ISOmpaa pesuetta haaveilevat 26

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo xo)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enna mä oo jo kauan myyny lippuja laivaan:)
joskus kun tuumasin täällä, että kaikki ukot pitäs työntää samaan laivaan ja upottaa Atlanttiin niin aina moni nainen halus lippuja siihen alukseen:)))))))
Säästänkö sulle yhden...saat syystarjouksen? Ne on ne hormonit jotka heittelee välillä ja laivan vois lastata...loppupelissä kyllä niitä miehiäkin välillä jopa tarvii johonkin ihan oikeesti. Omani pyörähti äsken ja lähti samantien haalarit päällä johonkin, en ehtiny etes kysyä mihin??? Jollakin taas ilmeisesti jotain rempan tarvetta???
Hyvin olen saanu tämän etäpäivän vietettyä...jopa 2 tärkeetä asiaa tehtyä...loput voikin odottaa viikonloppua tai ens viikkoa...kuukautta...vuotta:)
Pää pystyyn naiset...valutaan valumiset ja noustaan taas taistoon tätiä vastaan. Nythän meitä on 3 jotka melkein samoissa mennään.

Päivää.

Kävin tänään taas lääkärissä kun hanuri vaan vuotaa koko ajan. Yleislääkäri oli sitä mieltä että ei ole tulehdusta vaan vuoto tulee ductuksesta (kohdusta??). Jee. Labrat on kuitenkin aamulla ja kiireinen lähete äippäpolille jonne pääsee ehkä ensi viikolla.. Mikä kiireinen se nyt sit on??? Mut voipi olla että istukka on siirtynyt kohdunsuulle ja siksi vuotelee, oli rakenneultrassa vain sentin päässä kohdunsuulta että sinänsä voisi olla mahdollista. Mut eipä taas naurata yhtään... Eikö tässä piru vie ole jo tarpeeksi murehdittu?!?!

Ei jaksa edes hymyilyttää asoasuntotarjous, lasten koulujen vierestä olisi viisiö nyt tarjolla, toisena ollaan jonossa. Ekana on kuulemma sellainen joka on jo vuosia jonottanut eikä mitään ottanut vastaan, ihan varppina nyt tämän sit ottaa!! Kaksi viikkoa sitäkin pitää nyt odottaa. Täytyy nyt vaan yrittää olla innostumatta ettei putoa kovin korkealta...

Sorry omanapaisuus taas, ei nyt jaksa muuta...

Tää on just se päivä kun vois repiä karvat päästä.. Äskenkin vessapaperirulla ei mennyt suunnilleen heittämällä telineenseen niin olis tehny mieli repiä koko perkeleen teline irti ja heittää seinään papereineen päivineen.
Eli mä olen tosi viehkolla tuulella : /
Mulla on vaan se ongelma uuteen taistoon nousemisen kanssa että kuolen vanhuuteen tai vitutukseen ennenku äijä muuttaa mieltään.

Ja sitten kaiken päälle menin kauppaan ostoksille ja sain kierroksen päätteeksi kamat hihnalle niin eikös siinä korttilukijassa lue ettei luottokortti käy!?? Jo on aikoihin eletty. Ilmoitin sellaselle nuorelle kassapojalle että jaahas, jätänpä nämä sitten tähän kun ei visa kelpaa niin se alkoi panikoimaan että enkö mä meinaa ostaa niitä et mitä hän nyt tekee? Luonnossako mä ne olisin maksanu vai, olis tehny mieli kysyä..

Jep, multa ei tule nyt kun painokelvotonta tekstiä. Koiratkin pälyilee mua vaan kaukaa, raukat. Syyttömiähän ne mun mielenvikaisuuteen on.

No johan oli uutiset eilisen illan päätteeksi...voi Titti...toivottavasti pääset pian lääkäriin. Eihän ne hitto vie voi sulle ens viikolle aikaa antaa...päivystys asiahan tuo on. Istukan kanssa kun ei ole leikkimistä siinä voi mennä henki molemmilta...eikä nyt oo tarkotus pelotella.
Peukut pystyssä, että kaikki menee loistavasti...myös asunnon saanti jos sitä olette odottaneet.

Häh? Titti, sun pitäis päästä välittömästi tutkittavaksi! Herranen aika, niinku Haidiki tuossa mainitti, istukan kanssa ei oo leikkimistä. Mitä ne oikein siellä teiän terkkarilla meinaa? Ens viikolle???

Nyt on pissitty purkkeihin ja luovutettu verta ja muita näytteitä.. Ehkä ne siellä sit ajatteli kun vuoto on kuitenkin aika niukkaa että ei ole kiirettä. Kuusi viikkoa sitten tosiaan istukka oli tarpeeksi kaukana kohdunsuusta mutta eläähän se koko ajan kasvun myötä. No, jos oireet pahenee niin hilaudun ihan isse sinne polille. Jäbä ainakin voi ihan hyvin, eilen illalla naureskeltiin ainakin vartti sen iltajumppaa.. Kai tää tästä...

Huoh *huoaisee helpotuksesta luettuaan Titin kuulumisia*. Säikäyttää aina tuollaiset vuodot!

Täällä tikutin äsken vähäsen himmeämmän viivan ku eilen. Oli aika lailla saman vahvunen ku toissapäivänä. Toimittu siis toissapäivänä, eilen, tänään aiotaan ja huomenna aiotaan... Nyt alkaa sitte se piinaava pariviikkoinen ;)

Tittille vielä peukutuksia että saatte sen asunnon. Josta tuli mieleen, eikös Haidilla ollu kiikarissa kans asunto? Miten sen kävi?

Mä en edes kerro teille kuinka mun aamu on sujunu....
Pää ja niskat on jumissa ja särkee,
mut Titti ; sullahan nyt kurjaa kerrottavaa on.
>:o( mikä perkele niitä lääkäreitä vaivaa, kun eivät tajua HETI
tutkaimeen laittaa eikä ensviikolla - sekin ehkä ??????! ( arvauskeskus-toimintaa...)
P*rkl ! NYT ja heti pitäis . Soitat sinne ja kiroot ku rantapiru,
sanot että pakko ottaa nyt tutkimukseen.
Kämpänkin saatte ja kaikki.Tutkittava on ennen sitä.
( heh. toi oli vaan mun spekulointia; älä ala vielä pakkaileen kamoja )

Mut siis pian pian pian tutkittavaks, mikä siellä vuotelee !!

Ja Enna* : "Mulla on vaan se ongelma uuteen taistoon nousemisen kanssa että kuolen vanhuuteen tai vitutukseen ennenku äijä muuttaa mieltään. ..." tarkottaa siis ?
Mikä on vanha ?
Veikkaanpa, että mä olen sua huimasti vanhempi....öööö...25 siis.
Että annat sitte mun kuolla vanhuuteen ekana.
Sun ukkos suostuu taatusti ennen ku mun. nih.
Ole rauhassa mielenvikanen, joskus tekee ihan terää ollakin.
PiMSsit ne vaan jyrää.

Mä peukutan nyt Tittiä, että kaikki menee ok.
JA Safiiria, että tärppäis tuo OoVee ;o)
Ja Enna*a, että olio kokis valaistuksen ja suostuis.

Tässä nää, lisää tuonnempana. Jos jaxan.

Juu piinaillaan Safiiri molemmat seuraavat pari viikkoa... Tosiaan 19.9 tulee päätös siitä asunnosta. Se olisi aivan iiiiiihana!!!! Kaksikerroksisen rivarin pääty, metsää vain vastapäätä... Voih, jos tämäkin lipeää käsistä niin kyl ottaa pattiin!! Mietityttää vain se jonossa ekana oleva, mitä asuntoa se on odottanut monta vuotta sitten, toivottavasti ei juuri tätä!!! Mä kun oon syntynyt Aku Ankan päivänä niin tietty ne haluaa juuri tämän asunnon...

Juu ja kyllä mäkin olin eilen vähän itku kurkussa kun ite olin ajatellut että on vaan jotain tulehdusta ja sen takia ruskeaa valkkaria vuotaa niin kun lääkäri sanoin että on veristä vuotoa niin säikytti kyllä itteäkin!! En jotenkin tajunnut että voisi verta olla toi vuoto kun on niin ruskeaa. Mut päivä kerrallaan nyt, onneksi meillä on yöpäivystyskin Hyvinkäällä että sinne voi sit hyvällä syyllä painua iltamyöhään jos oikein huolettaa.

Niin mä vähän tuolla jo arvelinkin ettei se tarkoita kohtua mutta kun lekuri arveli sitä istukkaa syyksi niin sitä sitten ehdottelin siihen kun en tiennyt. Mut ilmeisesti parempi merkki että vuoto on tummaa kuin punaista, näin kai tuo on ymmärrettävä...

Voi teitä... Kehtaako tänne ollenkaan raahautua mahoineen, kun noin päin prinkkalaa menee muilla. Sympatiani Ennalle, ja Titille peukkuja sekä vuodon loppumisen että asunnon puolesta! Kuulostaa ihanalta kämpältä.

Ootkos Titti rasittanut itseäsi viime aikoina erityisesti tai harrastanut rajua seksiä, noin niinku suoraan kysyttynä? :-D Meinaan vaan että joskus kammaripuolen innostuminen voi johtaa vuotoon. Mulla tuli samanlaista lekurin alatutkimuksesta ja papakokeesta, se onneksi kyllä loppui pian.

Toisessa raskaudessa mulle tuli hematooma, eli kohdunsisäinen verenpurkauma, joka vuoti siksi että istukka oli kohdunsuulla (tosin jo rv 11). Istukka oli päässyt hieman rispaantumaan reunasta ilmeisesti rasituksen seurauksena. Sekin vuoto loppui pikkuhiljaa eikä koko hematoomaa enää näkynyt ultrassa rv 20.

Täälläkin vanhempainkokous illalla. Ennen sitä ajattelin VIHDOINKIN päästä sinne teltta, eiku takkiostoksille. Saas nähdä onnistuuko.

Heh, meilläkö seksiä... No ei sit mitään ole tapahtunut viikkoihin kun toi jäbä hilautui takas meidän huoneeseen ja meidän sänkyyn!! Yllättävän vähän se on toistaiseksi häirinnyt mutta olenkin ollut niiin väsynyt ettei mikään nyt haittaa. Ja se väsy on ollut niin kaamea etten ole edes pystynyt itseäni rasittamaan kyllä yhtään, ja se näkyy kyllä kämpässä, imuria kaipais... Sitten syssymällä kun on aikaa... ; )

Mut joo tällä hetkellä tuntuisi että syy voisi olla mullakin toi istukan reunan rispaantuminen mutta se selviää sit varmaan ensi viikolla. Maanantaille menee ainakin kokeiden tulokset.

Iltoja
Piipahdus...ruoka uunissa jo tuoksuu kohta sen kimppuun.
Kukas se kyseli...oli meillä vuokralle talo kiikarissa, mutta se meni taas nenän edestä. Eipä tuo hirveesti haitannut kun hyvä kämppä on nytkin, mutta toisinaan mieli tekee enemmän maantasalle ja johonkin korpeen.
Meidän tuttava on ostamassa sijoitusmielessä vanhaa maatilaa ja tuskin itse siihen on muuttamassa...väläyteltiin sille, että vuokrais meille:) ihan leikillään olio sille ehdotti. Minä tietysti menin katsomaan netistä kuvia kyseisestä kohteesta ja tietysti ihastuin siihen...remppaa vaatis paljonkin, mut olispahan maantasalla ja korvessakin:))))) kuitenkin tässä (10km) palvelujen lähellä.
Ainahan sitä saa haaveilla ja katsella...totuus vaan on et eiköhän me tässä kerrostalossa asuta hamaan tulevaisuuteen saakka.

Pikainen huomen. Kohta alkaa kolmosen kerho, joten täsäs ei kauaa naputtele.

Haidi, kuulostaa ihanalta se tuttavasi kiikarissa oleva vanha maatila. Oispa hienoa jos teikäläiset siihen pääsis vuokralle.

Mutta nyt on mentävä. Terkkuja tasapuolisesti kaikille.

Voi itku noita lääkäreitä, Titti. Vaikkei olisikaan mitään hätää, niin ei se kyllä asioita yhtään paranna, että pitää tuota sitten murehtia :/ Toivottavasti joku tolkku tulee pian..

Kaikille muillekin terkkuja, täällä on hieman siipi maassa..jälleen paha kohtutulehdus jyllää, tulehduttanut munasarjat ja kaiken muunkin.

Huomenta!

Voi Ohdis, ei kuulosta hyvältä sunkaan olo... Toivottavasti paranet kuitenkin ongelmitta!! Halaus!!

Täällä ok olo, eilen aamulla ollut viimeksi vuotoa, sen jälkeen ei mitään!! Ehkä tää tästä...

40 aamua enää töitä, jee....

Nyt ei irtoa enempiä, kattellaan iltapäivästä taas. ; )

Migreeni kärsitty taas toistaiseksi,
kammo määrän troppia otin iltasella ja nyt on helpompi olla.
Ulkona ihana ilma onneks !
Lähden tänään stadiin syömään ( juomaan ? )+parantamaan maailmaa rauhassa ystävän kans ;o) jeeee !

Voi, Ohdis....mistäs tuo tulehus pukkas nyt ??
Kiertääkö se meillä kaikilla vuorotellen ??
P*ska homma...voimahalit sinne !

Toivotan oivallisen sään kera oikein hyvää viikonloppua kaikille *=o} !
Se ois syyskylvöjen aika pian...

Täällä eräs, jolla nyt vaan ei meinaa kotityöt alkaa kiinnostaa..

En ole tälle puolelle ehtinytkään kurkkia ja olipas kurjia kuulumisia.. :-(
Titti, tosi hyvä, jos nyt vuoto lakkaa ja kaikki ok. Ei ole varmastikaan kovin kivat fiilikset! Voimia ja tsemppiä!
Ja hitsiläinen tuota Ohdiksen tilannettakin. Pikaista paranemista!
Joox sentään päässyt migreenistä eroon, hyvä! Mukavia maailmanparannustuokioita!
Safiiri laskeskelee päiviä kohta, eikö..
Mitähän vielä? Ennallakin oli kurjat fiilikset. Olenkohan tätipahoittelujakaan vielä laittanut.. Jos en, niin nyt lähtee ja jos tulee tuplana, niin ei haittaa.

Tämä äitikin alkaa toipua eilisestä...
Oltiin tuon mr Kolmosen (3v.) kanssa siellä peukkuleikkauksessa. Molemmat leikattiin. Tuli taas käytyä sellaisia tunnemyrskyjä läpi, joita ei ennen olekaan tarvinnut kokea..
On se järkyttävä fiilis, kun lapsi syliin nukahtaa mömmöjen voimalla ja sinne pitää pieni lapsi jättää yksin. Ja taas se jälleennäkemisen riemu, kun kaikki meni hyvin! Uskomattoman uuvuttava päivä, vaikka pääasiassa olikin peffan puuduttamista kovalla tuolilla ja kellon tiirailua :-)
Poika oli kyllä niin aurinkoinen ja reipas koko päivän, että hurmas kaikki hoitsut ja lääkärit <3
Tänään sitten toivutaan sisätiloissa ja äipän pitäis ihan oikeasti saada jotain aikaiseksikin.

Tehis

terppa emot! =)

AUTZ....tota kohtutulehdusta =O( ... toivottavasti menee pian ohi!

Ja jooxia on migreeni piinannu sekin on viheliäistä! =O(

Titillä ollu vuotelemati! Jospa se olis ny siinä se vuotelu! =O) Joko on aamukampa varattuna?

Melko romanttiselta kuullosti se Haidin tuttavien maatila!... (täältä rintamamiestalo-lasien takaa katsottuna varsinki xD ) Olispa tosiaan kiva kun sinne pääsisitte!!!!!

Joku kyseli mun taktiikkaa olion suhteen, toi sattuu olemaan yhtä mieltä lapsiasioissa mun kanssa. Hälle aikoinaan ennustettu 5 lapsukaista (joista yhet olis kaksoset)

Tuhruttaa, että katotaan ny mikä päivä niagara alkaa. tänään on 26/27-31 . Ei se muuten oo hölynpölyä se vanheneminen... heti kun tuli 30 mittariin... öh...eiku 25 niin kierrot alko heitteleen.
Ennen olin 28 päivän tyttöjä! Nyt tän kesän on ollu heittelyä 27 ja 31 päivän välillä.

Kävin eilen positiivareissa nikottelemassa... löysin tällasen lorun, oli niiin kun tehty tosta meidän ÄrrÄstä. Laitoin sen 1v kutsuihin

"Minä olen pikkutyttö aivan matalainen.
Niin kuin kaste heinän päässä, aina liikkuvainen."

perstaita vaan kaikille täältä sateisesta hämeestä!

Tehis, tiedän ton tunteen!!! Esikolta paikattiin hampaita neljä vuotta sitten nukutuksessa ja se oli ihan kauheeta!!! Lekurienkin vika vähän oli kun ei kertoneet etukäteen mitä tulee tapahtumaan... Mut likka sai kanyylin käteen ja samantien sinne mömmöt ja muutaman sekunnin päästä yskäs pari kertaan ja taju kankaalla!! Mä meinasin ihan paniikkiin mennä ja marssin pihalle odottelemaan ja itkin varmaan puoli tuntia!! Elämäni kauhein kokemus!!!

ÄssÄ, kyl mulla on kalenterissa koko ajan päivän luku näkyvissä... Jostain syystä 40 päivää tuntuu vähemmältä kuin kahdeksan viikkoa!! Niiin pitkä aika...

Ah, maha täynnä grillipihviä, napa ihan rutisee... Täytyy ottaa rennosti vikat tunnit ny.

Päevää ketjuun. Tulin vain osoittamaan sympatiani Ohdikselle. Kuulostaa tosi pahalta tuo tulehdus! Tuliko se nopeastikin? No, olet varmaan saanut kunnon tabut, ensi viikolla olo on jo parempi!

Kiva kuulla että sekä Mr Kolmonen että äitinsä selvisivät hyvin leikkauksesta! :-)

Mä oon ihan väsynyt tähän kerrostaloasumiseen! Hullut naapurit vastustavat kaikkia muutoksia ja uudistuksia. Liekö edes tarpeen kertoa, että taloyhtiömme asukkaiden keski-ikä on 70+? Entinen isännöitsijäpariskunta on kaikkein pahin ja saavat muut mummot ja papat taakseen. Kun ei ole muuta tekemistä päivisin, niin pienetkin talon asiat paisuvat yli äyräiden.

Muutenkin omakotihinku kasvaa, vaikka tiedän ettei nyt olisi aikaa, voimia tai RAHAA ryhtyä oman talon rouvaksi. Nykyisessä huushollissa täytyy asua reilu vuosi enivei. Onhan tuokin kämppä rakas, mutta se mikä kodin ympärillä on tympii.

Parempaa viikonloppua kaikille!

Yhteistyössä