Lenakille tsemppia huomiseen tarkastukseen. Kiva kuulla, etta varsinaista syyta keskenmenolle ei voitu todentaa.
Ei mun vanhemmat mitaan meganuoria ole, mutta kuitenkin vain hieman viidenkympin yli. Isani oli kuulemma kysellyt, etta olemmeko nyt raskauden myota menossa naimisiin, joten voisin kuvitella, etta heilla ei valttamatta tama raskauden mahdollisuus ollut kavaissyt mielessa, koska 'emmehan ole viela edes naimisissa'. En olisi uskonut, etta he ajattelevat noin suhteellisen 'vanhanaikaisesti', muuten kun ovat kovinkin nuorekkaita ja liberaaleja. Serkuillanikaan ei ole viela lapsia, joten olen lahisuvussa ihan ensimmainen tapaus, ehka sillakin oli osuutensa asiaan.
Mulla olis teille jannaajille ovistesteja, joita talvella tilasin aimo pakkauksen, mutta joista en koskaan ehtinyt kayttamaan ensimmaistakaan ennen pikaplussaa. Voisin niista luopua, kun niissa umpeutuu kayttopaivamaara ennen kuin toisesta raskaudesta voisin haaveillakaan. Olettaen tietenkin, etta tama ensimmainen jatkuu ja loppuu onnekkaasti. Loytyyko vapaaehtoisia oman nimen ja osoitteen julkaisijoita? ;-)
Meilla synnytysvalmennukseen ei voi viela ilmoittautua, eli alkanee jossain vaiheessa myohemmin kesalla. Ensi viikolla meilla on synnytyssairaalan virallinen ilmoittautumiskaynti katilon luona, jossa pitaa kysella asioista vahan tarkemmin.