Mitä asiaa sulla olis sille opettajalle joka potkaisi Josif Vissarionovits Dzugasvilin pihalle pappisseminaarista?
Nyt en muista mutta mistäs syystä potkittiin sieltä pois?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä asiaa sulla olis sille opettajalle joka potkaisi Josif Vissarionovits Dzugasvilin pihalle pappisseminaarista?
Minä lähtisin 30-40-lukujen taitteelle ja Eurooppaan.
Sähän joutuisit uuniin!:O
Luotan mun vaaleaan ukomuotooni sen verran, että en pelkäisi.
Luotan mun vaaleaan ukomuotooni sen verran, että en pelkäisi.
Älä mitä, meinasin kirjoittaa ekaan viestiin että 1950-luvun Jenkkilä ja mä siellä kotirouvana olisi unelma.Mies pelmahtaisi töistä puvussaan, lapset olisivat hyvin kammattuja ja sit me ajeltaisiin jollain komealla ameriikanraudalla.
Niitä on monta...jotenkin 1900-luvun alku ja sen valokuvat saa aina fiiliksiä aikaan. Mietin aina että silloin ei ollut kahta maailmansotaa vielä.
Jotkut valokuvat 1900-luvun alun Helsingistä tms. on ihania.
te jotka haaveiletta kaukaisista ajoista niin ootteko aatellu ittenne joksikin linnanneidoiksi vai käykö tavallisen rahvaan osa samalla lailla?
Pitää katsoa tuo joskus.Tuosta tuli mieleen Revolutionary road...on muuten hyvä leffa.
![]()
te jotka haaveiletta kaukaisista ajoista niin ootteko aatellu ittenne joksikin linnanneidoiksi vai käykö tavallisen rahvaan osa samalla lailla?
Pitää katsoa tuo joskus.![]()
Minä haluaisin vain nähdä, tarkkailla, haistaa, kuulla, maistaa... Ehkä olen nynny? Mutta ei linnanneidon osa sen häävimpi olisi, kuin talonpojan vaimonkaan.
Ei kai se että jokin kausi kiehtoo, tarkoita sitä että haluaisi elää tuolloin?
Niin, vähän hassu ajatus. En ihan hevillä luopuisi tästä asunnosta, "asemasta"... mahdollisuuksista.
Vaikka tahtoisin kiertää Versaillesin saleissa, kuunnella musiikki- ja teatteriesityksiä, päästä perille etiketistä, kokeilla miltä tuntuu pukeutua renessanssin ajan pukuihin, nähdä vaikka Marie Antoinette aamupalalla... Mutta että oikeasti vaihtaisin tämän siihen, että olen olemassa vain valtiota ja vain jotakin käsittämätöntä etikettiä varten - ei kiitos.
Periaatteessa ratkaisu olisi
![]()
Plus onneton terveydenhoito oikeastaan aina nykyaikaa ennen, ehkä 30-40 vuotta sitten alkoi helpottaa.