huoh,kiva joulu tulossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
jaahas,taas otti nokkiinsa mun ukko ja lähti.
Oltiin sovittu että joulu vietetään mun sukulaisten kanssa (hän ei vietä joulua vanhempiensa kanssa koska ovat muslimeja) ja sitten hänen sukulaisten luona vietettäsiin uusivuosi.Tämä oli sovittu jo pari kuuakutta sitten ja olin pistänyt tiedon eteenpäin.Ollaan menossa mun mummolle ja sen jälkeen isäpuolelle.

Miehen siskon piti tulla vasta uutenavuotena turusta tänne helsinkiin mutta onkin vaihtanut työvuoroja niin että tuleekin jouluna :|
nyt mies sitten sanoi että meidän täytyy mennä hänen vanhempiensa luokse ja jos minä en tule hän ottaa pojan ja menee sinne kuitenkin.
Itse haluaisin viettää joulun omien sukulaisteni kanssa ja niin että oma perheeni on myös mukana,ja tämähän ei miehelle käynyt.
Nyt pitäsi sitten kiertää 3paikkaa jouluaattona (oujee,hirveen hauskaa lähteä aikataulun kanssa liikkelle,ekaan paikkaan mennään klo. 16) ja sitten uusivuosi vielä miehen vanhempien kanssa koska ollaan sovittu :o
Mies heittäyty marttyyriksi ihan totaallisesti,en edes enää muista mitä kaikkea hän suustaan päästi,en jaksanut enää kuunnella.

Nyt mies sitten lähti kävelemään ja jätti tietokoneen päälle,varmaan ihan tarkotuksella selaimen auki,siinä juttuja itsemurhista,puhelimen jätti kotiin enkä tiedä mihin on kaveri menny.Auto on ainakin hävinnyt pihasta.
siis homma lähti ihan kokonaan käsistä,olen vastuuton ja puhun mitä sattuu,mies aikoo sanomiensa mukaan hakea pojan yksinhuoltajuutta vaikka ei edes vaippaa vaihda *haukottelee* ja hän aikoo puhua pojalle vain bosniaa koska hänellä on siihen oikeus (eikä mua sinänsä haittaa tuokaan paitsi että taitaa poika pikkusen sekasin sitten joskus kun puhumaan oppii)

kiitos ja anteeksi,oli ihana purkautua..jälleen taas :ashamed:

Joulun aika on usen tommosta. Meilläkin mies ottaa herneen nenään helposti näin joulun aikaan,mutta yritän pitää suunisupussa. Meillä aikoinaan kierrettiin 3.ssa paikassa jouluaattona ja sit sovittiin että nyt riittää. Jouluaatto ollaan kotona ja muinapäivinä mennään kyläilemään.

On kamalaa, kun käytetään itsemurhauhkailua aseena. Toinen pelkää p itkään tekeekö itsarin ja jos esim auto-onnettomuus sattuu niin miettii että oliko onnettomuus vai ei. Laita miehesi jättämät viestit talteen, jotta jos hän toteuttaa uhkauksensa että vie lapset niin sä voit vedota että itsemurhaa hautova ei ehkä ole paras lapsen hoitajaksi. Voimia sulle

Moi! Joko ukko löytyi?

Pisti vaan silmään tuo bosnian puhuminen, eli niin sen kuuluu mennäkin jos aikoo "saada" lapsesta 2-kielisen. Äiti puhuu suomea, isä bosniaa - aina! Keskenään voitte tietty puhua sitä millä kommunikoitte.

Hoh hoijaa.... Jybis oikeesti. Olisko aika herätä? Ei se sun herttanen muslimis tuu ikinä kasvamaan mieheksi. Jos ei lapsen tulokaan sitä saa järkiinsä niin mikä sitten?

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
:/

Mä inhoan tuollaista itsemurhalla uhkailua, heti kun ei mee oman mielen mukaan |O |O

Lapset on lapsia...Mä en ymmärrä miks eka pitää, kaikista varoittavista esimerkeistä huolimatta, ottaa se ulkolainen ukoksi ja sit ruikuttaa... Ja kohta ruikutetaan sitä et ukko karkas synnyinmaahansa ja vei lapsen mukanaan.
No onhan ne ulkolaiset niiiiiiiiiiiiiiiin ihania ja komeita.

Täällä taitaakin aika monella sitten olla ulkolainen mies, jos tuo oikuttelu on ihan siitä vaan kiinni. (Että eihän ne suomalaiset miehet oo tuollaisia? ) Harva se päivä täällä saa lukea vastaavanlaisia juttuja B)

no eipä tuo oikeuttelu ja lapsellisuus ole synnyinmaasta tai uskonnosta kiinni.
mies käveli omin jaloin kotiin aamulla ja saattaapi olla että muuttaa jonnekkin muualle.pieni hengähdystauko olis paikallaan,molemmilla.

Mikä muuttuisi jos asuisitte jonkin aikaa erillänne? Mikä muuttui viimeksi? Ei näköjään mikään. Jossain vaiheessa joudut tekemään pesäeron äijään, tee se nyt. Ei millään pahalla mut ei sun miehes ole ainut lapsellinen tässä suhteessa. Sä vain ylimielisesti naureskelet kun miehes ei ole edes vaippaa vaihtanut.... Sä vain ylläpidät sen lapsellisuutta. Parempi molemmille olis olla erossa.

Ohhoh.
Mullakin on miehenä muslimi, mutta se nyt ei liity tuohon lapselliseen kiukutteluun ja uhkailuihin millään lailla :xmas: .
Anna miehen kiukutella ja uhkailla. Hakekoon lapsen yksinhuoltajuutta - ei hän sitä kuitenkaan tule saamaan. Puhukoon lapselle vaan bosniaa, niinhän sen herranjestas kuuluisi mennäkin :headwall: . Älä soittele perään kun hän seuraavan kerran lähtee, älä odota hereillä kunnes hän tulee, sitähän hän tahtoo: huomiota. Huomenna sinä ja lapsi menette vanhempiesi luo, mies tehköön mitä tekee. Ja ehkä te voitte olla uutenavuotena hänen vanhemmillaan, koska vuorottelusysteemi on ihan hyvä juttu (vai olitteko juuri siellä Eidiä viettämässä?).
Mitä asumusero ratkaisee? Valitettavasti en usko sen ratkaisevan mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Aatami:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
:/

Mä inhoan tuollaista itsemurhalla uhkailua, heti kun ei mee oman mielen mukaan |O |O

Lapset on lapsia...Mä en ymmärrä miks eka pitää, kaikista varoittavista esimerkeistä huolimatta, ottaa se ulkolainen ukoksi ja sit ruikuttaa... Ja kohta ruikutetaan sitä et ukko karkas synnyinmaahansa ja vei lapsen mukanaan.
No onhan ne ulkolaiset niiiiiiiiiiiiiiiin ihania ja komeita.

No, mä menin naimisiin miehen kanssa, johon olin erittäin erittäin rakastunut. Eipä se miehen ulkomaalaisuus ollut mikään itseisarvo silloin, eikä ole sitä nyt, harvemmin sitä edes arkipäivän elämässä huomaa.
Ja lapsikaappauksia tapahtuu ensinnäkin harvoin, toisekseen suurin osa niistäkin on naisten tekemiä, ei miesten...eli vaaravyöhykkeellä on ne suomalaiset miehet, joilla on ulkomaalainen vaimo :saint: . Kaikkihan on mahdollista, se suomalainen Penttikin voi olla täysi kusipää ja vaikka tappaa koko perheensä kun eron uhka tulee eteen :/ . Mun sukulainen menetti lapsensa suomalaiselle isälle...

Yhteistyössä