R
riina
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä luulen, että lapsi on levoton, häiritsee koko ryhmän laulutuntia tms, ja siksi hänet poistetaan toiseen huoneeseen. Tai tämä on ollut syynä ainakin kaikissa niissä päiväkodeissa joissa mä oon aikoinaan töissä ollut & omien lasteni pk:ssa. Vikkelä, vilkas kovaääninen poika ehkä villiintyy tilanteissa joissa koko ryhmä on paikalla, ja alkaa apinoimaan. Muut nauravat, muu ryhmäkin villiintyy, jne.
Mulla on tapana kysellä päivän kuulumiset aina, kun haen poikani pk:sta, ja pyytää että voitaisiinko keskustella seuraavana aamuna tms jos on jotain mikä askarruttaa. Oman pojan sopeutuminen nykyiseen päiväkotiryhmään ei ole ollut meinaan ihan helppoa, mutta kai se siitä - paitsi että nyt tuttu lto lähti pois emmekä edes tiedä kuka on tullut tilalle, maanantaina se sitten selviää :|
Niin mäkin luulen, eikä tuo tarpeen tullen ryhmästä poistaminen minulle mikään tajuton ongelma ole ollutkaan, mutta tämä kokonaistilanne on se mikä ahdistaa, kun mikään ei tunnu sujuvan.
Meidän ei tarvitse edes kysellä päivän kuulumisia, tai ei ehditä, kyllä ne kuulumiset tullaan juoksujalkaa kertomaan, tiedän aina jo ilmeestä mitä kohta saa kuulla.
Tässä vaiheessa olen itse valmis kokeilemaan mitä vain kunhan tämä tilanne saadaan loppumaan, en vain jaksa tälläistä enää. Siirto toiseen ryhmään, pph:lle, oma "vartija" pojalle, kaikki käy juuri nyt.
Nyt loman loputtua aion odottaa muutaman päivän, ja jos ja kun tämä taas jatkuu pyydän heti elton ja tarvittavat hoitajat palaveriin, ja asiat selvitetään. Haluan myös hoitajien vastaavan minulle siihen ovatko he itse kokeneet pojan todella raskaana hoidettavana ja muutenkin hirveänä häirikkönä josta kukaan e oikein pidä. Koska sellaiselta minusta itsestäni tuntuu, ja olen ollut sellaista ymmärtäväni