Ihastuminen toiseen mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hullua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hullua

Vieras
Olen ollut puolitoistavuotta parisuhteessa, ihanan miehen kanssa, mutta jostain syystä suhde on alkanut tökkimään. Tuntuu, että tunteeni eivät ole enään samanlaiset kuin ennen, eikä rehellisesti sanottuna huvita harrastaa edes seksiä kuin harvoin. Riitoja ja erimielisyyksiä on ollut paljon viimeaikoina ja mies on haukkunut minua muutaman kerran ikävällä tavalla. Kotityöt ovat jääneet kokonaan minulle ja niistä huomauttaessa vaan örisee, etten saa pomputtaa. En näe paljoa omia ystäviä, mutta on kuitenkin päässyt käymään niin, että olen ihastunut toiseen mieheen. Mitähän mieltä olette?

Teidän parisuhde ei kuulosta kovin hyvältä, joten kannattaisiko luovuttaa. Ootte olleet yhdessäkin vasta noin vähän aikaa, että periaatteessa pitäisi vielä olla aika hullaantunut

Niin ja se toinen mies ei varmaan narise kotitöistä, sen kanssa seksi on pelkkää ilotulitusta ja erimielisyyksiä on vain hyvin harvoin :D

El ´classico... mitä jos nyt vain yrittäisit saada sen liittosi toimimaan?!

Ei tuo mistään kotitöistä johdu, mutta hienosti on taas perinteiden mukaisesti väritetty aloitus jossa mies on syyllinen ja mamma hakee toisilta mammoilta oikeutusta oman edun tavoitteluunsa ja päämääräämättömyyteensä.

V mitä paskaa. Oikeasti. Toivottavasti mies ymmärtää lähteä ensin, koska puolisoksi ei tuonkaltaista naista kannata kenenkään ottaa tai sellaisena pitää.

Jos teillä ei ole mitään yhteisiä velvotteita, kuten esim. Lapset tai yhteinen omaisuus, niin hankkiudu miehestä eroon. Jos jo noin lyhyen ajan jälkeen tökkii, niin parempaa ei ole luvassq.

Perinteiden mukaan väritetty alotus tosiaan joo. Mies on tällä hetkellä työttömänä kotona, joten aikaa kotitöille ja suhteelle pitäisi ainakin minusta riittää? Lapsia ei tosiaan löydy. En tässä mitenkään yritä itseäni puolustella, mutta alan olemaan aika loppu. Tahdon miehen, joka vie roskat pyytämättä, eikä vasta kymmenen kerran sanomisen jälkeen.

Niin ja se toinen mies ei varmaan narise kotitöistä, sen kanssa seksi on pelkkää ilotulitusta ja erimielisyyksiä on vain hyvin harvoin :D

El ´classico... mitä jos nyt vain yrittäisit saada sen liittosi toimimaan?!

Miksi ihmeessä??? Jos kerran lyhyen yhdessäolon jälkeen toteaa, ettei suhde toimi, kiinnostus on loppumassa ja itse ihastunut toiseen, niin miksi ihmeessä jäädä väkisin toimimattomaan suhteeseen ja yrittää saada sen "toimimaan"? Mitä se edes sinuta tarkoittaa, että suhde toimii???