Vilkasta keskustelua, kiva kiva
Voi Talitinttinen, koitahan saada hampaasi kuntoon! Toivottavasti kipu ei palannut puudutuksen jälkeen. Onneksi oli sentään hyvät ilmat viettää saikkupäivää

Minne päin ootte suuntaamassa lomareissulle? Joko oot saanut ovisplussan? Peukut pystyyn, että se sieltä tulee pikimmiten! Ja siitä sitten plussaputki muutenkin auki.
Täytyy sanoa, että ennen näille palstoille rantautumista en ollut kuullutkaan oviskivuista, mutta sitten kun tiesin niistä, niin eikös ne iskeneetkin pahemman kerran (tai ainakin niin luulen) viime kierrossa. Luulin jo, että mulla on umpisuolentulehdus, kun niin toispuoleisesti alavatsaa särki. Ei kyllä tosiaan ollut seksi ekana mielessä silloin
Noista hampaista tuli mieleeni, että eikös raskausaikana joudu käymään sekä tuleva äiti että isä hammaslääkärissä? Mitä siellä tehdään?
Minäkin kuulun tuohon ei-heppahullujen porukkaan, eli niin hevoskirjat kuin -tallitkin on vieraita. Jotenkin se meni multa ihan ohi, vaikka muutama meidänkin luokalla oli aivan intona hevosista. Äiti varmaan salaa huokaili helpotuksesta, kun on tosi allerginen eläimille

Vihreä varis kuulostaa etäisesti tutulta, mutta en kyllä sen tarkemmin muista, että oonko niitä lukenut. Minkä tyyppisiä kirjoja ne oli? Ja Lenaki, oon kyllä samaa mieltä Danille Steelistä, samaa rataa joka ainut kirja. Jos ei jotain sanaa ymmärrä, niin sen pystyy kyllä arvaamaan juonen perusteella
Onnea Floxille, Liinuskalle ja Ms. Feelgoodille asunnon etsintään! Siellä pääkaupunkiseudulla on kyllä asunnoilla huimat hinnat

Ms. Feelgood taitaakin asua ulkomailla, asutteko kaupungissa vai maaseudulla?
Ihanaa, että Laurelin ultra sujui hyvin! Aika iso on jo sinun pikkuisesi

Minäkin oon tuota vakuutusasiaa joskus miettinyt (vaikkei ole niin ajankohtaista ollutkaan), ja luulen kyllä että tositilanteessa voisin ottaa sellaisen vakuutuksen, joka otetaan jo ennen vauvan syntymää. Itselläni on ollut semmoinen, ja oli kyllä kiva, kun pääsi aina erikoislääkärille nopeasti, kun jotain vaivaa tuli. Mulle tuli vielä melko paha migreeni joskus 12-vuotiaana, ja vakuutus korvasi kalliit lääkkeetkin 18-vuotiaaksi asti. En oo kyllä tarkemmin tutkinut noita vakuutusehtoja, että saako edelleen noin kattavia vakuutuksia.
Kiva kun meitä jännääjiäkin on useampi

Minäkin hurahdin kai hiukan tänään ja kävin apteekista ostamassa foolihappoa. No, ei siitä varmaan mitään haittaakaan ole

Muita "vippaskonsteja" ei ole tarkoitus käyttää vielä tässä kierrossa, pupuilua joka toinen päivä, katsotaan johtaako se mihinkään.
Mitään nimiä mulla ei sen kummemmin ole mielessä, tosin nyt oon vähän alkanut kuulostelemaan eri nimiä kuullessani, että olisko se kiva nimi omalle lapselle. Haluaisin että lapsella olisi suomalainen nimi, joka ei olisi aivan tavallisin mahdollinen, muttei kuitenkaan mikään aivan erikoinenkaan. Minäkin oon ope, ja kuten Pope sanoi, kaikki (ainakin hankalien) oppilaiden nimet on pois laskuista.
Ms. Feelgoodillahan on ollut oikein kunnon shoppailumeininki

On varmaan kyllä ihanaa ostella vaatteita tulevalle pikkuiselle. Kuulostavat tosi söpöiltä nuo ostoksesi!
Popella onkin jännät paikat huomenna, peukut pystyssä täällä, että lupa lentämiseen tulee! Eiköhän kaikki suju aivan hyvin. Oot jo tosi pitkällä maha-asukin kanssa!