Höh, onpa nyt sitten kiva palata takaisin kouluun :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen ollut tässä keskellä opintoja kaksi vuotta pois äitiyslomalla+ hoitovapaalla, poissaolevaksi ilmoittautuneena.

Yritin syksyllä lähestyä opettajia, että pääsisin jatkamaan nyt keväällä ja saisin jonkunlaista aikataulua. Muut opettajat olikin ihan avuliaita mutta tämä yksi uhkaa nyt pilata koko kevään.

Syksyllä vastasi viimeiseen hänelle lähettämääni sähköpostiin, että ei poissaolevan opiskelijan kuulu saada palvelua opettajilta, palaa asiaan sitten kun olet taas läsnäoleva! Ihan minä vaan sitä hänen vetämänsä kurssin ajankohtaa olin kysynyt.

Kysyin nyt uudestaan, ja tämä opettaja vastaa, että kurssia se ja se ei mene keväällä ollenkaan. Tämän hänen mainitsemansa kurssin olen kuitenkin jo suorittanut, ja sen hyvin selkeästi kirjoitin alunperinkin, kuin myös sen kurssin nimen ja tunnuksen, johon olisin osallistumassa. Vastasin, että taisin ilmaista itseäni huonosti ja että tarkoitin kurssia xx. Opettaja sitten vastaa, että olisit kysynyt syksyllä, niin ei olisi mennyt näin viime tippaan. Eikä muuta.

Onpa kerrassaan mukavaa. Nyt en sitten saa toiselle opettajalle vielä ilmoitettua, milloin voisin suorittaa toiseen kurssiin kuuluvan harjoittelun, kun tämä yksi ei voi tietoaan jakaa.
Meillä on ns. yleistutor-opettajat, joilta pitäisi saada apua, mutta hitto kun sekään ei tiedä mitään, käski vain kysyä erikseen joka jakson opettajalta.

Nyt jos tuo yksi kurssi jää tältä keväältä suorittamatta, se siirtää valmistumista puoli vuotta. Ja vain kolmen viikon tähden...

Näin palvelee vain Piramk.

Kiitos. Ottaa vaan niin päähän.

Kuullostaapa kivalta.
Samaisesta laitoksesta olen itse kotona lapsen kanssa ja ensi elokuussa pitäisi mennä takasin. Mulla opinnot muutenkin aika sekavat, kun siirto-opiskelijana olen tullut. Saas nähdä kuinka tän akan käy... :/

Yhteistyössä