Hyvää naistenpäivää :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meteli Seis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meteli Seis

Aktiivinen jäsen
01.07.2011
2 576
0
36
Vietetääkö teillä naistenpäivää mitenkään? Tuoko mies lahjaa, kukkia tms? Toivotko itse ,että sinua muistettaisiin jotenkin?

Meillä mies kävi hakemassa aamulla leipomosta uunituoretta leipää ja kaupasta juustoa :D Tällaisista lahjoista itse pidän vaikka meillä ei mitään naistenpäivää varsinaisesti vietetäkkään.

Mulla ensin hammaslääkäri, sitten kampaaja; siis muijaa kunnostetaan sieltä ja täältä. Illalla tulee käymään oma tytär sekä miehen miniä ja pojantytär... musisoidaan yhdessä ja syödään jotain hyvää vähän.

Hyvää Naisten päivää!

Kaivapas silmistä unen häivä, muistathan: Tänään on naisten päivä! Etsi siis peili, tsekkaa mahtava leidi: pörröinen tukka, näppyinen naama, känsäinen varvas paljaana. Hyllyvä pylly, roikkuva tissi, silti oot oman elämän missi! Siispä keikuta pyllyä, ketkuta jalkaa, voi mahtavien naistenpäivä alkaa!

Meillä äiti tulee naistenpäivä kahville ehkä siskoni kanssa..Minä leivon..

Illalla miehellä on mulle joku ylläri tiedossa. ;) MUuten normaali päivä.

Mieheni ei kyllä taatusti muista mitenkään, mutta elän silti hienoisessa toiveessa että kotona olisi siivottu työpäiväni aikana =)

Kaapissa odottaa pullo ranskalaista, keksejä ja homejuustoa, joten jos oikein fiilikselle sattuu niin herkutellakin voi =)

Eipä siinä miestä tarvita kun naiseudestaan on iloinen ja ylpeä. Muistetaan siskot tänään hemmotella itseämme ja toisiamme, ollaan iloisia naiseudestamme. Eläköön se pieni (pieni???) ero!

Yhteistyössä