Inhoan yh-äitejä.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuet pois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap, olet selkeästi katkera ja onneton ihminen. Voisit ottaa jonkun hieman laajemman katsauksen yh-äitien elämään, ennenkuin tulet tänne esittämään ahdasmielisiä kommenttejasi. Itse olin 3lapsen yh jonkun aikaa, ja voin kertoa, että ne yhteiskunnan romakat tuet töissä käyvälle yh-äidille olivat tasan se korotus lapsilisään. Asumistukea en ole hakenut koskaan, koska olen töissä, saati sitten rahaa sossusta. Senkin ymmärrän, että jos ei sitä työpaikkaa ole, niin silloin ehkä joutuukin etuisuuksia ja avustuksia hakemaan, mutta niinhän joutuvat ihan pariskunnatkin hakemaan jos raha ei elämiseen riitä.
 
Voi kuule ap, tässä maassa on paljon turhemmankin asian kuin lapsen takia ihmisiä kotona ja tuilla. Niitä on semmosia vätyksiä olemassa tässä maassa, että heiltä jos keneltä kiristäisin rahahanoja.. Ei ne yksinhuoltajat missään rahoissa kieriskele, mieti nyt mitä kaikkea lapselle pitää ostaa.. Ja nyt tietenkin luulet, että minä olen yh, koska puolustelen. En ole, mutta hyvin läheltä olen nähnyt, kuinka tiukkaa on vaikka kävisi töissä.
 
En valita, tosin minulle ei sossu mitään maksakaan. Ja sinäkin puhuit yhdestä vaikka yleistit moniin. Eipä yh saa sossusta yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan ei-yh on oikeutettu, esim työtön, sairaseläkkeellä olija, eläkeläinen, opiskelija jnejne..
 
Eli haluat lapset vielä syvempään ahdinkoon kuin nyt! Suurimpana kärsijänähän aina on se lapsi ja hän on viaton ihan kaikkeen. Suomessa maksetaan turhia etuuksia liian helposti, se on kyllä totta, mutta en lähtisi kuitenkaan lapsiperheitä rokottamaan. Koska lapsissa on tulevaisuus ja heillä on tarpeeksi kurjaa jo nytkin elää köyhyydessä.

Ihmiset, joilla on lapsia ovat yleisesti ottaen kamalia. Kaikki pitäisi saada ilmaiseksi. Töissäkään eivät jaksa mitään, teetättävät työt muilla. Ovat aina väsyneitä ja pahantuulisia. Jos joku ei tee lasta ja pitää itsestään hyvää huolta. Haukutaan itsekkääksi, kovaksi ja kylmäksi. Jokaisen pitäisi ihastella ja palvoa heitä, kun heillä on lapsi ja antaa heidän joka asiassa olla etunenässä. Puhuvat aina niistä lapsistaan, vaikka ne jutut eivät ketään kiinnostaisikaan. Olen kurkkuani myöten täynnä ihmisiä, joilla on näitä sinappikoneita. Tajuaisivat edes olla hiljaa niistä kakaroidensa tekemisistä. Jokaiselle joka tekee enemmän kuin yhden lapsen, pitäisi määrätä sakkorangaistus. Olen koko elämäni kärsinyt näistä ihmisistä, joilla on lapsia. Ovat aina olleet haukkumassa ja halveksimassa minua, kun en ole kakaroita tehnyt, vaan elänyt rikkaan ja hyvän elämän itselleni ja mieheni kanssa. Työpaikkoihin ei enää saisi päästää lapsettomia ja niitä, joilla on lapsia sekaisin. Olisi hyvä ilmapiiri ja työt tulisi tehtyä, kun näitä sinappikoneiden omistajia ei olisi paikalla laiskottelemassa ja kersoistaan puhumassa.
 

Yhteistyössä