Heipä hei! Täällä ollut mahdoton kiire ja stressi eikä ole ehtinyt kuin joskus nopeesti vilaisemaan kuulumisia. Kiva ollut niit lukea vaikkei vastaamaan ole ehtinytkään.

Yhtä aikaa painanut päälle valmistuminen, uusi työ ja päällimmäisenä huoli perheenjäsenen terveydestä. Plus kaiken maailman kissanristiäisiä siihen päälle. Eikä todellakaan oo jaksanut heilutella peittoa yhtään, ukolla myös töissä kova stressivaihde ja molemmat olleet ku nukkuneen rukouksia iltaisin. Huomaa ja tuntee kyllä ettei ole tullut nyt huolehdittua omasta hyvinvoinnista. Voi että oli luksusta päästä pitkästä aikaa tänään pumppiin ja ajattelin myös mennä aikaisin nukkumaan että jaksaa vielä yhden päivän töitä.
Toivottavasti matkailijarouva olosi paranee pian. Mulla on kavereita joutunut kans sairaalahoitoon asti koska vointi on ollut alkuraskaudessa niin huono. Miten niin ihana asia voikin joskus saada olon tuntumaan niin huonolta...
Talitinttinen, juu ei kai lapsettomuuslääkäri määräisi sellaisia lääkkeitä joista olis haittaa. Mieluummin syö niitä jos on oikeesti kovat kivut. Ja toivottavasti on tärppi käynyt! bd
Ei ole kokemusta Wienissä, olis kyllä kiva käydä. Kavereilta kuullu että siisti ja nätti kaupunki. Jos jollain muuten tulee mieleen suosituksia hyväksi häämatkakohteeksi niin otetaan kiitollisena vastaan!
Alkoholista... Mä luulen kanssa että mulla tulis kanssa siunatussa tilassa ikävä viiniä. Tykkään joskus arkenakin tissutella lasillisen, pari. Tuo on hyvä vinkki ettei herätä huomiota, että jos tarjotaan juhlissa niin ottaa sen lasin, ja maistaa siitä (kyllähän sitä muutenkin vähän saa juoda ilman vahinkoa), ja jossain vaiheessa vaihtaa ukon kanssa lasia. Tai kotibileissä monet on ostanut alkoholittomia siidereitä/kaljoja/viinejä, kukaan ei oo nin tarkasti syynänneet että millaisesta pullosta lasiin kaataa, jos väri on samanlainen kuin holillisessa juomassa.
Nyt tää siirtyy venyttelemään ja suihkuun. Ihanaa torstai-iltaa kaikille!