Isompaa Pesuetta Haaveilevat 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ja listaustakin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Papu, mää kävin tuonne Kermeihin just kommentoimassa teikäläisen kateutta...

Ihan muuten vaan aattelin alotella pakkaamisen. Meillähän lapset on syntyneet viikoilla 39+2, 38+3 ja 37+3. Sarjaan sopis "loistavasti" että Nelkku syntyis 36+jotain... Ja on mulla tosiaan supistellu välillä kivuliaastiki. Ei vaitiskaan. Toivottavasti Nelkku matkustaa kyytissä vielä pari viikkoa. Vaikka saa nähdä, mitä keskiviikkona äippäpolilla sanotaan kun menen kokoa arvioituttamaan.

Papu, älä siellä peukuttele :D
Tuntisin itseni vähintäänkin idiootiksi, mikäli odottaisin plussaa niin kauan kun on edes jonkinmoinen ehkäisy menossa ;} no such luck, en ole koskaan ollut mitenkään onnekas immeinen :}

Uusi duuni maittaa taas ainakin toistaiseksi! Täällä olen kuin oman itseni herra eikä alaisista tietoakaan :}

Ruokkiksella kävin ostamassa hääpuvun alushametta varten violettia tylliä :P Viimeviikolla löysin tosiaan alesta pukuun korsetin 6 egee ja popot 8 egee. Sormuskin löytyi tammialennuksesta ja alitti nipinnapin kipukynnyksen. Jännä juttu kun sovitin sitä sormusta niin sen jälkeen ei enää mikään muu sormus kelvannut lähimainkaan :/

Loistavaa alkanutta pakkasviikkoa koko porukalle :}

Minulta halakiaa kohta piä...tämän elämän kanssa...taas on tyttö kuumeessa, kun ei oo viel entisestäkään parantunut. Tää on ihan mahdotonta sovittaa yhteen omaa koulua, lapsesta huolehtimista, lääkärissä käytniä jne. Maaseutukylässä kun asuu, ei lääkäriin pääse enää iltaisin vaan pitää mennä kaupunkiin. Jos terveyskeskukseen yrittää on soitettava heti aamulla klo 8 aikaa, eli silloin olen jo matkalla koiluun, jos ajan saa, täytyy tulla takaisin ja olen toisten kyydissä, en siis pääse kotiin ennen iltapäivää ja sit taas on lääkäri kiinni, iltapäivystykseen pitäisi alkaa soittaa klo 14 ja silloin istun tunnilla...voi helvetti sentään tätä systeemiä. Hetken jos olet tunnilta pois, saati kokonaisen päivän se kostautuu mahdottomana määränä kirjoittamista jne...hyvin pyyhkii ja huomenna taas tentti...tekis mieli heittää rukkaset naulaan, vaan ei auta valittaa oma valinta taas kerran...grrrrrrr....ja ei kun tien päälle taas...kuulumisiin!!!

T: Haidi jolla on taas sellanen vauhti, että kipinää kannukset lyö

Huh.. *ojentaa Haidille vaahtosammuttimen*... ihan varuiksi, ettei helmat kärähdä kun kipinää leiskaa! Aika vauhtia on! Joo, noi tänvuotiset räkätaudit on ollut tosi rankkoja ja tuntuu kun yhden saa kuntoon niin toiset sairastuu. Ja järkyttävän kovia kuumeita! Tuo on mun mielestäni huono puoli kun asuu hieman syrjemmässä, että on sitä matkaa ja mikään ei ole auki "virka-ajan" ulkopuolella.. Tsemityksiä Haidi, loppu häämöttää!!

Kiitos Safiirille! Tuleppa kertomaan sitten mitä siellä äippäpolilla todettiin. Tiedättekö muuten sukupuolea ?

Ohdakkeenkukka onkin löytänyt toosi halvat hankinnat hääpukua varten, vau! Teetkö ihan ite pukusi? Millaisen sormuksen valkkasit(te?) ?

Suljetulle en nyt ole ehtinyt.. (joo ja lääkityskin pitäisi taas saada kuntoon ;) )

Mikäs on Tehiksen tilanne?? (vanha vakoilija minä...)

Jahas, takaisin todellisuuteen ja töihin, heippatirallaa!

Safiiri, kyllähän se kuitenkin pian selviää :) Millaiset muuten on olot? Supisteleeko kovastikkin? Huomasin muuten että olin hassusti kirjoittanut (taas) tuon sukupuolea???!! ...lta... hups..

Täällä mä, töitä on taas kerääntynyt niin paljon ettei ehdi tänne, ja seuraavat parikolme viikkoa on niin kiireistä kun täytyy kaverinkin työt tehdä niin eipä juuri ehdi luuraamaan. Ja mielialakin on vähän alavireinen, en viitsi täällä sitä niin kauheasti marista. Vauvakuume tärähti nyt aivan sairaasti taas päälle, olen asiaa pyöritellyt mielessäni sen miljoona kertaa ja tähän tulokseen aina päädyn että kerran on vielä kokeiltava, en pysty tähän tätä jättämään. Mies taasen juuri perjantaina vakuutteli tyttärelleen että enää ei yritetä vauvaa. Kiva. Ei olla edes vielä keskusteltu asiasta, ensi viikon perjantaina vasta jälkitarkastus ja sen jälkeen ajattelin että asiasta puhutaan kun edes kuullaan antaako ne lääkärit meille edes mitään toivoa...

Mut nyt taas pakerrettava ahkerasti, heippa taas!!

Voimia paljon Tittille sekä töihin että piristyksiä _ja_ voimia myös mielialaan! Kyllä nuo miehet osaa välisteen (??!!) olla sitten tosi hoopoja, tottakai miehes nyt pitäisi ensin puhua asiasta kuitenkin sun eikä tyttären kanssa. Ei ne vaan aina ymmärrä asioiden tärkeysjärjestystä.. No, ainahan sen miehen mielen voi kääntää ;)
Toivottavasti jälkitarkastus sujuu hyvin! Ja mun puolesta tervetuloa "narisemaan" ! Ei sitä itekkään jaksa aina (hmmm....) olla aurinkoisella tuulella.

Tänks Papu. Joo mun mies on oikein erityisen kuuluisa maailman isoimmista ja rupisimmista sammakoista jota se suustaan päästää... Eräänkin kerran itkua tuhertanut sen sanomisista, se kun ei vaan ikinä jaksa miettiä mitä suustaan päästää. Ja selitys on yleensä ollut vaan "mä nyt vaan oon tällainen norsu... " Heh. Luulis mun olevan nyt jo tottunut siihen mut ei niin ei. Mut positiivista kyl on että sen mielen tosiaan voi tässä asiassa helposti kääntää, ainakin luulen... ; )

Haidi täällä tsemppausten tarpeessa. Täältä lähtee armottomat tsempit sinne päin! Koitahan kestää/sietää/jaksaa jne jne.

Ja Tittille myös tsempit isännän kanssa! Vai norsun kanssa se Titti elelee, hih.
Toivottavasti jälkitarkastuksessa annetaan ainakin mahdollisuus vielä... Ei muuta kun isäntää vokottelemaan.

Täälläkin tuo on välillä ruvennut jarruttelemaan viitoshanketta. Ja itsehän en myöskään ihan täysin varma tuosta vielä ole.. Toisaalta ja toisaalta. Jotenkin on vaan olo, että yksi meidän perheeseen kuuluu!
Meillä kyllä isäntä on helposti ylipuhuttavissa, jos se nyt tuossa yrittää kovinkin jarrutella. Ja ainahan voi kiristää, että ilman kumia tai ilman kokonaan :-D
Niin, olettaen siis, että vielä en raskaaksi ole tullut... Papu käynyt luurailemassa :-)
Ilmeisesti viivanpaikka tuli perjantaina testiin. Siis ei sitä voi edes haamuksi sanoa ja tosiaan oli tuollainen halpismarkettitesti. Testasin uudelleen, koska epämääräistä oirehdintaa tässä edelleen on ollut. Ilmeisesti kuitenkin vasta ovista yrittelee tää mun kroppa, koska jotain sen tapaista limailua hieman havaittavissa. Mutta eipä tästä ota selvää. Eikä tämä ole yllätys. Pari romaania oviksenmetsästyksestä voisin hyvin kirjailla :-D Ehkä kuitenkin vielä varmuuden vuoksi testailen loppuviikosta kunnon testillä tai sitten en...

Tehis

Ai niin, mä olin viime viikolla huomaavinani oviksen, saas nähdä, ensi viikolla siis pitäisi alkaa menkat jos näin oli. Vähän vaikea muutenkin sanoa tästä kropasta nyt mitään kun ei ollenkaan normaali olo vielä. Sisuskalut on ilmeisesti sitä mieltä että synnytetty on ja ravintoa pitäisi vauvalle saada kun aivan järjetön nälkä koko ajan!! Ei oikein naurata kun muutenkin syksyn saldoksi jäi vain neljä ylimääräistä kiloa... = (

Noh, ensi viikolla ollaan taas paljon viisaampia, onneksi on niin paljon töitä ettei kauheesti ehdi asioita nyt miettimään.

Nii ja miehen nimitys on meillä ollut "norsupossu", jostain syystä... ; D

papu kyseli suppareista. Niitä on ollu jo jonku aikaa usein ja melko tiheäänki (vaikka ihan vaan istun paikallani). Välillä tuntuu se menkkamainen polttelu lievänä. Mutta vaan lievänä. Aikaisemmat synnytykset mulla on lähteny käyntiin suoraan noilla menkkamaisilla poltteluilla, mutta jotka on heti kättelyssä ollu melko voimakkaita. En siis oo "tosissani" vielä säntäämässä yhtään minnekään. Ja toivottavasti en vielä säntääkkään - ekaluokkalainen menee viikonloppuna partioleirille ja pettymys ois valtava jos ei sinne pääsiskään. Lapset nimittäin menee anoppilaan mun laitoksella olon ajaksi.

Taas mennään, joten heissulivei.

Aamunavaus...kello on lyönyt jo seitsemän:)
Täällä pirteenä kun peipponen ja valmistautuu tenttiin mikä on meikäläisen huonoin laji aiheeltaan, eli matikkaa pitäs laskee:( mutta onneksi on uusinta mahdollisuus.
Täti pakkailee kamojaan ja lupaa tulla ajallaan taas ensi kuussa...ärsyttävän täsmällinen:) toisaalta taas tietysti ihan hyvä, sillä olis ikävää jos toiveet alkais nousta korkeuksiin ihan turhaan.
Laitetaas koiralle nimi TOP-10 tänne teille päivän kuluksi:)
Keksikääs siis meitin tulevalle luffelle nimi...sukupuoli...munallinen:)
Tessut turret ja murret eivät tule kuuloonkaan, eikä sellaiset pikkupuudelin nimet kuten esim. fifi:)

Matikankoemenestystä Haidille! Laita vaikka suljetulle tarkempaa kuvausta teidän tulevasta koiruudesta. Muuten ei tiietä keksitäänkö pörröiselle lapinkoiralle vai hoikalle vinttikoiralle ;)

Rasmus,Roope,Musti (ylläri) Mörri ja musta oli ihana kun kaverilla oli saksanpainenkoira ja se oli Zorro!!
Joo,paljolti koiran ulkonäkö sanoo nimen sillä Mörriä ei kai karvattomalle taikka Mustia valkoiselle....

Pahan gallupin pisti Haidi :-)
En ossaa tähän sanoa ja kun ei tosiaan ole tietoa minkälainen koira, niin en vielä sano mittään. Ehkä jossain vaiheessa olet rodunkin paljastanut, mutta eipä nyt muista.
En oikein ole muuten koiraimmeisiä. Juu, ampukaa vaan :-D Multa puuttuu kokonaan joku geeni, kun eläimet yleensäkään ei ole kauhean lähellä mun sydäntä. Mutta kyllä muakin aina kaikki rääkkäysasiat kirpaisee ja eläinvauvat herättää jotain aisteja ym., mutta itselleni en oikein lemmikkiä himoitse. Tuolle isommalle tytölle on tullu munkin puolesta tuota eläinrakkautta :-) Hän ottas vaikka käärmeen, kunhan jonkun elukan saisi, yäks.
Isäntä muuten eilen tuumasi, että mulla taitaa olla addiktio. Ihmettelin kovasti, että mikäköhän... Kuulemma olen vauva-addikti. Ei voi muuta olla, kun just on vauvan saanu ja taas haluaa :-)

Tää mun alavatsaelämä on kyllä niin omituista, että täytyy varmaan kohta gyne tilata. Jos ei ole ovis tulossa, eikä raskaana, niin mikähän se jomottelee... Illalla oli myös huonoa oloa, taas. Arvelinkin, että tässä iskee joku vatsatauti, mutta ei nyt aamulla ollu enää mitään. Ja nämä kun ei ole mitään valeraskausoireita :-D Olin oikein tyytyväinen sen negatestauksen jälkeen. Kai se on pakko vielä uudelleen testata :-/

Haidille tsemppiä matskun kaa... (On muuten mun lemppariaine, ollu aina.)

Tehis

Peukutan Tehikselle bd vai oliko se db :D

Koiruuksille nimiä..hmmmm....Hurtta, Mörkö, Harmi, Indi, Jimi, Jami, Jones, Niilo, Nalle, Toivo.. Joko siinä oli kymmenen :}

Luin netistä että e-laastari aiheuttaa enemmän raskauden kaltaisia oireita kuin muut ehkäisyt. Ja näinhän se nyt sit taitaa olla. Rintoja aristaa, pahoinvointia, kohdunkiinnikkeiden vihlaisuja yms.
Pakko sanoa että tämä on todella masentavaa kun niin kovasti itse toivoisi vielä pienokaista..ja sitten vielä kroppa toimii näin :'( eikä tietenkään mies tajua mitä mä murjotan.

No jotain positiivista edes, olen dieetannut muutaman päivän ja kolmen viimeisen vuorokauden aikana lähtenyt viisi senttiä vyötäröstä.
Hääpuvun korsetti tuli eilen postissa ja kummasti se motivoi! ;}
Papu, sormus on kapea valkokultainen timanttisormus. En ole perinteinen timantteja haluava nainen (alunperin halusin smaragdia), mutta se vain jotenkin..kolahti :}

Ainiin jäi sanomatta..
Papu, kaason kanssa koitetaan se puku räpeltää kasaan juu :P
En ole mikään huippuompelija mutta kätevä käsistäni kuitenkin ja kuvittelisin saavani siitä jonkinmoisen..onneksi on olemassa pukuvuokraus ;}

Huomenta Kaikille! Huomaattekos, minä olen kirjautunut! (kun aina on niin kiire...)
Haidille heti alkuun matikantentti onnea, vaikka taitaa paperi olla jo palautettukkin.. toivottavasti ei tarvi lähteä uusimaan, vaan kunnon vitonen paukahtaisi.. (siis onko teillä 1-5 arvostelu vai perinteiset kouluarvosanat?) ;)

Jahas, vai koiranimigeetä.. mietimpä sitä vähän myöhemmin. Kai se koirallakin on vähän sellainen että sitten kun näkee itse otuksen, niin huomaa että sehän on ihan -- näköinen. Laitan (joo.. kun ehdin ja pääsen kotikoneelle) juttua meidän rontista suljetulle myöhemmin. Ronttikin on ihan hyvä koiran nimi =)

Rauhallista ja supistelematonta viikonloppua Safiirille!
Safiirin laitoskassista keksinkin geetä lisää; eli, onko teillä ollut oma yöpaita laitoksella mukana? Tai aamutakki?
Ite en ole ottanut, vaan nauttinut siitä että vaikka vaihtaisi 100 kertaa päivässä puhtaan, oma pyykkikasa ei kasva. Toisaaltaan, olis ihana olla omassa aamutakissa... (heh, ihan kuin olisinkin lähiaikoina lähdössä laitokselle..)

Tittilläkin todennäköisesti ovista pukannut, sehän on hienoa! Eiköhän siellä jälkitarkastuksessakin sitten todeta että kaikki on jees ja sitten vaan norsunkäännökseen ;)

Tehis vaan jatkaa meidän jännityksessä pitoa =) Toivottavasti meidän ukko kuule tota vauva addikti hommaa, se kyllä pistäis vaikka kalsarinsa vetoa että sama "vaiva" löytyy sen omalta eukolta!

Vitsi Ohdakkeenkukka!!!!!!! Miten sä oot onnistunut saamaan noin monta senttiä vyötäröltä pois???? Nyt kyllä heti kerrot.... oot kuiteskin teleportannut ne mun vyötärölle!!!!! Arvatkaas miltä tuntui katsoa lomakuvia kun bikinit tursuaa... AAAARGH... oikeesti, emmä tiennyt että mä olen niiiiin tursahtanut! (Nyt hengitetään syyyyyvääään ja rauhoitutaan...)
Onko sulla kaavat valmiina? Tai malli? Varmaan tulee upee!
Ite tein joskus kastemekon, kaveri piirsi ja leikkas mulle kaavat, niin se loppu olikin jo helppoa... ainakin kun näin jälkikäteen muistelee ;)
Ja aivan ihanalta kuullostaa sun sormus! Saisitko kuvan siitä suljetulle?
(Ainiin, itekkin piti sitä kuvapuolta askarrella.. yritän viikonloppuna!)

Mä olen varmaan saanut auringonpistosenergiaa! Meillä paistoi taas (!!!) tänään aamusella aurinko ja mulla on pitkästä aikaa niiiiin energinen ja _hyvä_ olo, että! Kyllä tätä päivää onkin odotettu, tuo pimeys tuntui jotenkin niiiin... painavalta.

Moi!

Pikaisesti täältä, meillä oli viime kesänä kissa nimeltä Musti... ; )

Mää kans ihmettelen tätä kroppaa, jos en tietäis varmaksi niin luulisin olevani raskaana... Eilen repäisi niin kovasti kans nivusesta että piti oikein pysähtyä miettimään mikä se oli. Ja tää nälkä on ihan kauhee, tissit on vieläkin ihan turvoksissa jne jne.. Kyl luulis jo tässä vaiheessa alkavan helpottaa mut ei millään. Hö. Tulis nyt vaan ne menkat niin vois haaveilla vähän eteenpäin elämää...

Yhteistyössä