Ihan uusia vauvahaaveita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauliina35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Terve

Tässä on viime viikot ollut niin paljon menoa, että kotona on pyörähtänyt vain nukkumassa ja vaihtamassa vaatteita. Merellä on enimmäkseen tullut pörrättyä, on kyllä toden totta ollut hienot kelit.

Tänne kerkes viikossa tulla niin paljon tekstiä etten kaikkea muista edes kommentoida. Suljettua foorumia kannatan. Olisi kiva kirjoitella ilman että täytyy miettiä sitä että joku voi tuttu bongaa minut täältä ( eipä sillä niin suurta merkitystä ole), mutta kuitenkin vapautuneemmin voisi kirjoitella.

Tässä kierrossa en ole havainnut ovista, ei siis ole ollut tuttuja alavatsakipuja. En tiedä mistä nyt tuulee kun viime kierto venähti kolmella päivällä ja nyt ei sitten edes ole ovista?

Huomenna pyörähtää viimeinen lomaviikko käyntiin. Ajattelin että sen pyhitän liikunnalle, kun kaksi ensimmäistä meni ihan löhöillen :)

Alice

Terve

Tässä on viime viikot ollut niin paljon menoa, että kotona on pyörähtänyt vain nukkumassa ja vaihtamassa vaatteita. Merellä on enimmäkseen tullut pörrättyä, on kyllä toden totta ollut hienot kelit.

Tänne kerkes viikossa tulla niin paljon tekstiä etten kaikkea muista edes kommentoida. Suljettua foorumia kannatan. Olisi kiva kirjoitella ilman että täytyy miettiä sitä että joku voi tuttu bongaa minut täältä ( eipä sillä niin suurta merkitystä ole), mutta kuitenkin vapautuneemmin voisi kirjoitella.

Tässä kierrossa en ole havainnut ovista, ei siis ole ollut tuttuja alavatsakipuja. En tiedä mistä nyt tuulee kun viime kierto venähti kolmella päivällä ja nyt ei sitten edes ole ovista?

Huomenna pyörähtää viimeinen lomaviikko käyntiin. Ajattelin että sen pyhitän liikunnalle, kun kaksi ensimmäistä meni ihan löhöillen :)

Alice

Terve

Alice

Hellurei!

Mökiltä palailtu takas kaupunkiin. Olipahan siellä kylmä... brrr.

Mäkään en ole tikuttelullani onnistunut ainakaan vielä ovista bongaamaan. Ymmärrän kyllä miksi Pre jätät tikuttelun. Musta tuntuu että aattelen tätä asiaa aivan liikaa, taisin viime yönä nähdä jopa untakin ovistikuttelusta, jossa en tainnut osata käyttää niitä ja missasin oviksen...ahistava uni. ;) Kattoo nyt viitsinkö ostaa noiden testien jälkeen enää uusia...
Pitäiskö sen testiviivan muuten vahvistua päivä päivältä oviksen lähetyessä, vai voiko ilman minkäänlaista testiviivaa tulla heti seuraavana päivänä vahva viiva?? En oo havainnut viivan haamuakaan.

Elliisa, vaikka se toisten onni ei ole omasta pois, niin onhan se täysin luonnollista, että vertaa omaa tilannettaan muiden. Varmasti tuntuu kurjalta jos toiset muutaman kuukauden jälkeen lisääntyvät kun toiset yrittävät tosissaan pidemmän kautta. Muistuttaa jotenkin kylmän konkreettisesti siitä, mitä itsekin haluaisi, mutta ei ole vielä saanut. Varmasti olisin itsekin vihreenä kateudesta. Itsekin olen huomannut, ettei meinaa uskaltaa enää tiettyjä nettisivustoja avata, kun toisilta pukkaa koko ajan uusia kuvia pienistä nyyteistään. Toisaalta huomaan, ettei tunnu yhtään pahalta, että monta vuotta lapsettomuudesta kärsinyt kaveri saa lapsen, heidän puolestaan pystyn olemaan aidosti hyvin onnellinen.

Juu Pu:n linkki oli aikas... mielenkiintoinen. Luvataanko ettei aleta sitten lähettämään toisillemme mitään epämääräisiä kuvia, jookos? :D

Juu älähän Pu hätäile sitä foolihapon syöntiä. Yhdyn edellisiin, iät ajat ovat ihmiset saaneet terveitä vauvoja ilman lisäravinteiden napsimista. Et takuuvarmasti ole foolihapon syömättömyydellä toukkaa mitenkään vahingoittanut!! :)

Tosi kiva kuulla että pope sai lentoluvan!! Häämatkakertomusta odotellen... ;)

Jaahas, tämä tyttö jatkaa nyt viimeistä työviikkoaan ennen lomaa.

Ai niin, en ole vieläkään saanut niitä labratuloksia, mutta tuhlasin yhden raskaustestin toissapäivänä ja niinkuin odotinkin niin negaa näytti. Eli kroppani on hcg-hormonivapaavyöhyke, hyvä hyvä.

Pikatervehdys täältä kesälaitumilta.

Huomenna olisi se eka neuvola ja lekuri heti perään. Eiköhän se foolihappoasia siellä selvene, tiedä vaikka jotain mieltä tyynnyttävää näkyisi jo kuvissa.
Alavatsa on alkanut vähän pömpöttämään, mutta syytän kyllä siitä tavallista ahkerampaa herkuttelua. Olen päästänyt sen vähän riistäytymään käsistä, kun mies lähti taas työmatkalle. Saisikohan sitä turvotusta vähän kutistettua viikonloppuun mennessä jos jättää jätskit, karkit ja muut turhuudet väliin tällä viikolla. suolasirottimenkin voisi jättää kaappiin täksi viikoksi... viilenneet ilmatkin varmaan vähentävät kertyneitä nesteitä. Viikonloppuna olisi nimittäin luvassa sukujuhla enkä ole ihan vielä valmis selittelemään alkavaa muodonmuutostani haukansilmäisille sukulaistädeille. Hieman turvonneisiin rintoihin tuskin niin moni kiinnittää huomiota, koska olen ollut rintavanpuoleinen aina teinistä lähtien.

Noista tikuista en osaa arvella sen kummempaa. Ovista ei koskaan tullut tikuteltua ja raskaustestejäkin on tullut käytettyä alle kymmenen kertaa. Tottakai sitä toivoi joka kuukausi, että tärppäisi ja monta kertaa oli enemmän tai vähemmän pettynyt kun täti kurvasi taas paikalle. Ajateltiin kuitenkin niin, että pakkohan se on jossain vaiheessa tärpätä kun kaksi (ainakin päälisin puolin) tervettä ihmistä temmeltää kumitta melkein joka ilta. Toki miehen työmatkat sattuivat monesti juuri väärään aikaan… noh. Ainakin tähän näköön ollaan kasvattelemassa pientä ihmisen alkua ja huomenna ollaan taas vähän viisaampia. Voi että kun se mies olisi täällä jakamassa tuon huomisen reissun.

Taloudellinen puoli tässä kyllä vähän hermostuttaa. Miehellä on ollut viimeaikoina lomautuksenuhka leijumassa. Kuinka ihmeessä me pärjätään, jos hän jää työttömäksi ja minä saan vain äippärahan, kun tuo nykyinen palkkani ei ole kovin kaksinen. Kyllä minä itseni ja pikkuisen varmaan pystyisin jotenkin elättämään, mutta jos siihen tulisi vielä mies elätiksi, niin liemessä olisin. Ihan sillä vaan ajattelen, kun noiden kassojen jonot on niin törkeän pitkät että ihmiset joutuvat odottelemaan päätöksiä ihan tolkuttoman pitkään.

Hitsit, pitäisi varmaan muuttaa tuo nimimerkin ”haaveileva” ”huolestuvaksi” joka himskatin asiasta huolestuvaksi.

Juu ei ryhdytä vertailemaan sellaisia kuvia kuin tuossa aikaisemmin mainitsemassani linkissä oli ;D

Moi,
hienoa että Liinuskalla alkaa kroppa olemaan kunnossa koettelemuksen jälkeen.
Joko heti meinasitte aloittaa uuden yrityksen?

HuolestuvaPu; joko äidinvaisto alkaa heräämään?
Sitähän sanotaan että kohdusta hautaan se huoli omasta jälkikasvusta on läsnä koko ajan. Ehkäpä siihen tottuu, kerro sitten. :)

Meillä viikonloppu meni ihan mukavasti mökillä, mutta ei päästy touhuamaan kun se kaveripariskunta oli mukana. Eilisiltainen tuokio taisi mennä sitten liikayrityksen piikkiin, vaikka simpat matkaan saatiinkin. Mieskin tuumasi, ettei aio ottaa mitään stressiä tästä (eikä minunkaan pitäisi tietenkään), että elellään ja ollaan niinkuin ei oltaiskaan. Saapa yrittää... :)

Vielä pari viikkoa ja sitten autuaallinen piiiitkä loma edessä!

t. elliisa kp 12 (tai jotain)

Neuvola-/utraraporttia;
Mielenrauha on palautettu :D
Palasin juuri ensimmäisetä visitiltä neuvolasta ja ultrasta. Kotiintuomisina iso nippu esitteitä, uusi ultra-aika ensi viikolle ja se tärkein tuliainen, eli huojentunut mieli. Elämää löytyy, yksi pieni ihmisentaimi on todistettavasti kasvamassa.
Syy uuteen ultraan oli se, että kaveri on vissiin tullut äitiinsä. Oli sellainen meno ja meininki päällä että mittaamisesta ei meinannut tulla mitään. Pieni sydän läpätti ja koko olemus heilahteli. Epämääräisistä mitoista pääteltiin, että kaveri on joko viikon oletettua nuorempi tai sitten se pyllisti kameralle, tavallinen nuori kapinallinen;D

Ihanaa että voin jakaa tämän teidän kanssa.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille.

Haaveileva Pu 7+6 (tai 8+6?)

Oi, ihanaa kuultavaa Pun ultrasta! :) Varmasti upea hetki nähdä pikkuinen toukka ensi kertaa. Hyvä että sait levollisen mielen tuliaiseksi.

Joo kyllä me alotetaan uus yritys saman tien. Kun kaikki tuli ilman lääkkeitä tai kaavintaa ulos, niin ei oo syytä odotella kuukautisiakaan. En vaan tiiä miten kroppa nyt taas toimii, laskelmien mukaan tänään pitäis olla ovis mutta eipä oo näkyny. Joko oon missannut sen tai on vielä tuloillaan. Tai ei tuu ollenkaan tässä kierrossa. Saas nähä. Uhkasin eilen illalla miehelle että tuun herättään sen aamulla petipuuhiin. Tikutin aamulla vaan yhen viivan ja olin niin samperin väsynyt, etten sitten raaskinutkaan herättää miestä. Mainitsin lähtiessäni asiasta hänelle ja kuulosti hivenen pettyneeltä, kun en yllättänyt häntä, "niin, ettei menis hukkaan" totes muka-loukkaantuneena. Täytynee korvata asia illalla, ovis tai ei.. :P

Ihania uutisia Haaveileva Pu! :) Sullahan on oikea vilpertti siellä kasvamassa! Kyllä varmasti rauhoittaa mieltä nuo uutiset. Taloudelliset huolet on aina ikäviä, mutta eiköhän asiat jotenkin päin järjesty, pidetään toivo korkealla!

Pre onkin Tallinnassa, pidä hauskaa siellä!

Hyvä Pope että sait lentoluvan. Eipä kai tuon sikainfluenssan riski kovin suuri Euroopassa ole. Luulis että jos riski olisi kovin suuri, olisi annettu jotain yleisiä matkustusrajoituksia / kehotuksia olla matkustamatta. Joten eikun iloisin mielin lomalle ja naimisiin! :) Häämatkakertomusta tosiaan odotellessa... Kivalta kuulosti tuo bändijuttu! Mitä soitinta soitat? Itse en oo koskaan soittanut bändissä, mutta jostain lukion musiikkitunneilta jäi kyllä tosi hyvä muistot, kun yhdessä soiteltiin. Hauskaa hommaa!

Alice, mulla näyttää vähän samalta kuin sulla, ei mitään havaintoa oviksesta. :( Ehkä kroppa pitää lomaa... Yritys jatkuu siitä huolimatta :) Ainakaan vielä en oo edes ajatellut tikuttaa ovista, katsotaan nyt muuttuuko mieli matkan varrella...

Liinuska, hienoa että kroppa on taas vapaa raskaushormoneista, eikun vaan sitten uutta yritystä kehiin :) Eiköhän sen mahdollisen oviksen voi vielä illallakin hyödyntää!

Mukavaa viikkoa, tää taitaakin olla monille viimeinen työviikko. Enää muutama päivä lomaan siis...

Heippa hei!
Oih, olipas Pu'lla ihania uutisia. <3 Onneksi Pu ei ainakaan tämän asian takia muuttunutkaan haaveilijasta huolestuneeksi! Aika hauska juttu, että pikkukaveri näytti vaan pebaa, hahah. Hyvähyvä! Ja ihan varmasta talous huolestuttaa, mutta Suomi on kumminkin sen verran hyvä paikka, että lapsiperheitä harvemmin jätetään pulaan. Ja yleensäkin aloilla on tapana järjestyä hyvin. Voi kun oppisikin sen, että ei huolehtisi tulevaisuudesta etukäteen. Tsempityksiä!

En nyt yhtään muista, että onnittelinko Popea luvasta lentää. Oikein mukavaa lomaa ja hyviä häitä Popelle ja miehelle! Saat sitten kertoa häistä! :) En usko minäkään, että sikainfluensan saamisen todennäköisyys olisi Euroopassa mitenkään kamalan suuri. Ja ihan niin kuin Hannakin jo sanoi, luulisi tosiaan, että annettaisiin jotain kehoituksia olla matkustamasta joihinkin paikkoihin, jos tartunta vaara olisi suuri.

Minä olen kanssa ihan mielenkiinnosta alkanut kuulostella, että tunnenko ovista mitenkään. Voisin sanoa, että pöh, menee kyllä ihan totaalisen arvailuksi. Jos jostain limoista pitää päätellä, niin... hmm... ja jos nyt laskee kp:ä ja sen perusteella syynää tuntemuksiaan, niin ovis varmaankin oli viikonloppuna... tai ehkä eilen. Voi ei, mä en olis voinnut vielä vähän aikaa sitten kuvitellakaan, että pohdin tällaisia tai kirjoitan niitä! Näin se vauvakuume nousee.

Mukavaa päivää!

Hei

Kiva että Pu:lla on masussa eläväinen pikkuinen!

Minulla oli tammikuusta kesäkuuhun asti ovis joka kuukausi, sen pysty niin hyvin tuntemaan, mutta nyt ei sitten mitään. Enpä ole edes jaksanut tikutella, kun kesä saa mennä ihan ilman apukeinoja.

Hu,hu alkaa jo lomailu tuntua työltä :) Ei meinaa enää keksiä järkevää tekemistä, ehkä voisi yrittää olla tekemättä mitään ja vaan olla (edes pari tuntia)

Jepu, jee! Palataan

Eilen taisi sitten olla ovis, mikäli sen ilmenemismuotona on nähtävästi joka toinen kk ihan karmeat menkkatuskat. Enkös tässä nyt ilmottaudu johonkin oviskipuilijoiden ryhmään, ketäs muita siihen porukkaan kuuluikaan? Onko kivuilla jotain syy-yhteyttä yrityksen pituuteen tai muihin asiaan liittyviin juttuihin?

Kuviteltu ovis tuli kyllä hyödynnettyä sitten viimeisen päälle ja nyt jäämme vain odottamaan josko työ tuottaisi tulosta ja siemen lähtisi itämään :)

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

Meillä onkin elliisa sitten samoihin aikoihin jännäyspäivät. :)

Ikäviä nuo oviskipuilut, niinkuin kaikki kaikki kipuilu aina. Varsinkin jos se on jatkuvaa. Itse olin eilen nukkumaan mennessäni tuntevinani jonkinlaisia nippailuja alaseudulla, ja taisin tänään bongata oviksen tikullakin. Käytiin eilen illalla miehen kanssa semi-vakavaa keskustelua siitä, ettei haluttaisi että tästä tulee mitään hampaat irvessä yrittämistä. Mies tuntui olevan hieman peloissaan, että alan mittaileen limoja ja stressaan liikaa jne. Ja vähän häntä pelotti sekin, kuinka tosissaan yritys nyt alkoi ja mikä pettymys siitä seuraa, jos tärppi ei käykään. Joten ilalla ei ollut kummallakaan mikään pupuilufiilis. Tänään koetin onneani ja sain kuin sainkin aamulenkkiä. ;) Tuli hyvä mieli siitä eilisen keskustelun jälkeen, noin niinkuin läheisyysmielessä. Täytyy käyttää kyllä ovis nyt hyödyksi vielä illalla/huomen aamullakin.

Tässä vielä listaa. Huomasin juuri että viime kierrossa plussasin juuri tänä kyseisenä kiertopäivänä (kp 22). Toivotaan että se toisi jälleen plussatuulia, tai oikeastaan trombin joka veisi meidät kaikki odotuspuolelle. ;)

Alice76, 17.6, YK6
Papunen84 7.7, YK3
Talitinttinen 16.7, YK 9
Pre 18.7. YK9
elliisa YK3
Lenaki
Liinuska81 20.7.

Plussanneet:
Pope 21.9. (YK2)
Laureli
matkailijarouva 17.10
Ms. Feelgood 08.11 (YK1)
Pauliina35 30.11 (YK1)
Haaveileva Pu 9.2 (YK5)

Hei, Papusella ollut just jännäyspäivät!! Mites siellä?? :)

Töissä niin hiljaista että tuntuu että notkun koko ajan netissä ja täällä palstoja lukemassa.... :)

Äsh, uusi yritys, nappasin äsken vahingossa jonkun vanhan listan, kun Hannakin puuttui kokonaan. Eli tässä viimeisin.

Alice76, 17.6, YK6
Papunen84 7.7, YK3
Talitinttinen 16.7, YK 9
Pre 18.7. YK9
Hanna26 21.7. YK1
elliisa YK3
Liinuska81 21.7.
Lenaki

Plussanneet:
Pope 21.9. (YK2)
Laureli
matkailijarouva 17.10
Ms. Feelgood 08.11 (YK1)
Pauliina35 30.11 (YK1)
Haaveileva Pu 9.2 (YK5)

Hienoa että joku ehtii ja jaksaa päivittää meidänkin keskusteluita, ettei tiputa toiselle sivulle. Ja tietty päivittää noita listoja!
Liinuska81 - jännätään toki yhdessä! Meilläkin on ollu muutamaan otteeseen miekkosen kanssa vakavammat keskustelut, ettei haluta tehä tästä elämää suurempaa stressiä. Kai sen lapsen on tarkoitus tulla sitten kun on sen aika. Tuleepa olemaan taas hikiset pari viikkoa, mutta eiköhän tässä lomaa ootellessa ja sitä vielä starttaillessakin vauvahaaveilut hetkeksi jää taka-alalle. Ainakin toivottavasti!
Kappas vaan, Hannallakin jännäyspäivä Liinuskan ja itteni lisäksi.
Siinäpä olisikin mun miehelle mukava synttärilahja :)

Alice76, 17.6, YK6
Papunen84 7.7, YK3
Talitinttinen 16.7, YK 9
Pre 18.7. YK9
Hanna26 21.7. YK1
elliisa 21.7. YK3
Liinuska81 21.7.
Lenaki

Plussanneet:
Pope 21.9. (YK2)
Laureli
matkailijarouva 17.10
Ms. Feelgood 08.11 (YK1)
Pauliina35 30.11 (YK1)
Haaveileva Pu 9.2 (YK5)

Hyvä että ovikset on tullut hyödynnettyä! :) Nyt vaan peukut pystyyn, että tulostakin tulee!

Meillä kolmella onkin ihan samalle päivälle tuo jännäys sattunut. Mulla tosin ei vieläkään oo mitään merkkejä oviksesta, joten saapa nähdä millon ne menkat tulee jos on tullakseen... Oliko sulla Liinuska mitään muita tuntemuksia kuin nuo pikkunippailut? Olisitko huomannut oviksen ilman tikutusta? (Tää täällä koittaa epätoivoisesti saada vahvistusta sille, että ovis voi olla ilman mitään suurempia särkyjä ja limoja... ;) ) Viime kierrossa (joka siis oli yli kaks kuukautta jostain syystä) mulla oli selvääkin selvempi ovulaatio kipuineen ja limoineen, mutta toisaalta en koskaan ennen oo sellaista huomannutkaan.

Ota tästä nyt selvää... No mukavaa päivänjatkoa kaikille kuitenkin :)

Moikka!
Aika hauska sattuma. Liinuskani, että meilläkin oli eilen illalla juuri tuollainen semi-vakava keskustelu, varmaankin näiden minun ovis bongailuiden seurauksena. Puhuttiin aika paljon siitä, että yrittäminen ei saisi mennä hampaat irvessä tekemiseksi ja mitä jos muksua ei ala sitten kuulumaankaan. Jotenkin se lapsettomuuden mahdollisuus mietityttää aika paljon, kun tämä asia on niin kamalan lähellä. Ja ystävän kanssa on aika paljon puhuttu tuosta heidän lapsettomuudestaan. Sitten melkein itkeskelin sitäkin, että onko raskaana oleva nainen edes kaunis ja you know.

Tänään taas saatiin kuulla vauva-uutinen. Miehen sai kuulla tänään kaveriltaan, että heille syntyy (mikä kuu se olikaan...?) loppu syksystä vauva. Vähän alkoi nyt jänskättää kun tämä odottaja on opettaja. Ei kai vaan kukaan teistä? Heh. :P Tämä kaveri oli kertonut miehelleni jotain ultrassa käymisen ihanuudesta, kun näkee oman vauvan. Oii, niin liikkistä. Osaa ne raavaat ukotkin.

Ja vielä siitä alapää juttujen vertailu -ketkusta... Niin minä ainakin osaltani lupaan, että en ala tuollaisia tai tuohon verrattavaia asioita teidän kanssanne jakamaan. En todella! Sen verran estoinen olen.

Kohta syömään!

Moi kaikki!

Taalla on nyt saatu tyoprojekti paatokseen ja on aikaa vahan jopa nettisurffailuun. Ja olen ollut tehokkaana - perustin meita varten ns. kerhon tuonne Kaksplus-sivustolle. Se on siis se salattu yhteiso, jossa voimme siis vapautuneemmin keskustella, ilman pelkoa siita, etta joku meidat tunnistaa. Teidan pitaisi nyt kaikkien ensin rekisteroitya sinne Kaksplus.fi sivuille kayttajaksi (jokunen teista saattaa siella jo ollakin). Suosittelen kaikille nykyisen kaltaisen nimimerkin valitsemista, jotta meilla sailyy jonkinlainen tolkku siina, kuka kukin on ja oli. Sit seuraavassa vaiheessa mun pitaa keksia, miten saan valitettya salasanan teille harvoille ja valituille, mulla on kylla jo pieni idea tasta. Jo nyt tuleva kerhomme on siella nakyvissa (etusivua kun selaa tarpeeksi alas, siella nakyy valiotsikkona Kerhot, jota klikkaamalla paasee eri kerhojen listaukseen), mutta se siis vaatii kaikilta salasanan. Odottelen vahan aikaa mielipiteitanne ja sit paastaan tositoimiin. Eli kayko tama systeemi kaikille?

Ovisbongailuista - makaan en aina tuntenut ovista, mutta ekassa kierrossa pillereiden lopettamisen jälkeen se aiheutti niin suuret kivut, etten voinut olla huomaamatta. Sit kroppa kai jotenkin tasoittui oviksen suhteen. Ja koskaanhan ma en ehtinyt ovista edes tikuttelemaan kun jo plussasin.

Ma lahden nyt rakenneultraan ja kerron teille kuulumiset huomenna.
Ms. Feelgood rv 22+3

Huh, kun on harmaata ja sateista! Ihan kuin olisi jo syksy! Tänään olikin aikainen herätys, kun mulla oli rakenneultra jo varhain aamulla. Masuasukilla oli ainakin sen mukaan kaikki hyvin, elimet ja jäsenet siellä missä pitikin. Oli aivan ihana kätilö ultraamassa, jaksoi tosi hyvin selittää kaiken, mitä kuvassa näkyi, ja puhui muutenkin tosi kauniisti pikkuisesta. Kerrassaan positiivinen kokemus, joka jätti hymyn huulille näin muuten niin harmaana päivänä :)

Ms. Feelgood, suuret kiitokset, kun jaksat puuhata meille tuota kerhoa. Käyn tänään rekisteröitymässä tuolla Kaksplussan puolella.

Oli kiva lukea Pun iloisia uutisia!

Noista oviskivuista - minä en kyllä onnistunut tuntemaan minkäänlaisia nippailuja tai huomannut mitään limoja. Eli ilman tikkuja ovis olisi kyllä tullut ja mennyt menojaa täysin mun tietämättäni.

Mutta nyt töiden kimppuun.

Kiitos Ms. Feelgood kun olet jaksanut perustaa meille privaatimman foorumin! Kävin juuri rekisteröimässä itseni.

Todella hienoa että Pauliinan ultra oli kaikin puolin ihana kokemus! :)
Tänään saadaankin oikein kahdet ultrakuulumiset!

Hanna, mäkään en ole ikinä aikaisemmin tuntenut tai osannut bongata ovista. Saattaa olla että nyt km:n jälkeen se oli vähän voimakkaampi. Hmm, jos nyt oikein alan miettimään, niin lima kyllä selkeesti lisääntyi päiviä aikaisemmin, yks päivä tuli oikein kunnon klimppi (sori kaikille detaljit...) ja parina päivänä oli sellainen olo kuin olisi ollut hieman lämpöä (yks päivä mietin oonko tulossa kipeeks mutta meni pian ohi). Sitten tosiaan pari iltaa sitten nippaili ja välillä on vähän jomottanut oikeella puoleella, itse asiassa tänä aamuna tuntu oikeella puolella hetken aikaa aika selkeäkin jomotus. Joten luulen että olisin tällä kertaa tunnistanut oviksen ilman tikutustakin. Saadusta ovisplussastahan se tulee n. 24-36 tunnin sisällä, epäilen siis että tänä aamuna saattoi Miina Munasolu lähteä matkaan jomotuksesta päätellen. Lisäksi en saanut enää plussaakaan tikkuun, tosin en tehnyt ihan ohjeiden mukaan testiäkään. Mutta juu, kyllä siis ihan ilman kipujakin voi ovis tulla! Ja simpathan voi selvitä jopa 4-5 päivää, joten vaikka sun ovis olis vasta tuloillaan, niin hyvin todennäköisesti siellä on jokunen simppa jo treffipaikalla odottamassa Miinaa. ;)

Toivotaan tosiaan että tulosta syntyisi itse kullakin. Mulla ei kyllä oo kauheesti uskoa meidän mahiksiin, oikeestaan se on jälleen kerrasta kiinni. Eilinen täsmäiskupupuilu osui ihan hyvään aikaan, tänä aamuna piti vielä heilutella peittoa varmistusmielessä, mutta miehellä oli "kestoaamu" eikä lopputulos ollu ihan se mikä piti. ;) Hmm, ehkä pieniä suorituspaineita ilmassa... En enää viitsi häntä tässä kierrossa hätyyttää, jos ei eilisestä tai tän aamun touhutipoista tärppi käy niin sitten ei.
Heh, vai on muillakin ollut semi-vakavia keskusteluja aiheesta. Ehkä ne siis kuuluu käydä tässä vaiheessa. :)

Mua kyllä vähän alkaa jännittään ton papusen puolesta... :)

Yhteistyössä