*Haukotus*
Meillä meni viimeyö, tai no, ei koko yötä, hiirtä jahdatessa!!!! Juoksenteli meidän makkarissa! Loppujen lopuksi oli koko poppoo hereillä ja jahdattiin sitä hiirtä kissan tykö... joka oli kuin karvinen, olis vaan halunnut takaisin nukkumaan!!!!! No, ukko sai sen kiinni loppujen lopuksi ja heitti ulos. Aikansa kesti että kaikki sai taas unenpäästä kiinni.
Jahas, vai on täti kadonnut... hmm... toivotaan että myös pysyy siellä! Haaaidii bd bd bd bd ja Jooooox, nuohan voi olla ihan oireita mistä vaaan!! bd bd bd!!!!!+++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Lähetetäänkö ryhmätilaus testeistä? Tosin, mulla ei edelleenkään ole tuntemuksia _mistään_, alavatsa nippailut jatkuu ja onhan tässä vielä aikaa......
Voi vitsi, Haidi mua jänskättää, mitkäs sulla on olot? Eikös sulla olllut ne megaovis oireet tässä kierrossa?
Mitäs vielä piti... Joox, tulikos kakku syötyä? Ja isukki oli tyytyväinen? Kohta onkin taasen juhlaa, kun on isänpäivä. Tuli tuosta mieleeni, että mun apella on äitienpäivänä synttärit! Siis tietty silloin kun osuu kohdalleen.
Tehiskin piipahtanut, vilkutuksia sinne!! Ei yksi paplari vielä dementiaa tee! On se hyvä että on lapsia huolehtimassa, jos äidiltä jotain unohtuu.

Tuosta saisikin hyvän sananlaskun, vähän niinkuin ei yksi pääsky vielä kesää tee...