Hei tytot, tulkaa meille lammittelemaan! Viikonloppu vietettiin anoppilassa (tosin pari sataa km etelaan), ja oli nain raskaana ollessa vahan turhankin kuuma, kun mittari kipusi yli 30 asteeseen. Anoppi ja miehen sisko pelottelivat mua maksalaiskien saamisesta, mutta mina en ole koskaan viihtynyt varjossa silloin kun aurinko paistaa. Tosiaankin miehen perheessa ovat tienneet nyt meidan raskaudesta parisen viikkoa, ja kovin innoissaan ovat tulevasta suvunjasenesta. Sain heilta lahjaksi jopa uutukaisia aitiysvaatteita
Maha on jo mielestani valtava, mutta toissa sita ei ole vielakaan huomattu

Kovasti haluaisin paasta jo kertomaan uutiset, mutta kun kerran aiemmin paatin, etta odotetaan ne kromosomitulokset, niin tassa viela paiva pari on karvisteltava. Puhelinsoittoa kovasti odotan hetkena mina hyvansa.
Papuselle sympatiat tadin saapumisesta. Minakaan en oikein osaa tuohon raskautumiseen antaa vinkkeja, se kun yllatti meidat ihan tosissaan ekasta yrittamasta. Mitaan ns. taikatemppuja ei edes yritetty, ja silti onnisti.
Alicella on viela toivoa jaljella, useinhan menkkamaiset tunnelmat edeltavat plussaa!
Flox, mites olis paivamatkan kohteena Porvoo? Me kaytiin siella pari kesaa sitten, ja hyvin siella paiva vierahtaa. Mies ihastui tosi paljon yhdessa perinneravintolassa tilaamaansa villisika-ateriaan, oli kuulemma parasta koskaan.
Talitinttinen, ma oon sun kipuiluista lukiessa jo useamman kerran ajatellut, etta ehkapa sina turhaan syyllistat itseasi teidan lapsettomuudestanne. Tai siis etta vaikka sulla niita ongelmia kropan suhteen onkin, niin voihan silti olla etta se perussyy onkin miehessa. Pidat nyt vain lipun korkealla, ja et luovuta ennenkuin syyt selviavat.
Juhannusta ei meilla erityisesti juhlita. Pari vuotta sitten mulla oli taalla ruotsalaisia kavereita, joiden kanssa jarjestettiin aina muille kavereille iso juhannuspiknik pohjoismaiseen tyyliin. Tana vuonna on lauantaina yhden kaverin synttarit, jolloin mennaan jokiristeilylle ja sielta grillailemaan. Juhannuksestahan tuo menee ihan taysin.
Ms. Feelgood rv 19+1