ISOmpaa pesuetta haaveilevat 26

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo xo)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenia täältä sateen keskeltä
Joox...kiitos kysymästä kyllä ne soitti ja tää peruuntuneen pennun kasvattaja oli jo hoitanut asiat siihen malliin sinne uuteen paikkaan, että pentu on sieltä meille varattu. Odotamme siis sinne lokakuulle, että on luovutusikäinen. Pennuthan ovat nyt vasta 3vrk:n ikäisiä:) syyskuun loppupuolella päästään katsomaan kunhan pennuilla 5 ikäviikkoa täyttyy.

Täti koputtelee ovella mut en oo jaksanu käydä sille ovee avaamassa...tulkoot samalla ovenavauksella kun lähden apteekkiin. Isompi tyttö karmeessa räkätaudissa ja kuumeessa. Niin että liikkeellä on jo syystaudit, ketä alkaa kolottaa johonkin.
Mua ei kolota kun mahaa ja syynkin tietää...tänäänhän sen tätin pitikin tulla kp34!

Joox, toivottavasti toi uni on ainoa minkä tartutin, meinaa kun meilläkin kurkkuja ollut tällä viikolla kipeenä ja poitsuhan viikonloppuna nuhisteli jonkun verran. Mut kyllä joka paikasta tällä viikolla kuulunut flunssauutisia että se on sitten syksy tullut...

Lisää huonoja uutisia pojan tarhasta.. Eilen oli sillä käynyt vahinko ja oli tullut lasti housuun. Illalla kun avasin pyykkipussin niin kiva, lasti oli edelleen siellä pöksyissä!!! Olisi ne nyt voineet edes vähän huuhtoa! Vitsit että otti päähän... Mies oli kyllä heti ekasta päivästä sitä mieltä että tää samainen hoitaja on laiska, näköjään sit on.. Kyllä edellisessä paikassa housut aina huuhdottiin jos jotain vahinkoja kävi. Mur.

Mitäs kivaa tänään?? Ainakin on perjantai!!!!!!! Tytöt lähtee isälleen viikonlopuksi ja poitsu huomenna olion kanssa jokusen tunnin Espoossa jossain korismatsissa, olis muutama tunti ihan itelle aikaa!! Menee kyl varmaan maatessa tai sit siivotessa, huoneiden vaihto on vielä kesken kun ei vaan ole jaksanut... Mut kyl soffa taitaa voittaa...

Lekuriin olis kai tänään vielä mentävä kun tuntuu olevan tuolla alakerrassa joku pöpö valloillaan, öyks... Kassotaan pääseekö neuvolan kautta vai yksityiselle asti mentävä. Vaavi on ainakin entisensä kaikesta huolimatta, mellastaa kuin viimeistä päivää. Olio ei ois aamulla millään päästänyt mua sängystä kun siitä oli niin hauska tunnustella potkuja...

Vitsi, kahvia teki niiiiin mieli että hain kupposen, vedetään sit Rennnietä perään. Nyt täytyy nauttia tästä ihan täpöllä... ; )

No mut toihan on hienoa, Haidi !
Tosihienosti toimittu tolta kasvattajalta,
vastuullista toimintaa kun perui sairaan pennun ja hoiti asiaa vielä
eteenpäinkin ;o) Wautzi !
Toivon mukaan saatte sen(kin) vauvan sitten kotiin lokakuulla.

Njäh, seuraavax se täti perskule tulee sit meille.Pöh ja pah.

Mun faijan pitäis tänään palautua sieltä jenkeistä,
mua hiukan jänskättää kun se oli siellä Grand Canyonissa ja uutisista kuulin,
et just silloin siellä joku pato murtui ja turisteja satamäärin jääny veden vangiks....
muuta tietoa ei kerrottu. kääks!

terppa emot

Kiva juttu että toinen koiruus löytyi, ja mun mielestä sen edellisen ehdokkaan kasvattajan asioiden hoito kertoo vaan siitä että on todellakin vastuuntuntoinen kasvattaja eikä luovuta sairasta koiraa rahan kiilto silmissä. Niitä todella löytyy semmosiakin kasvattajia!

Voi hellusia 3vrk ikäsiä pötköjä. Muistanko oikein että Bernin paimenkoira on kyseessä?

Räkikset on joo alkanu.. meillä kans esikoinen yskii ja niiskuttaa. Lacto sevenit on alotettu, josko edes joltain taudeilta vältyttäis (lue vatsataudilta)

Katakin oli pyörähtäny, MOI =) multa onkin menny ihan ohi Miskan sairastelut (en o kyllä tainnu lukea yhtään sun kuulumisia sen jälkeen kun Miska syntyi ja ite odotin ÄrrÄÄ) Lekurissa ramppaamiset on varmaan tosi rasittavia, toisaalta hyvä että tutkivat ja pois-sulkevat. ootkos muuten Maisaa nähny (sitä palstailija Maisaa siis ;-) ) Ei ole hän syyskuisissakaan käyny pyörähtelemässä. En mäkään siellä pahemmin kirjottele kyllä..

Oonkohan muuten muistanu tänne ollenkaan hehkuttaa meidän sälleistä? No tässä linkki (toivottavasti onnistuu, en meinaan ole mikään velho näissä tietsikka hommissa...)

http://www.aijaa.com/v.php?i=2583362.jpg

Ny kermien kautta hommiin, jos vaikka sais tänään jotain aikasekskin...

Samat sanat, Titti !

Meillä olio niiiiiiiin superallerginen kipsuleille,
ettei voi edes samassa talossa olla, jossa on kissoja joskus ( edes vuosi sitten )
ollut....eikä auta mikään lääke.
Oliolla kotona asuessaan ollu aina kissoja,
tää allergia puhkesi vasta kun muutti kotoa....outoo!

Meillä ei olio ole vaan olion pojat!!! Viddu, koko perhe joutuu siitä kärsimään. Vieläkin harmittaa kun se viime kesäinen kisuli jouduttiin antaa pois kun toiset meinas tukehtua.. Se oli niiiin ihana kisu!! Nyt odotetaankin aikaa kun 15 v poika olis niin iso ettei enää meillä asuis niin voitais kokeilla uudestaan...

Poskiontelontulehdus. Eli aikas karsea olo eikä tosiaan ajatus juokse. Joten huomattu on, syksy on tullut!
Onneksi lapset vielä toistaiseksi suht ok. Jos vaikka ainaski ite ehtis ensin potea tämän pois alta.

Haidi, ikävää kun ette nyt sitten saaneetkaan hauvaa. Mutta yhdyn edellisiin, eli tosi fiksu kasvattaja. Joku olisi voinut tyrkätä vaan pennun teille kaikesta huolimatta.

Eikös me nyt vihdoin saatais jo se täti kadotettua? vaikka kokonaan maan päältä;-)

Voi ku sais vaan mennä nukkumaan, äääh

Puh, tänään ollut kiirettä ja ajatukset muualla... Päiväkodin täti kävi nuoremman kanssa terveyskeskuksessa näyttämässä sinistä peukaloa. Ei ilmeisesti ole poikki, mutta verenpurkauma kynnen alla tekee tosi kipeäksi. Voi poikarukkaa! Jäänyt peukku lelulaatikon painavan puisen kannen alle.

Täytyykin lähteä tästä piakkoin hakemaan lapsia tarhasta. Se on moro ja hyvää viikonloppua kaikille!

Mipsalle ja muillekin tukkoisille pikaisia paranemisia! Eikös se niin ole, että viikonloppuna on sopiva aika sairastaa ettei vaan jäisi töistä pois. :-/

Päiviä!!

Paranemisia kipeille!! Täällä kurkku ei ole kovin pahana enää, toivottavasti tällä pääsis ettei nuhaa tms tulis.. Lääkekuurin eilen sain alakerran pöpöä vastaan, aikas metka juttu sekin... Lekuri ei edes tutkinut, kuunteli vain oireet ja määräs lääkkeen!! Toivottavasti tehoaa kuitenkin... Ainakin vatsan saa sekaisin mikä on sinänsä tervetullut ilmiö kahden kuukauden järisyttävän ummetuksen jälkeen!!!! XD

Ihana rauha täällä, ihan issekseen saa olla! Ja täällä koneellahan se on tietty menny... Pyykkikone juuri kuului lopettavan ekan kierroksen, ne ainakin pitäis venyy laittaa. Jos sit menis odottelee keihäänheiton finaalia jo nyt tonne soffan pohjalle, ihanaa...

pikanamoit tännekki

Voi vitsit Titti! Vähänkö olis luxusta viettää HILJAINEN minäitte päivä... Nauti munki puolesta.

Mä täällä siivoon... ruokis just meneillään. oottaa vielä ihan armoton määrä viikattavia pyykkejä, ja ylläripylläri! se sattuu just oleen mun nro1 inhokkihomma. jipijipi

ei maar, ei auta nyt itku markkinoilla son mentävä vaan hammasta purren!

hauskaata päivää kaikille terkuin GRRRR-ÄssÄ

Lauantaita
Täällä taas siivoillut olen koko päivän...tätiä odotellessa...ei pahalainen tullutkaan vielä...hmm??? Luomukiertoko venyttää, plussaa en ainakaan odota. Tai ainahan sitä odottaa, mutta tuskin näin yllättäen.
Akvaarion suursiivouksen juuri päätin, viel pitäs petivaatteet puhtaat sänkyyn laittaa ja mattoja lattialle, niin sit taas kelpais hetken. Olio lähti kuopusta hakemaan kotiin yökylä reissulta. Räkis leviää vaan, oliolla kurkku kipee ja pari päivää köhinyt. Mulle se tietysti iskee kun koulu alkaa maanantaina. Höpinät sikseen ja hommia jatkamaan, saa sitten illalla löhötä töllön ääressä hyvällä omallatunnolla.
Kukas se kyseli...Ässäkö...Berni on juu tuo rotu mikä on tulossa meille.

Hellou, leidit !

Ikeassa käyty naapurinrouvan kanssa ( ilman lapsia !!!!)
kyllä helpotti tasa kun parituntia sai ihan aikuisseurassa vaan olla ;O)

Pinkkis tuskaili eilen kurkkukipua, tänään kuulostaa höyryveturilta....
makoilee tuolla soffan pohjalla nyt, sain sentäs juomaan lämpimän mehun.
Naapurinkin muksut valitti kurkkukipua,
ja tarhassa on kuulema yli puolet(!!) lapsista ekassa syysflunssassa...ji-huu.

Eli terveiset vaan, liitytään muiden tautisten joukkoon.
muuten ollu ihanan auinkoinen päivä !
On ihanaa, kun mun lijat ja ruust vihdoin puhkeaa täyteen kukkaan
( ne ei siis hukkuneetkaan, vaikka sitä perskeleen vettä tulikin lähes jokapäivä...=)
ja orvokit vetelee jo toista kierrosta kukinnassa.
Ihanaa, kesä tulee vielä *=o} !

Katalle heissulivei pitkästä aikaa :)

Haidille koiranpentupahoittelut ja samalla koiranpentuonnittelut. Tosiaanki on hyvä kasvattaja se alkuperäinen kun kieltäyty luovuttamasta sairasta pentua. Hatunnosto hälle. Ja hienoa että saatte sitte kummiski kohta pentulaisen.

Varoituksen sanaa, täti läks täältä eilen. Kellekäs sen pitäiskään tulla seuraavaksi? Ovi äkkiä lukkoon siellä!

Nyt ei muuta, terkut tasapuolisesti kaikille.

Katalle heissulivei pitkästä aikaa :)

Haidille koiranpentupahoittelut ja samalla koiranpentuonnittelut. Tosiaanki on hyvä kasvattaja se alkuperäinen kun kieltäyty luovuttamasta sairasta pentua. Hatunnosto hälle. Ja hienoa että saatte sitte kummiski kohta pentulaisen.

Varoituksen sanaa, täti läks täältä eilen. Kellekäs sen pitäiskään tulla seuraavaksi? Ovi äkkiä lukkoon siellä!

Nyt ei muuta, terkut tasapuolisesti kaikille.

Huomenta!!

Muualla "smurffatessani" löysin tämän mistä oli aiemmin puhetta...

"Suomessa on kokemusta sijaissynnyttäjän käytöstä kymmenen vuoden ajalta. Suomessa on tehty sijaissynnytyshoitoja 20 parille, ja niistä on syntynyt 13 lasta.

Hoitojen edellytyksenä on ollut, että pari on itse etsinyt sopivan sijaissynnyttäjän. Yleensä hän on ollut parin läheinen sukulainen, äiti tai sisar, mutta myös hyvä ystävä on voinut toimia sijaissynnyttäjänä.

Suurin osa sijaissynnytyshoidoista on annettu Suomen väestöliiton lapsettomuusklinikalla. Sijaissynnytysjärjestelyt kiellettiin Suomessa lailla 1.9.2007 lähtien.

Aiheesta kirjoittivat People-lehti 20.8.2008 ja Sosiaali- ja terveysministeriön muistio 31.1.2001. "

Eli Kata eikun hommiin vaan!!! ; )

Ei muuta erikoista täällä muuta kun Herrrrmo menee noiden äijien kanssa!!!!!!!!!!!!! Kauhee kyrsä ottassa......... : (

Njaahas, täällä on oltu vihmeränä piirustelemassa...
Terkkuja Safiirille; Haidillehan sen tädin piti mennä,
ehtiköhän tuo ajoissa laittaa ovet tiukasti säppiin....?
Sieltä se paukkaa tod.näk. meille.

Titti; eikös tossa sanota, että nuo on kielletty 1.9.2007 lähtien....?
vai enksmä tajunnu lukemaani...ööö.... ?:O
Noh, joku mulle kertokoon mitä ihmettä tos luki...

meillä on olion kans vietetty aamupäivä suunnitelleen meidän makkaria
ja toisen pojan huonetta......mut sitte mä katoin veikkauksen sivuilta
mun voitto-tilanteen ja *poks*....unelmakupla särkyi !
No, suunnitelmat on ainakin valmiina, jos joku tyrkkää meille vaik
joskus paljon rahaa tilille....siellä ois kyllä tilaa =)

Pinkkis raakkuu kuin harakanpoikanen, ja nokka vuotaa.
Makoillu soffalla koko päivän :o`(
toivottavasti paranee tosta ennen tiistaita,
kun mun pitäis sillon toisen pojan kans siellä viettää koko päivä...ja torstaina kans.

Nyt tekeen päiväevästä.....heipsan !
( Täällä muuten sataa taas kokoajan.PAh )

Jaa, mä ymmärsin tuon niin että viralliset tahot eivät saa enää järjestellä noita sijaissynnyttäjiä, että ite pitää hoitaa järjestelyt... Mut en sit tiiä, se selviää varmaan tuolta väestöliitosta sit tarkemmin jos joku haluaa selvittää.

Vidu, exä taas keksinyt jotain kivaa kun ehdottelee tapaamista... Meillä kun ei ole vuosiin enää ollut järkevää kommunikointia naamatusten niin mistähän nyt taas puhaltaa... Mut mua oikeesti pelottaa nykyisin tavata sitä kun se tuntuu olevan niin epätasapainoinen että joskus pelottaa että se käy kiinni tjtn... Taas hiipii pelko persuuksiin että mitähän se keksii, aina säännöllisin väliajoin yrittää hankaloittaa meidän elämää ja joskus jopa onnistuukin. Miksi hitossa erotessa ei toisesta kuitenkaan pääse millään kokonaan eroon?!?!?!

Hyvää huomenta :D
Olen pari tuntia sitten kaapinut itseni ylös sängyn pohjalta ja istun tässä aamupalalla ja lueskelin itseni ajan tasalle. Viime ketjun loppupää pitää vielä käydä kahlaamassa..viime yö oli melkoinen liskojen yö, ensin paleli ja sitten hikoilutti niin että lakanat oli märkinä :/

Kaikenlaista on näemmä teille ehtinyt tapahtumaan viikon aikana, hyvää kuin ikävääkin. Toivottavasti kaikki järjestyy <3 Tehis voisi vinkata kuulumisia sitten suljetulla aina välillä :}

Yritän pikkuhiljaa kiihdyttää itseni samaan vauhtiin taas teidän kanssa, voi viedä pari päivää..olen ihan pihalla ja huomenaamuna odottaa parin viikon työt.
Häät olivat aivan ihanat ja häämatka (Viro-Latvia-Liettua-Puola) sujui todella hyvin. Siitä enemmän sitten jossain vaiheessa.

Pakko kuitenkin vielä kehaista, että nyt on köyritty viikon sisällä viidessa eri maassa ;}

http://i40.photobucket.com/albums/e249/eeben/_14E2654.jpg

Ohdis; törkeetä...oon kade !
Teretulemast takaisin, Rouva !

Titti; mä tein ( ja teen ) aina sillee, et jos täytyy exää tavata,
joka on siis aika ailahtelevainen ja siis mun mieletsä täysin mielenvikainen,
otan ain ajonkun ystävän tai meidän olion back-upiksi johonkin taustalle....
esim.sovin aina tapaamiset yleiselle paikalle ( kahvila, ravintola, tms..)
ja toinen on kytiksellä puhelin kourassa, jos tarvii virkavaltaa paikalle.

Ihan vaan oman hengen pelastamiseks.
Se yritti jopa oikeudessa väliajalla käydä päälle,
vaikka siinä oli 2 asianajajaa paikalla.
Silti sai, paskiainen, lasten yhteishuoltajuuden....njaah - tää meni taas jaarittelux,
mut pointti siis oli , et back up-väkeä paikalle...mieluiten tietty semmonen ,
jota exä ei ulkonäöltä tunne ( pääsee lähemmäs vaklaamaan )

Nyt on iltapäiväkaffin aika....otas renniet esiin,
jos meinaat seuraan liittyä, Titti .

Missäs Haidi ?
Nuijiikos se tätiä maanrakoon...?!

Yhteistyössä