N
nnnnn
Vieras
Ap, olet selkeästi katkera ja onneton ihminen. Voisit ottaa jonkun hieman laajemman katsauksen yh-äitien elämään, ennenkuin tulet tänne esittämään ahdasmielisiä kommenttejasi. Itse olin 3lapsen yh jonkun aikaa, ja voin kertoa, että ne yhteiskunnan romakat tuet töissä käyvälle yh-äidille olivat tasan se korotus lapsilisään. Asumistukea en ole hakenut koskaan, koska olen töissä, saati sitten rahaa sossusta. Senkin ymmärrän, että jos ei sitä työpaikkaa ole, niin silloin ehkä joutuukin etuisuuksia ja avustuksia hakemaan, mutta niinhän joutuvat ihan pariskunnatkin hakemaan jos raha ei elämiseen riitä.