ihan tyhjä olo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enää tähän aikaan et varmaan saa lukoille vaihtajaa, mutta voisko joku (esim isäpuolesi) käydä ostamassa rautakaupasta uudet lukot. Rautakaupat on auki ainakin sinne ilta 8:saan. Abloyn lukot maksaa n. 90 euroa kappale ja niissä on todella selkeät asentamisohjeet. (Minäkin asensin taloomme 5 lukkoa tässä yhtenä päivänä) Ja jos sulla on vain yksi ulko-ovi, niin sun ei tarvitse antaa sarjoitettavaksi lukkoja, vaan saat ne heti mukaasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
mä katoin että lukon uudestaan sarjottaminen maksaa 60e..riittääkö sarjotus vai pitääkö ostaa uus lukko?
sarjoitus riittää

soitan huomenna.tähän aikaan ei saa ketään sarjottamaan enää..tai saa mutta joutuu laittaa kättä syvälle taskuun.
odottelen jospa isäpuoli ja veli tulis tänne.
siis se ihminen pisti tän olohuoneen ihan sekasin.kaikki tavarat pon lattioilla,mulla ei olis yhtääne nergiaa alkaa siivoomaan |O

Kutsu vaan ne sinne teille. Ja potkase se ukkos piahlle, äläkä enää alsitu sen väsytys tekniikkaan. Ole rohkea!

Ja muista älä anna sille yhteishuoltajuutta, vaikka kuinka ruikuttais (näin ei voi hommata lapsellenne passia ).

niinjuu,tuosta huoltajuudesta tuli mieleen.mites se nyt menee kun isyys on tunnistettu mutta elatus sopimusta ei oo tehty.onko mulla automaattisesti yhteishuoltajuus?mitä tarvitaan yksinhuoltajuuden hakemiseen?
soitan huomenna siitä elatus sopimuksesta.

Voi sua. Toivon todella, että sulla ja pikkuisella alkaa asiat mennä parempaan suuntaan nyt. :hug: Olen seurannut näitä sun kirjoitteluja, ja on ollut tosi paha mieli sun puolesta. Jospa sulla tulisi iloisempia kirjoittelunaiheita nyt. Älä pelästy äläkä hämmenny vaikka eteen tulee nyt paljon käytännön asioita, jotka pitää hoitaa. Tärkeintähän on, että tulevaisuudessa asiat ovat järjestyksessä ja pääset eroon kaikesta siitä mikä on pilannut sun elämää tähän asti. Pyydä apua. Jos ei muualta löydy, niin vaikka täältä palstalta. Hitto vie, on täältä muillekin löytynyt monenlaista neuvoa ja tukea.

Täältä pitäis löytyä lyhyesti tietoa huoltajuus- ja elatusjutuista.
http://www.yyl.fi/

Yksinhuloltajuutta pitää siis hakea oikeusteitse, paitsi jos mies suostuu siihen ilman muuta. Yhteyttä pitää ilmeisesti ottaa ensiksi kunnan lastenvalvojaan. Sen yhteystiedot löydät varmaankin googlettamalla.

Täällä on myös kysymys-vastaus -periaatteella paljon tietoa näistä jutuista.
http://www.lskl.fi/showPage.php?page_id=39&submit=content&categoryId=11

Kysyit huoltajuudesta.
Olette käyneet isyydentunnustuksessa. Onko sinulla ne paperit tallella mitä siellä teitte. Siinähän pitäisi olla mitä huoltajuudesta on sovittu.
Soita huomenna sinne samaan paikkaan ja kerro, että eroatte niin saat apua ja asiat alkaa selviämään.

hitto että säikähdin mun paras ja ainoa ystävä tuli kattomaan mikä on kun puhelin oli kiinni.toi samalla puhelimen.
oli miehen kanssa jutelut ja sanonut että homma voi toimia näin,mies oli vaan nyökytelly.oli kuulema itkeny silmät päästään.olivta siis tuossa meidän parkkiksella törmänneet mieheen.
isäpuoli tuli veljen kanssa 20minuuttia tän mun ystävän jälkeen,mies oli itkeny isäpuoleni olkapäätä vasten :/
oon kuulema seonnu isän kuoelman jälkeen :/ ,muuttu aivan totaallisesti.
tiedän että mussakin on vikaa mutta jopa ilman isän kuolemaa olisin hajonnu tähän yksin kahden laspen kanssa asumiseen.olen niin loppu!
mies oli sanonu isäpuolelle että huudan kokoajan pojalle ja rääyn huvikseen,se ei todellakaan pidä paikkansa..miks sen pitää mennä sekottamaan ulkopuolisia (siis mun sukulaisia ja kavereita) tähän asiaan ja kuormittaa niitä tällä asialla.
isäpuoli oli sanonu että ainakin tönään kannattaa mennä jonnekkin muualle ja nukkua yö jossain toisaalla.
en jaksa enää mitään,ainoa mikä pitää mut ns. pinalla ja piristää on tuo poika.
soitan huomenna terkkariin ja pyydän päästä vaikka neuvola psykologille.

jotkut muistaa kun täällä keroin ettei tk-lääkäri suostunu mule niitä rauhottavia /nukahtamislääkkeitä määräämään ksoka mulla on lapsi..ne olis varmaan auttanu osaksi siihen etten räjähdä ja sekoa :ashamed:

Parin päivän päästä Jybis täällä taas selostaa kuinka asioita "selvitetään" ja äijä asuu vanhemmillaan. Kolmen viikon päästä ovat taas yhdessä ja taas haukutaan "metelöiviä" naapureita. Luulen että teidän tänpäiväiset bileet on kyllä kaikkien muiden naapureiden muistissa vielä pitkään.

Jos ei ihminen oikeasti nää kuinka hunningolla on oma elämä ja oma LAPSI vaarassa kun on täys vatipää mies niin ottaisi edes sosiaalitoimeen yhteyttä ja sanois ettei tää homma oo enää omassa lapasessa laisinkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Parin päivän päästä Jybis täällä taas selostaa kuinka asioita "selvitetään" ja äijä asuu vanhemmillaan. Kolmen viikon päästä ovat taas yhdessä ja taas haukutaan "metelöiviä" naapureita. Luulen että teidän tänpäiväiset bileet on kyllä kaikkien muiden naapureiden muistissa vielä pitkään.

Jos ei ihminen oikeasti nää kuinka hunningolla on oma elämä ja oma LAPSI vaarassa kun on täys vatipää mies niin ottaisi edes sosiaalitoimeen yhteyttä ja sanois ettei tää homma oo enää omassa lapasessa laisinkaan.

just.eiköhän oo meidän vuoro välillä välittä naapureille viestiä olemassaolostamme.
ja asioita tullaan "selvittelemään",mutta en ihmisen kanssa en enää koskaan tule asumaan samankaton alla.tuntuu ettei mitään tunteita enää ole ja se siitä.
ja mun elämä ei ole hunnigolla,me pärjätään pojan kanssa oikeen hyvin,eikä poika ole vaarassa..ja kaikki on ns. lapasessa.
meillä on oma koti päänpäällä,tili näyttää kolminumeroista lukua joka alkaa numerolla 4 vaikka laskut on maksettu.en käy baareissa tai juo muutenkaan..enkä ole jakelemassa persettä ympäriinsä.mikä kohta meidän elämässä on "hunningolla"?

,mutta en ihmisen kanssa en enää koskaan tule asumaan samankaton alla

Hyvä, pidä tää ja kaikkee hyvää. Ja mitä tohon hunningolla olemiseen tulee niin mieti nyt tyttöraukka itsekin mitä täällä kirjoittelet. Itket rauhoittavia lääkäriltä, et saa pidettyä edes lastasi turvassa siltä idiootilta vaan annat väkisin raahata ulos sisävaatteissa. Jos oikeasti budjetti on noin pieni niin olet kusessa ainakin siihen asti kunnes pääset siitä yhdestä elätettävästä eroon. Et käsitä hölkäsen pöläystä niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin auton omistaminen. Leikit marttyyria ja näköjään vielä brassailet sillä yleisellä foorumilla. Ja kuten olen ennenkin sanonut niin äijälleskin tekee hyvää päästä susta eroon, tuotte toisissanne sen paskimman puolen esiin eikä mies edes pääse aikuistumaan. Mun mielestä jos ote omaan elämään on noin hukassa niin on hunningolla.

Hyvä, pidä tää ja kaikkee hyvää. Ja mitä tohon hunningolla olemiseen tulee niin mieti nyt tyttöraukka itsekin mitä täällä kirjoittelet. Itket rauhoittavia lääkäriltä, et saa pidettyä edes lastasi turvassa siltä idiootilta vaan annat väkisin raahata ulos sisävaatteissa. Jos oikeasti budjetti on noin pieni niin olet kusessa ainakin siihen asti kunnes pääset siitä yhdestä elätettävästä eroon. Et käsitä hölkäsen pöläystä niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin auton omistaminen. Leikit marttyyria ja näköjään vielä brassailet sillä yleisellä foorumilla. Ja kuten olen ennenkin sanonut niin äijälleskin tekee hyvää päästä susta eroon, tuotte toisissanne sen paskimman puolen esiin eikä mies edes pääse aikuistumaan. Mun mielestä jos ote omaan elämään on noin hukassa niin on hunningolla.
aha :o ??

ja kerroppa mulle miten estän mua 4kertaa isompaa miestä viemästä lasta ulos?ja sun on aika turha puhua noin kun et meitä kumpaakaan tunne.
nojoo,taidampa tehdä niin että lopetan nyt palstailun kokonaan,aina kun täällä suunsa avaa niin saa paskaa niskaan ja jälkivisasteluja.en tarvii tommosta tähän päälle.
see you,puhukaa vaik säästä.

Kiva että sulla menee hyvin Helekutti :flower:

Käsittääkseni jybis on nakkaamassa ukon pellolle sen takia että itse ja lapsi pysyisivät turvassa. ja mitä SINÄ tekisit jos joku veisi sun lapsen väkisin? Repisit raajoista niin että kakakraan koskee? Eihöhän jybis oo tehnyt parhaansa nillä korteilla mitä on käteensä saanu, yrittänyt tarjota lapselle hyvän kodin ja vanhemmat mutta kun ei kerta ukko näytä ymmärtävän, niin ottaa seuraavan askeleen ja tarjoaa lapselle hyvän kodin ja vanhemman ilman miestä.
Ja mitä ihmettä toi tilin tilanne oikeen on huono :o Jos ihmisen menot ei oo tuhansia euroja niin miks ihmeessä tilillä pitäs olla sitten niin paljon rahaa? Jos pärjää vähemmällä (siis pärjää ja voi tarjota lapselle ruoat, katon päänpäälle ja vaatteet yms. tarpeellisen) niin mitä hittoa sen on väliä käyttäkö siihen 2000e vai 500e?

Ja ote elämään hukassa??? Että on hukassa kun ottaa ja pistää elämänsä uuteen järjestykseen?

no ei voi muuta sanoo, kun itse oot soppasi keittänyt, mutta laitapa mies hetkeksi äitinsä luo miettimään asioita ja kysy sitten uudelleen, mites on perhe-elämän kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:

Kiva että sulla menee hyvin Helekutti :flower:

Käsittääkseni jybis on nakkaamassa ukon pellolle sen takia että itse ja lapsi pysyisivät turvassa. ja mitä SINÄ tekisit jos joku veisi sun lapsen väkisin? Repisit raajoista niin että kakakraan koskee? Eihöhän jybis oo tehnyt parhaansa nillä korteilla mitä on käteensä saanu, yrittänyt tarjota lapselle hyvän kodin ja vanhemmat mutta kun ei kerta ukko näytä ymmärtävän, niin ottaa seuraavan askeleen ja tarjoaa lapselle hyvän kodin ja vanhemman ilman miestä.
Ja mitä ihmettä toi tilin tilanne oikeen on huono :o Jos ihmisen menot ei oo tuhansia euroja niin miks ihmeessä tilillä pitäs olla sitten niin paljon rahaa? Jos pärjää vähemmällä (siis pärjää ja voi tarjota lapselle ruoat, katon päänpäälle ja vaatteet yms. tarpeellisen) niin mitä hittoa sen on väliä käyttäkö siihen 2000e vai 500e?

Ja ote elämään hukassa??? Että on hukassa kun ottaa ja pistää elämänsä uuteen järjestykseen?

mun mielestä tilin tilanne ei oo huono jos kaikkien laskuje (vuokrat tms.) jälkeenjää ruokaan rahaa 400e aikuiselle ja vauvalle :ashamed:

Yhteistyössä