Ihana Mimosa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmmm, saattanut käydäkin mutta hassua kuinka erillaiset on meidän mieltymykset, en ikinä ole käynyt Mimmun luona näin uskollisesti kun käyn syystä ulkoinen tekijä vaan syystä kuka hän on persoonana. Hän kohtaa minut hetkessä naisenani, hän ei ole sillä hetkellä kuin vain minua varten ja hän aidosti on läsnä niin kehollaan kuin sielullaan. Tätä en ole muilta löytänyt, vika voi olla minussa ja väärässä ajoituksesta jne. Mimmu osui vaan oikeaan aikaan ja paikkaan mutta tosi asia on se etten ymmärrä puhetta sitä onko häneltä vatsa seudulta imetty pari desi vai ei, kuka teille on niin aito kuin hän, hän sanoi kerran minulle että tämä työ on minulle paljon muutakin kuun vain seksiä, minä haluan tehdä työtä jolla pelastan miehiä. Kysyin että mitä tarkoitat ja hän sanoi että niin moni tarvitsee kosketusta ja niin moni tarvitsee sen naiseuden sylin ilman mitään taakkaa tai syyllistämistä vaan ihan sen että olet tärkeä ja ansaitset tulla kosketuksi hellityksi. Mitä kuulette ettö kiinnostaako minua pari desiä imettyä rasvaa. No ei todellakaan kiinnosta!!!

Mimmun pillusta tykkään kovasti. Sen huomaa pillun ulkonäöstä ja tiukkuudesta ettei ole koskaan alateitse synnyttänyt. Hän on kaikinpuolin huippu tyyppi. Jos joku on luojan luoma antamaan pilluaan ja tuomaan sen energian miehille mitä samalla antaa niin se on Mimmu. Kiitos ja nähdään taas 😍

mimmuhan on huippu tyyppi, juuri ei tule käytyä mutta kun tulee niin aina on yhtä mukava käynti, kauheesti ei osallistu miun elättämiseen kylläkään, elättää toiveita seuraavasta käynnistä kylläkin, mukavaa viikonloppua myös tälle joka täällä aina ahkerasti jaksaa dissata, jonkun sekin on tehtävä 😅

Mimmun pillusta tykkään kovasti. Sen huomaa pillun ulkonäöstä ja tiukkuudesta ettei ole koskaan alateitse synnyttänyt. Hän on kaikinpuolin huippu tyyppi. Jos joku on luojan luoma antamaan pilluaan ja tuomaan sen energian miehille mitä samalla antaa niin se on Mimmu. Kiitos ja nähdään taas
mitäs ite Mimmu sanoo kun miesten palautteet lähinnä sun pillun tuntumasta?

Tekeekö naisille? Lahdessa ei ole yhtään tarjontaa naiselle joka haluaisi kokeilla naisen vartaloa. Eroottinen hieronta riittäisi, en haluaisikaan mitään pillun nuolentaa. Kädet hieroisi rintojani ja minä voisin koskea naisen vartaloa.

Kävin tänään hänen luonaan, asun Tampereella ja hän tuli ilmeisesti loppuviikoksi tänne. Täytyy sanoa että olipa hyvää seksiä. Kiihkeää menoa. Kiitos Mimosa Olet todella upea ja mahtavan tiukka kiimainen pillu😍❤️ Kesä tulee ja minäkin tulin 😂