ISOmpaa pesuetta haaveilevat 26

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo xo)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulostaa hyvältä taktiikalta, ÄssÄ, olettaen että nelonen ymmärtää saada alkunsa nopeasti. Oletteko jo päättäneet vai onko edessä pähkäilyviikot?

Samaa taktiikkaa käytettiin meilläkin sekä kakkosen että tämän kolmosen kanssa, eli kalenteria katsomalla todettiin vauvan olevan parempi tulla nyt kuin myöhemmin. "Kalenteri" tarkoitti lähinnä mun opintojen ja työuran tulevaisuuden näkymiä. Nytkin esimerkiksi tiesin työsuhteen loppuvan vuodenvaihteessa, joten heitettiin ehkäisy kaappiin ja annettiin kohtalon päättää, jäänkö sopivasti äitiyslomalle vai otetaanko kumit käyttöön syksyllä ja lähden työnhakuun.

No, tiedättekin jo mitä kohtalolla oli mielessä. Onneksi tämä lopputulos vihdoin ymmärsi potkia äitiään vatsanahkaan aamupäivällä!

Täytyypä ruveta oikein hiomaan näitä kirveitä Joox että mikä auttais... Mitkäs ne nyt olikaan isoimmat vastustussyyt?? Se että teillä on kiukkua kun väsyttää? Nyt hankit jotain rauhoittavia ja vaan hymyilet päivästä toiseen vaikka lapset raivois kuinka!! "Kun nää on vaan niiin ihania, saiskos lisää???" Nii ja sit rahajutut. Hmm, miten ois joku sivubisnes, puhelintyötä tai jotain mitä vois tehdä internetissä?? Kyl nyt hätätapauksessa jotain löytyis, viinirypäleiden polkijaksi jonnekin?? Ei käsi haittais yhtään... ; ) Lisää ehdotuksia nyt vaan kehiin!!!

ÄssÄn vaavilla taisi olla päivää ennen synttärit kuin meidän pojulla, joulun välipäivät käytetty sielläkin hyväksi??? ; ) Meidän poika vaan pari vuotta vanhempi...

Ja taas mentävä....

Ässä, jee :) Teretulemast pikku4 teillekki! Joko oot hankkimassa vehnänalkioöljyä ;)

Meillä on sellanen tilanne että kummastaki tuntuu että edelleen perheenjäseniä puuttuu. Ei siis tarvinu siippaa suostutella Operaatio Viitoseen. Heitin hälle muuten tässä päivänä eräänä että entä jos meille haikara toiski kuudennenki joskus. Ei tyrmänny. Niin siis nyt ekaks täytyis tietenki tämä OoVee (makustelen mahollista tulevaa työnimeä) saada kunnialla alulle ja sylkkyyn. No niin, nyt taas meni jo aikamoiseksi nää mun suunnitelmat...

Ykkönen haki äsken postista ne mun tilaamat 933 valokuvaa... Täytyy niitä nyt alkaa tutkailla.

Titti "Joox että mikä auttais... Mitkäs ne nyt olikaan isoimmat vastustussyyt?? Se että teillä on kiukkua kun väsyttää? Nyt hankit jotain rauhoittavia ja vaan hymyilet päivästä toiseen vaikka lapset raivois kuinka!! "Kun nää on vaan niiin ihania, saiskos lisää???" .............. Mä luulen, et kaikkein tehokkainta olis,
jos sanoisin sille, että meille muuttaa lapsenvahdiks 22 v blondi-sinkku-185 cm-96/60/92-tyttö, ettei mun tarvii sitte öisin herätä vauvan itkuihin.
Tolla konstilla olio heräis taatusti joka yö kyttäämään...krhmmm...siis tietenkin vahtimaan, että se lastenhoitaja tekis kaiken oikein....eihän sitä yksinään voi jättää pienen kans...............XD
( pitäiskö testaa ??! sanois pokkana, et mulla on tiedossa joku yö-lapsenvahti,
ja joskus tietenkin vahtii päivisinkin, jos vaan tehdään vaavi pian,
ni sitte se tulee meille hommiin...) kjähkjäh !!

Safiiri ? Yli yheksänsataa kuvaa ???! :O
Ja mä kun luulin, et ME tilataan aina kauhee määrä kerralla, kun joku
450 on aina ollu....O_o

Täällä taas kotona ollaan hetken aikaa, tänään vuorossa toisen muksun harrastusilta.
Mitään uutta ei vieläkään, tänään jomotteli taas vaihteeksi pari tuntia alavatsaa just niinku menkat alkais mut se loppu siihen kun vetäsin varmuuden vuoksi vaipat jalkaan. Nyt ei sitten taas mitään. Päätä on koskenu koko pirun viikon.
Mikä hiton hormonihäikkä tekee tälläsiä temppuja?? Lämmöt edelleen hipoo 37:aa.
Kp 33/29 on kylläkin tänään vasta menossa.
Tilasin eilen netistä pari testiliuskaa kun en viitsi apteekista niitä ostaa ja toisekseen maksavat niin paljon. Eiköhän ne testit tule huomenna, jos vaikka kusasis kuppiin taas viikonloppuna.

Mites teillä joilla kierrot on venyny kovinkin pitkiksi, onko lämmöt koholla kaiken aikaa? Voiko sen varaan laskea mitään?
Mä haluan sen toisen viivan testiin vaikka joutuisin sen itse siihen piirtämään!

Peukkuja Ennalle, niinkauan on toivoa kun... You know... En osaa häikkiin mitään sanoa kun ei oo ollu.

Joox, 185 cm pitkä???!?!?! Mitä hittoa se niin pitkällä tekee??? ; ) Mut kannattaa kaikki kokeilla mitä vaan tulee mieleen... Mä ite varmaan parkuisin päivät pitkät "ikävissäni" kun olisi niin kauhea kaipuu vauvaan... Tehos exään ainakin... ; )

Kohta pääsis kotiin, jee, ja lasten harrastuksiin... Kausi on vasta alkanut ja mä oon nyt jo ihan kypsä.......

Nyt sanon että maltan odottaa viikonloppuun mutta kun saan ne liuskat käteeni niin siihen paikkaan loppuu meikäläisen maltti. Mut jos ne huomenna keskiviikkona tulee niin aikasintaan torstai aamuna testaan et saan aamupissasta sen otettua.
Tai sitten vasta vkl kun näitä kp päiviä on vasta niin vähän.. öö.. torstaina olis 35.

Iltapäivää
Päivän päivityskierroksella...ei tarvitse yhtään pahoitella, että täti tuli meille, ihan hyvä vaan et itse löysi perille, ei tarvinnut alkaa napeilla houkutella...senhän tietää nyt tulevaisuudessa niin täytyy tehdä, ettei kierrto viru. Se kun oli tuo tohtori muinoin sitä mieltä, että pitkät kierrot altistaa kohdunkaulan jne. alueen syöville ja mulla kun muutenkin on niitä solumuutoksia ollut, paranee ottaa tosissaan.

Joox...onks sul huomenna Pinkkis vapaapäivä? Sithän sä teet mun kanssa huomenna ruotsin ja muutaman muunkin aineen etätehtäviä tässä koneella...eiks oo sovittu???
Ei oo meikäläisen laji tuo ruotti...mut pakkohan se on yrittää, vaikkein tenttiä tarvitsekaan tehdä. Suoritusmerkinnän saa olemalla tunneilla ja osallistumalla tehtäviin...luojan kiitos, muuten olis mun valmistuminen jääny siihen.
Se olis vissiin käytävä laittamaan jotain ruokaa, kohta tulee vielä puuttuvat olio ja poika kotiin...sit on armeija koossa ja pitäs täyttää mahalaukut:)

Voi paskan suti, nyt se on lopun alkua. Lämmöt on tippunu illan aikana normilukemiin.
Eli aamulla alkaa varmaan menkat.. se siitä sitten.
Voinkin askarrella niistä huomenna tulevista testeistä vaikka joulukoristeen..

Tovi vierähti kun luin teidän jutut läpi,
safiiri tilannut pari kuvaa, minä tilasin keväällä kahden vuoden kuvat kerralla oli muistaakseni 1035 kpl., tulivat ihan ovelle toimitettuna.
Mutta pikaisesti aloin poikkeamaan , kun täytyy taas kohta olla menossa, meillä on nyt tuo olio alkanut muuttamaan mieltään pikkuviitos projektin suhteen, olen mököttänyt hälle siitä nyt pari viikkoa.Itse kun olisisn sitä mieltä että voihan projektia hieman lykätä, mutta ei kokonaan unohtaa.
Mutta nyt täytyy painua taas lääkärissä käynti nuorimman kanssa.

Huomenia
Missäs se Joox viipyy...tänään on talar på svenska päivä...mua odottaa tuolla 3 sivuu ruotsin tehtäviä, enkä ymmärrä niistä yhtään mitään...nyt pitäs tavoittaa AaVee linjoille...eikös hänellä ollut hallussa kyseinen kieli?
Vettä sataa tietysti kun olin suunnitelut ensimmäiseksi meneväni kirjastoon lainaamaan kirjan yhtä kirjallista tehtävää varten...mut ei auta...menen vaikka tulis mummoja taivaalta. Loppupäivän voin sit tehdä muuta kun ei tarvitse lähteä mihinkään.
Vai on marjulinkin olio alkanut vänkäämään vastaan...on ne kummalllisia nuo oliot...ne ei ymmärrä yhtään näitä meidän haluja, haluttomuutta jne.
Taidan tästä mennä tuonne toiletin puolelle ojentamaan päin taivasta olevat hiukseni ja sipaista samalla vähän väriä pärstään. Palailen kirjastoreissuun jälkeen:)

Haidi, täällä yksi joka SAATTAISI olla avuksi ruattin tehtävissä... ;-)

Pöh, Marjuli, mitä ihmettä se oliosi alkaa muuttamaan mieltään..? Jos ajatus yhtään epäilyttää, niin miksi mennä antamaan lupauksia siipalle. Mur. Mikähän saa hänet epäröimään? Olisiko hänelläkin pieni harkinta-ajan paikka?

Hui Enna, miten jännittävää! Kuulostaa kyllä lupaavalta! Mites säännöllinen kiertosi yleensä olikaan, onko sulla ennenkin ollut tällaisia heittoja?

Taitaa Jooxin ukko tykätä hongankolistajista... :-D

Mjooh, ei mulla oikeastaan mitään asiaa ollut. Liikkeitä tuntuu taas silloin tällöin - yllättävän voimakkaitakin potkuja viikkoihin nähden, kun vauva osuu sopivaan asentoon. Eli taitaa olla turha haaveilla rauhallisesta tapauksesta tälläkään kertaa...

AaVee, joka kannattaa Safiirin pohtimaa työnimeä OoVee. :-D

Enna, viheliäistä :( Tuo lämpöjen lasku nimittäin... Oon ittekki satamiljoona kertaa todennu saman asian. Ku lämpö laskee, puolen vuorokauden sisällä tulee täti.

Marjuli, meillekki posti yritti tuua ne kuvat mutteivät mahtuneet postiluukusta. Ja onneton posteljooni ei taaskaan viittiny pimpottaa (vaikka takuulla kuuli että ollaan kotona - "rauhallinen" ruokahetki oli just menossa) vaan tuikkas ilmotuksen että teille on saapunut tilaa vievä kirje.

Nii, tuo työnimi tulis suoraan tuosta Operaatio Viitosesta. Eikö oiski ihan hyvä? Vaan taas mää meen asioiden edelle, kuten tavallista. Täytyis nyt nyt eka saaha alulle tämä OoVee. Kohta tikuttaan...

Terkkuja taas kaikille.

Haidi; sori. Mä osaan ruåttia just senverran, että heippådei.
Ei oo musta paljon apuja.
AaVee on just nainen paikallaan nois hommis ;o) !

Juu, olio tykkää pitkistä SÄÄRISTÄ, eli naisessa pitäis olla jalkoja 150 cm,
loput sitte persettä ja hiukset.
Mut miten se sitte musta kiinnostui ?...hmmm....entiä kyllä yhtään.
Mua on 165 cm koko akkaa( sulka päässä ), tikut tynkäkoivet, persettä ei ollenkaan,
ja tukkakin oli superlyhkänen tummanruskee ku alettiin....
Öööh...kai se on tää mun aurinkoinen , hyvä ja sosiaalinen luonne XD ...e-he,e-he.

Meiiläpäin paistaa aurinko, ja työkaverin piti soittaa lenkille lähtöaikaa,
mut ei oo kuulunu.
Keittiön lattia on pesty ( pakosta ! ) ja suunniteltu ainakin valmiiks
loppupäivän siivousurakkaa....tiä sitte,
meneekö smurffailuks vaan koko hela dagen ( <--- ;oD ! )

Olioo öklötti eilen illalla, ku siteiden kans pulasin ( se tunkee mun kans AINA
samaan aikaan vessaan iltahommiin ;o/ )
Ja kun se siinä murisi, sanoin sille, et hommaat vaan mut raskaaks,
eipä tarvii muutamaan aikaan tätäkää sotkuu katella....
Se tuijotti vaan mua ku mielenvikasta.

Marjulikin käynyt, kiva ;o) !
Sulla on ukko säikkynyt tapahtunutta käännettä,
pian se unohtuu ja alkaa taas olemaan suostuvaisempi,
usko pois ! Kellään ei olio ole noin (vanha)jäärä ku meillä.
Muilal ne taipuu, meillä ei.Niin se menee.

terkut ny. Myöhemmällä lisää.

Kirjastossa käyty ja nyt pukkaa hikee...ei taida meidän kirjastossa kukaan tietää mikä on ilmastointi...sinne meinaa tukehtua jo ekan 2min jälkeen.
Näläkä on että näkövä haittoo...pitäs mennä haukkaamaan jotain ja käydä käsiski noihin tehtäviin, ettei tarvii koko iltaa niitten kanssa istua.

Safiiri...ukko nurin heti kynnyksellä kun kotiin tulee:)))))) juu ja tietysti illalla ainakin yks uusinta, puhumattakaan huomisesta aamusta ennen töihin menoa!!!

Joox taitaa ahkerana siivota tätin kanssa apinanraivolla???
Mun on kans pakko imuroida tänään...jostain kumman syystä lattiat on taas täynnä hiekkaa ja muruja...mistä johtunee...ei ainakaan kolmesta lapsesta:))

Kääk, meinasin saada jo hepulin Safiirin postauksesta :D Ovistahan siellä tikuteltiinkin. Ei muuta kuin kyntämään ;}

Mulla ei oikein ole mitään sanottavaa, himmailen itekseni täällä taustalla..

Ei ollu tarkotus hepulia aiheuttaa Ohdikselle :-D

Siipankaato tosiaan käyntiin heti ku hän saapuu ovesta - jää tän illan ainoaksi ku kellonlyömä näyttää sillon kuta kuinki 21.45. Nyt on siis ajoitus kohallaan, mutta kaikki voi vielä mennä mettään tässä Operaatio Viitosessa. Vaikka hedelmöitys siis sattuis tapahtumaanki.

Miten se ny menikään? Jos tänään vahva viiva, ovis ois vuorokauden sisällä ja siitä noin vuorokauden munis oottelee?? Eli toimintaa tänään, huomenna ja vielä ylihuomenna.

Näinhän se menee...viivoista vuorokausi toiminta aikaa...sitä parasta, mutta niin kun kaikki tietää naisen kalut toimii just niin kun niitä huvittaa:))))
Taas karkasin väärään paikkaan...pitäs olla tiukasti tuolla Wordin puolella ja kirjoittaa...mut ei kerrota kellekkään et piipahdin taas täällä:) Onneksi en ole etäopiskelija sillä mä en valmistus koskaan...tää kone pitä kytkee silleen, et ei pääsisi kun titylle alueelle silloin kun pitää oikeesti tehdä jotain tärkeetä...hei mut täähän on tärkeetä:)))))))))))))))))))))))))))

Haidi; niin siis mehän ollaan kaikki tärkeitä,
eiks ni ??!

Terkut kauppareissulta, helevetin märkää ja tuulista,
eikä meikäläinen ottanu edes sateenvarjoa...lollotilotiloti....jne...
Lenkilläkin käytiin sitte aamupäiväsellä,
ja omppuvarkaissa naapurin pihalla, kun ei ketään ollu kotona...kjähkjäh !
saadaan omppupiiraat vielä leipastua tänään työkaverin kans kumpikin XD

Perskeles, Safiiri päsee kyntöhommiin, hienoa !
Täällä painitaan tädin kans, se mojautti mua niin että on pää to-del-la
kipeenä ! AaaarrrggGHHh!
Ja vielä pitäs jaksaa Pinkkiksen tarhaan raahautua vanhempainiltaan,
kuunteleen ne samat jaapatukset joita jo vuosia on kuunneltu.
Tarinat ei muutu, vaikka vuodet vierii.
Noh, näkeehän siellä sitte ehkä muitakin vanhempia,
tietäs vaik minkänäköisiä tyyppejä on tarhakavereiden vanhukset.

Haidi pysyy nyt siellä opiskeluhommeloissa vaan, eikä kurki tänne yhtään....noh !
Nojoo, saat sä vähän kurkkasta.Okei.

Nyt ip-kaffelle ( + suklaakexille, jee !! )

Tehtävä tehty...vielä ruotsi puuttuu, mutta onnekseni huomasin, että sitä onkin vasta ensi viikolla seuraavan kerran:) en mä sitä tänään enää tee!
Sapuskaa uuniin jälleen ja sitä rataa kohti iltaa.

Juu, tärkeitä ollaan me kaikki :) Ei taia olla toista yhtä hyvää syytä kurkkia nettiin kesken koulujutun naputtelun ku meikäläiset. Tunnustan, sillon ku mää opiskelin puolitoista vuotta sitte, surffailin oppitunneilla kerran jos toisenki näissä maisemissa...

Tää päivä on kyllä niin syvältä perseestä kuin ikinä vaan voi.
Tänään siis kp 1 kuten eilen jo arvasi lämmöistä. Mä olen vaan niin helvetin katkera, en siksi että menkat alko vaan siksi että mulla pitää olla ukkona tollanen ********* joka ei suostu neljännen yritykseen.
Mä kohta vaihdan miestä.. : (

Mutta lykkyä pyttyyn teille muille!
Mäkin luulin päivällä töissä tätä palstaa lukiessani et Safiiri on tehny plussannu raskaustestin! Toivottavasti saadaan ylläri parin viikon päästä!

Yhteistyössä