Kiitos peukutuksista!
Hyviä uutisia täältä: vauva elelee ja voi hyvin, näyttää jo ihan ihmiseltä ja on jo vähän pidemmälläkin, kun aiemmin ajateltiin eli 16 viikkoa on koon mukaan jo kasassa! Ja tämä on tärkeintä, että siellä on kaikki hyvin. Mutta, vuodosta, lääkäri rupesi hokemaan jo ennen tutkimusta, että siitä vuodosta ei voi sanoa yhtään mitään, yritin siinä sitten änkyttää, että entäs kun olen kuullut, että jos istukka on kohdunsuulla ja muuta niin se voisi olla syynä, mutta lääkäri ei antanut suunvuoroa, hoki vaan, että hän eikä kukaan muukaan voi tehdä mitään. Lopulta hän vaan työnsi ultrakepin sisääni eikä edes näyttänyt minulle kuvaruutua ennen kuin vaadin! Että semmosta! Menin ihan sanattomaksi, onneksi oli mies mukana, joka oli jämeränä ja kohteliaasti, mutta tiukasti kyseli asiasta ja miten siinä edetään. Lopulta saatiin lypsettyä sen verran tietoa, että veri ei siis tule lapsesta vaan minusta ja johtuu minun verisuonista, jotka vuotaa helposti. Keskenmenon kanssa vuodolla ei ole mitään tekemistä vaikka sitä tulisi paljonkin. Nyt kannattaa antaa haavan, josta vuoto on peräisin, parantua ja sit pikkuhiljaa kokeilla kestäisikö rasitusta. Sain viikon lisää saikkua. Mutta oli kyllä harvinaisen leipääntynyt ja epäkohtelias lääkäri. Kuitenkin pääasia eli pienokainen on kunnossa ja se on ihanaa!!! Mutta tuommosia lääkäreitä ei pitäisi päästää vapaalle jalalle! Työn kanssa on nyt hankaluuksia, en voi oikein tehdä vähän sinnepäin tai vaan välillä, yritän huomenna neuvotella pomon kanssa, jos kevättäni saataisi kevennettyä. Jos hän ei suostu, täytyy kai vaan saikkuilla. Mieluusti kyllä menisin vielä töihin, jos minusta olisi kiinni. Eli vuotoineni, mutta onnellisena täällä.
Mahtavaa, Tinttinen, että sinullakin noin hyviä uutisia ja asiat rupeavat rullaamaan!
Ja Lenaki, jos haluat ja jaksat niin me olemme täällä, voimaa edelleen!
Mitenkäs Pauliina?