Ihanaa Joulu tulossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jouluihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jouluihminen

Vieras
Mä odotan joulua ihan siis todella paljon.
Harmittaa vain kun Joulu menee niin viikonlopulle. Sekä minä että mieheni ollaan aatonaattona molemmin töissä. Minä kolmeen ja mies ilta seiskaan. Kuopus hoidossa vielä aatonaaton. Koululaiset kotona päivää paria aiemmin.

Mutta vaikka joulu oikeesti vain 3 päivää, niin silti IHANAA. Tai kestäähän se Joulu paljon kauemmin, meillä se alkoi tänään, ekana adventtina ja Joulu kerätään pois vasta Nuutin päivänä.

Meillä taas on ristiriita siitä kumman vanhemmille mennään jouluna.. :/ Mä haluaisin meidän kotiin kun ollaan oltu viimäset 4 vuotta miehen vanhemmilla. No, nyt ollaan sitten joulu kotona kun ei päästy yhteisymmärrykseen... Mut kai se iloks siitä muuttuu :/

Meillä vähän samaa ongelmaa.
Mies haluaisi vanhempiensa luo,minä meidän omaan yhteiseen kotiin.Ei olla viel kertaakaan vietetty joulua ihan kunnolla omassa kodissa.
Vois koittaa et miltä se niinku tuntuu viettää joulua silleen ku omassa lapsuudessa,oisko se samanlaista jne...
Ärsyttää ku tekee aina jouluruuat ja kaiken muun valmiiks,eikä niist kerkee nauttii ollenkaan:/

Ehkä me aletaan tekeen niin et joka toinen joulu anoppilas,ja joka toinen kotona.Oletan siis et kotona vietetty joulu tulee olemaan kiva:)

Yhteistyössä