkisesti ja fyysisesti. Onneks paljastu ennen ku tuli lapsi ajankohtaseks. Mut nyt oon taas sinkku ja deittaillu vähän yhtä tosi kivanoloista miestä. Hullaannusta ei ole nyt tullut, mutta kiintymystä kyllä.
Mietin lähinnä, et miten ihmeessä saisin pidettyä ton hullun vauvakuumeen hallinnassa sitten, kun löydän seuraavan miehen, jonka kanssa alan seurustella ja vakiinnuttaa suhdetta? Mun typerät hormoonit villitsee mua lisääntymään ennen ku oon ees kunnolla mieheen tutustunu! En ois ikinä uskonu et mulle kävis näin! Onneks mun ei lapsentekoharjotuksissa tartte muistella ehkäisyjä, ku sen voi tehä yhellä napilla joka aamu. Sen verran skitsoo must ei viel oo tullu et jättäsin pillerit pois..huhhuh!
En ennen ymmärtäny, mitä vauvakuume on...nyt tiedän
Eihän tässä ole järjen hiventäkään XD Miten se teillä muilla pysyy hallussa?
Mietin lähinnä, et miten ihmeessä saisin pidettyä ton hullun vauvakuumeen hallinnassa sitten, kun löydän seuraavan miehen, jonka kanssa alan seurustella ja vakiinnuttaa suhdetta? Mun typerät hormoonit villitsee mua lisääntymään ennen ku oon ees kunnolla mieheen tutustunu! En ois ikinä uskonu et mulle kävis näin! Onneks mun ei lapsentekoharjotuksissa tartte muistella ehkäisyjä, ku sen voi tehä yhellä napilla joka aamu. Sen verran skitsoo must ei viel oo tullu et jättäsin pillerit pois..huhhuh!
En ennen ymmärtäny, mitä vauvakuume on...nyt tiedän