Huomenta Kaikille! Huomaattekos, minä olen kirjautunut! (kun aina on niin kiire...)
Haidille heti alkuun matikantentti onnea, vaikka taitaa paperi olla jo palautettukkin.. toivottavasti ei tarvi lähteä uusimaan, vaan kunnon vitonen paukahtaisi.. (siis onko teillä 1-5 arvostelu vai perinteiset kouluarvosanat?)
Jahas, vai koiranimigeetä.. mietimpä sitä vähän myöhemmin. Kai se koirallakin on vähän sellainen että sitten kun näkee itse otuksen, niin huomaa että sehän on ihan -- näköinen. Laitan (joo.. kun ehdin ja pääsen kotikoneelle) juttua meidän rontista suljetulle myöhemmin. Ronttikin on ihan hyvä koiran nimi =)
Rauhallista ja supistelematonta viikonloppua Safiirille!
Safiirin laitoskassista keksinkin geetä lisää; eli, onko teillä ollut oma yöpaita laitoksella mukana? Tai aamutakki?
Ite en ole ottanut, vaan nauttinut siitä että vaikka vaihtaisi 100 kertaa päivässä puhtaan, oma pyykkikasa ei kasva. Toisaaltaan, olis ihana olla omassa aamutakissa... (heh, ihan kuin olisinkin lähiaikoina lähdössä laitokselle..)
Tittilläkin todennäköisesti ovista pukannut, sehän on hienoa! Eiköhän siellä jälkitarkastuksessakin sitten todeta että kaikki on jees ja sitten vaan norsunkäännökseen
Tehis vaan jatkaa meidän jännityksessä pitoa =) Toivottavasti meidän ukko kuule tota vauva addikti hommaa, se kyllä pistäis vaikka kalsarinsa vetoa että sama "vaiva" löytyy sen omalta eukolta!
Vitsi Ohdakkeenkukka!!!!!!! Miten sä oot onnistunut saamaan noin monta senttiä vyötäröltä pois???? Nyt kyllä heti kerrot.... oot kuiteskin teleportannut ne mun vyötärölle!!!!! Arvatkaas miltä tuntui katsoa lomakuvia kun bikinit tursuaa... AAAARGH... oikeesti, emmä tiennyt että mä olen niiiiin tursahtanut! (Nyt hengitetään syyyyyvääään ja rauhoitutaan...)
Onko sulla kaavat valmiina? Tai malli? Varmaan tulee upee!
Ite tein joskus kastemekon, kaveri piirsi ja leikkas mulle kaavat, niin se loppu olikin jo helppoa... ainakin kun näin jälkikäteen muistelee

Ja aivan ihanalta kuullostaa sun sormus! Saisitko kuvan siitä suljetulle?
(Ainiin, itekkin piti sitä kuvapuolta askarrella.. yritän viikonloppuna!)
Mä olen varmaan saanut auringonpistosenergiaa! Meillä paistoi taas (!!!) tänään aamusella aurinko ja mulla on pitkästä aikaa niiiiin energinen ja _hyvä_ olo, että! Kyllä tätä päivää onkin odotettu, tuo pimeys tuntui jotenkin niiiin... painavalta.
Moi!